Cała Polska broni krzyża

Data: 2010-07-23 16:51:41
Autor: magdaverakosiorek
Cała Polska broni krzyża
Uwaga Polacy!

3-ciego Sierpnia zbieramy się przed Pałacem aby bronić krzyża.
Śmierć lub krzyż.
Jeszcze Polska nie zgineła póki my żyjemy.
magdavera

Data: 2010-07-23 17:14:48
Autor: Grzegorz Z.
Cała Polska broni krzyża
On 24 Lip, 01:51, magdaverakosiorek <magdaverakosio...@gmail.com>
wrote:
Uwaga Polacy!

3-ciego Sierpnia zbieramy się przed Pałacem aby bronić krzyża.
Śmierć lub krzyż.
Jeszcze Polska nie zgineła póki my żyjemy.
magdavera

Ja też się nie piszę na obronę krzyża, mimo że jestem Polakiem.

Nie wiem jakie plany na ten dzień ma reszta Polaków, ale ja zamierzam
spacerować wtedy po sopockiej plaży.

Data: 2010-07-24 02:58:57
Autor: Antenka
Cała Polska broni krzyża
wrote:
Nie wiem jakie plany na ten dzień ma reszta Polaków, ale ja zamierzam
spacerować wtedy po sopockiej plaży.

Myślałam, że będziesz świecić gołym tyłkiem w Chałupach :D

Antenka

Data: 2010-07-24 08:45:14
Autor: Grzegorz Z.
Cała Polska broni krzyża
On 24 Lip, 11:58, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
> [...]

> spacerować wtedy po sopockiej plaży.

Myślałam, że będziesz świecić gołym tyłkiem w Chałupach :D

Jakbym chciał poświecić gołym tyłkiem na plaży to dużo bliżej mam
Ahlbeck.

Poza tym zauważyłem coś takiego - w Niemczech nawet na "zwykłej" plaży
nikt nie robi problemu gdy idziesz się do morza wykąpać nago, wśród
tłumów ludzi.

Data: 2010-07-24 07:52:02
Autor: mkarwan
Cała Polska broni krzyża

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:9a5147d4-266b-4554-ac2d-039d7f3c3197w12g2000yqj.googlegroups.com...

Ja też się nie piszę na obronę krzyża, mimo że jestem Polakiem.

Od kiedy to Polacy piszą Stettin (jak Niemcy)  a nie Szczecin.
Nie podszywaj się pod Polaka.

Data: 2010-07-24 08:43:21
Autor: Grzegorz Z.
Cała Polska broni krzyża
On 24 Lip, 07:52, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:9a5147d4-266b-4554-ac2d-039d7f3c3197w12g2000yqj.googlegroups.com...

>Ja też się nie piszę na obronę krzyża, mimo że jestem Polakiem.

Od kiedy to Polacy piszą Stettin (jak Niemcy)  a nie Szczecin.
Nie podszywaj się pod Polaka.

Znowu chcesz być ze mną "na ty" ?

Jeśli myślisz że zapomnę to jesteś "w mylnym błędzie"

!!!

Data: 2010-07-23 21:25:33
Autor: Bruner
Cała Polska broni krzyża
idz pacanie do kosciola pomodlic sie pod krzyzem

Data: 2010-07-23 21:39:26
Autor: robertbig
Cała Polska broni krzyża
wrote:
Uwaga Polacy!

3-ciego Sierpnia zbieramy się przed Pałacem aby bronić krzyża.
Śmierć lub krzyż.
Jeszcze Polska nie zgineła póki my żyjemy.
magdavera

No to smierć ...POJEBOM !

Data: 2010-07-24 01:53:28
Autor: Lorn
Cała Polska broni krzyża
Pisz za siebie... ja się do niego nie zamierzam przybijać.

Data: 2010-07-24 07:07:06
Autor: Andrzej Adam Filip
Cała Polska broni krzyża - SLD też? :-)
magdaverakosiorek <magdaverakosiorek@gmail.com> pisze:
Uwaga Polacy!

3-ciego Sierpnia zbieramy się przed Pałacem aby bronić krzyża.
Śmierć lub krzyż.
Jeszcze Polska nie zgineła póki my żyjemy.
magdavera

Kiedy SLD zadeklarowało publicznie obronę krzyża? :-)

Duża siła - mała zręczność.
  -- Przysłowie abisyńskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2010-07-24 07:49:54
Autor: mkałrwan jest debilem
Cała Polska broni krzyża
Użytkownik "magdaverakosiorek" <magdaverakosiorek@gmail.com> napisał

Śmierć lub krzyż.

Jak to? Przecież podobno śmierc była na krzyżu.

Przemysław Warzywny

--

"Oskarżenie minister Kopacz, że oszukała premiera, mówiąc w Sejmie, że uczestniczyła w sekcji zwłok, było jak strzał kulą w płot, bo minister mówiła nie o sekcji, ale o identyfikacji ofiar".

