Cała Polska broni krzyża

Data: 2010-07-23 17:14:48
Autor: Grzegorz Z.
Cała Polska broni krzyża
On 24 Lip, 01:51, magdaverakosiorek <magdaverakosio...@gmail.com>
wrote:
Uwaga Polacy!

3-ciego Sierpnia zbieramy się przed Pałacem aby bronić krzyża.
Śmierć lub krzyż.
Jeszcze Polska nie zgineła póki my żyjemy.
magdavera

Ja też się nie piszę na obronę krzyża, mimo że jestem Polakiem.

Nie wiem jakie plany na ten dzień ma reszta Polaków, ale ja zamierzam
spacerować wtedy po sopockiej plaży.

Data: 2010-07-24 02:58:57
Autor: Antenka
Cała Polska broni krzyża
wrote:
Nie wiem jakie plany na ten dzień ma reszta Polaków, ale ja zamierzam
spacerować wtedy po sopockiej plaży.

Myślałam, że będziesz świecić gołym tyłkiem w Chałupach :D

Antenka

Data: 2010-07-24 08:45:14
Autor: Grzegorz Z.
Cała Polska broni krzyża
On 24 Lip, 11:58, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
> [...]

> spacerować wtedy po sopockiej plaży.

Myślałam, że będziesz świecić gołym tyłkiem w Chałupach :D

Jakbym chciał poświecić gołym tyłkiem na plaży to dużo bliżej mam
Ahlbeck.

Poza tym zauważyłem coś takiego - w Niemczech nawet na "zwykłej" plaży
nikt nie robi problemu gdy idziesz się do morza wykąpać nago, wśród
tłumów ludzi.

Data: 2010-07-24 07:52:02
Autor: mkarwan
Cała Polska broni krzyża

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:9a5147d4-266b-4554-ac2d-039d7f3c3197w12g2000yqj.googlegroups.com...

Ja też się nie piszę na obronę krzyża, mimo że jestem Polakiem.

Od kiedy to Polacy piszą Stettin (jak Niemcy)  a nie Szczecin.
Nie podszywaj się pod Polaka.

Data: 2010-07-24 08:43:21
Autor: Grzegorz Z.
Cała Polska broni krzyża
On 24 Lip, 07:52, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:9a5147d4-266b-4554-ac2d-039d7f3c3197w12g2000yqj.googlegroups.com...

>Ja też się nie piszę na obronę krzyża, mimo że jestem Polakiem.

Od kiedy to Polacy piszą Stettin (jak Niemcy)  a nie Szczecin.
Nie podszywaj się pod Polaka.

Znowu chcesz być ze mną "na ty" ?

Jeśli myślisz że zapomnę to jesteś "w mylnym błędzie"

!!!

Cała Polska broni krzyża