Cała nadzieja totalnej opozycji w senackim Klichu Smoleńskim

Data: 2016-12-20 13:37:58
Autor: A. Filip
Cała nadzieja totalnej opozycji w senackim Klichu Smoleńskim
http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/schetyna-hucpa-w-sali-kolumnowej-klich-pis-przekroczyl-rubikon,701184.html
Szef klubu senatorów Platformy Bogdan Klich [1] zapowiedział, że w
czasie posiedzenia izby wyższej polskiego parlamentu PO będzie
protestować przeciwko rozpatrywaniu "dokumentów, które nie są ustawami".

https://pl.wikipedia.org/wiki/Bogdan_Klich

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

Cała nadzieja totalnej opozycji w senackim Klichu Smoleńskim