Data: 2010-07-24 07:55:12
Autor: Nicon
Cała Polska broni krzyża

Użytkownik "magdaverakosiorek" <magdaverakosiorek@gmail.com> napisał w wiadomości news:cd3a8d46-929c-4c81-bee5-9dd00b9d009ci31g2000yqm.googlegroups.com...
Uwaga Polacy!

3-ciego Sierpnia zbieramy się przed Pałacem aby bronić krzyża.
Śmierć lub krzyż.
Jeszcze Polska nie zgineła póki my żyjemy.
magdavera

Skoro tak stawiacie sprawe to ja nie ide.

Data: 2010-07-24 07:57:12
Autor: Jacek B
Cała Polska broni krzyża
3-ciego Sierpnia zbieramy się przed Pałacem aby bronić krzyża.
Śmierć lub krzyż.
Jeszcze Polska nie zgineła póki my żyjemy.
magdavera

Podaj swój adres a wyślę pogotowie.
Chora głowa, weź kompres.
Krzyż jest od czego inego - durnoto łażąca.

JB

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5307 (20100723) __________

Data: 2010-07-24 15:34:30
Autor: konus
Cała Polska broni krzyża

Użytkownik "Jacek B" <jacekb11@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i2dvc2$q5j$1news.onet.pl...
[...]

To nie rydzyk mu w glowie pojmieszal , to upaly .

kwakwa

Data: 2010-07-25 09:49:12
Autor: magdaverakosiorek
Cała Polska broni krzyża
On Jul 24, 12:57 am, "Jacek B" <jacek...@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

http://www.eset.pllubhttp://www.eset.com

Pogotowia mi nie trzeba ale jak przyjdziesz możemy porozmawiac o
Krzyżu.
Moj adres:
Warszawa, ul Sielecka 10 m 4.
To jest Dolny Mokotów, Sielecka odchodzi od Chełmskiej.

magdavera

Data: 2010-07-25 14:29:41
Autor: zbig
Cała Polska broni krzyża
On 25 Lip, 18:49, magdaverakosiorek <magdaverakosio...@gmail.com>
wrote:

Moj adres:
Warszawa, ul Sielecka 10 m 4.
To jest Dolny Mokotów, Sielecka odchodzi od Chełmskiej.

magdavera

Magda jest postacią fikcyjną . Nie można być naprawdę takim debilem.
Na ulicy Sieleckiej 10 mieści się Ośrodek Pomocy Społecznej.
Podejrzewam, ze to jakieś indywiduum w rodzaju Inkowskiego.

Data: 2010-07-29 05:24:18
Autor: magdaverakosiorek
Cała Polska broni krzyża
wrote:

> [...]

Na ulicy Sieleckiej 10 mieści się Ośrodek Pomocy Społecznej.
Podejrzewam, ze to jakieś indywiduum w rodzaju Inkowskiego.

Ośrodek Pomocy Społecznej mieści się na parterze. Ja mieszkam na
pierwszym piętrze - od lewej strony pierwsza klatka. Zpraszam, zobaczy
pan czy jestem 'fikcyjna'.
magdavera

Data: 2010-07-24 07:59:42
Autor: jadrys
Cała Polska broni krzyża
  W dniu 2010-07-24 01:51, magdaverakosiorek pisze:
Uwaga Polacy!

3-ciego Sierpnia zbieramy się przed Pałacem aby bronić krzyża.
Śmierć lub krzyż.

Raczej Krzyż lub śmierć..

Data: 2010-07-24 00:47:31
Autor: robertbig
Cała Polska broni krzyża
On 24 Lip, 07:59, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
  W dniu 2010-07-24 01:51, magdaverakosiorek pisze:

> Uwaga Polacy!

> 3-ciego Sierpnia zbieramy się przed Pałacem aby bronić krzyża.
> Śmierć lub krzyż.

Raczej Krzyż lub śmierć..

ha,ha,ha

Data: 2010-07-24 15:32:18
Autor: konus
Cała Polska broni krzyża

[...]

i dwa pace w gorze ! nie pomylic z innym rownie powszechnym gestem ale z palcem wskazujacym !.
Wozy bojowe z pielegniarzami i kaftanami bezpieczenstwa sa przygotowane dla was !
Jeszcze Polska nie zginela poki my zyjemy !!
Co nam obca przemoc wziela szabla odbijemy
Bedziemy pod palacem bronic prawa az do smierci !. Polegniemy meczenska smiercia zamordowani przez Kaczynskiego iMacierewicza a nie pozwolimy lamac prawa .
Miejsce krzyza przed drzwami wejsciowymi do domu Jaroslawa Wrednego lub przed wejsciem do palacu biskupiego a  nie prezydenckiego !.
Nie rzucim ziemi skad nasz rod , nie rzucim polskiej mowy !.
Ave Maryja i tak nam dopomoz Bog .
Alleluja

kwakwa

Cała Polska broni krzyża