Cała naga prawda

Data: 2010-07-11 03:55:21
Autor:
Cała naga prawda
  <demolant.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
AO tlenowy do kończenia dekompresji z półmaską i membraną głosową. Akurat ten
zestaw mogę sprezentować, lecz tak miły nie będę, otrzymać można poprawnie
rozwiązując zadanie. Jeśli w przeciągu jednego tygodnia nie znajdzie się nikt
kto potrafi rozwiązać zadanie, to AO otrzymuje Andrzej Sala.

Nie znalazł się żaden specjalista instruktor który umie rozwiązać proste
zadanie. Nawet nie było sympatyka tej gałęzi.
Potrzebowałem kilka sekund żeby opisać problem i uświadomić sobie jakimi
środkami to rozwiązałem. Rozwiązywanie sformułowanego problemu to betka.
Jak jeszcze podane są mechanizmy, tym bardziej jest to proste.

AO otrzymuje zasłużenie Andrzej Sala, nie szkoli na obiegach zamkniętych ale
dużo przeganiał w ratownictwie górniczym. Nie jest prawdą że nurkowe obiegi są
czymś zupełnie odmiennym i wyjątkowym, takich głupot można dowiedzieć się na
kursach których celem jest kasa dla prowadzącego. Są elementem rozwoju technik
ochrony dróg oddechowych.
Powierzchniowe mają swoje specyficzne wymogi, nurkowe również.
W powierzchniowych dużym problemem jest ciepło powstające w pochłaniaczu CO2 w
nurkowych toksyczność tlenu.
Rozwiązanie które zgłosiłem wykorzystuje fizjologię do utrzymania stabilnego
ppO2 poprzez odpowiednie sprzężenia.

Jak zwykle jaja.

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-11 17:53:48
Autor: jacekplacek
Cała naga prawda
  <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Gdybym na własne oczy nie widział jak na gorąco ładujesz butle, to bym uwierzył.
Tu materiał jak się kończy taka kuracja dla grzybka zaworu.
http://portalnurkowy.pl/forum/viewtopic.php?t=427

Dla rysia, psudofachowca, na skutek normalnego przetaczania powietrza z banku do butli nurkowej, powietrze rozprężając się, ogrzewa się do temperatury topienia teflonu, przez co:
- zawór butli staje się zimny jak lód
- butla jest lekko ciepła
- szczeliwo(teflon - tak tylko przypominam) z całego tego gorąca odkleja się od grzybka i zatyka zawór. Temperatura jest tak wysoka, że na mosiądzu nie pozostał nawet ślad jej działania...

Data: 2010-07-11 19:00:24
Autor:
Cała naga prawda
 jacekplacek <jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

Dla rysia, psudofachowca, na skutek normalnego przetaczania powietrza z banku do butli nurkowej, powietrze rozprężając się, ogrzewa się do temperatury topienia teflonu, przez co:

Kłamiesz. http://portalnurkowy.pl/forum/download/file.php?id=293&mode=view
Na końcu po prawej jest szczeliwo mocno wygniecione.

Sprężanie ogrzewa gazy, rozprężanie ochładza, ale jest jeszcze krzywa inwersji
wtedy jest odwrotne zachowanie gazu rzeczywistego.

- zawór butli staje się zimny jak lód

Zależy który element dławi przepływ.
Przy kapilarach to ona się ochładza bo ona ogranicza.

- butla jest lekko ciepła

Nad Białym nie była wodą chłodziłem żeby doładować bo nie było ogranicznika
przepływu. Również nie było potrzeby o dbanie o ilość powietrza.

- szczeliwo(teflon - tak tylko przypominam) z całego tego gorąca odkleja się od grzybka i zatyka zawór.

To jest na zdjęciach, zawór nadal posiadam. Możesz sprawdzić ale tego nie
zrobisz. Materiał grzybka zaworu to nie jest czterofloropolietylen.

Temperatura jest tak wysoka, że na mosiądzu nie pozostał nawet ślad jej działania...

Mosiądz jest dosyć odpornym materiałem, dlatego jest stosowany.

To teraz kilka pytań do mądrusia Jacusia .
Wytłumaczyłeś jak działa SCR ze Zgłoszenia P-386700 ?
NIE.
Może NOF i RD to modele dekompresji ?
NIE.
Mordercze własności pianek udowodniłeś ?
NIE.
Zupełne bezpieczeństwo stosowania integralnego balasty ?
NIE.
Czy jesteś zrównoważony psychicznie ?
NIE.

Pyskuj miernoto, będę skutecznie Tobą reklamował IANTD.

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-11 19:48:24
Autor: jacekplacek
Cała naga prawda
  <demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
 jacekplacek <jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a): >   <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): > > > Gdybym na własne oczy nie widział jak na gorąco ładujesz butle, to bym > > uwierzył.
> [...]

Mordercze własności pianek udowodniłeś ?
NIE.
Zupełne bezpieczeństwo stosowania integralnego balasty ?

Kretyn z waści i nie nurek. Gówno mnie(i kogokolwiek) obchodzą twoje P-...., gówno wiesz o dekmpresji, inaczej wiedziałbyś, że metoda wynika z modelu a nie odwrotnie, czy wręcz, że sama jest modelem, wiedza o kompresji pianki to podstawa nurkowania, wynikająca z podstawowych praw fizyki, bezpieczeństwo integralnego balastu jest warunkowe a moją zdrowie się nie martw. Łykaj pigułki i onanizuj się dalej.

Data: 2010-07-11 20:13:50
Autor: Loti
Cała naga prawda
Czy na fotce z lewej strony  (link w poprzednim poście)  jest ten kmiot RC?

Jacek, uważaj...
Kto z kim przestaje takim się staje ;)

pzdr Lot

P.S.
Gdyby nie Wy (nadający jakiś koloryt sekcie) to chyba bym tu nie zaglądał...

Data: 2010-07-11 19:10:52
Autor:
Cała naga prawda
Loti <loti> napisał(a):
Gdyby nie Wy (nadający jakiś koloryt sekcie) to chyba bym tu nie zaglądał...

Jak Tobie idzie zgłaszanie wzoru użytkowego strój oborowego ?

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-11 19:38:40
Autor: jacekplacek
Cała naga prawda
Loti <loti> napisał(a):
Czy na fotce z lewej strony  (link w poprzednim poście)  jest ten kmiot RC?

Onże. Można pisać "troll" lub wkleić zdjęcie :)

[...]

Dzięki za dobre słowo :) Ale raczej już niedługo. Pozostawmy sektę trollom...

Data: 2010-07-11 19:42:30
Autor:
Cała naga prawda
jacekplacek <jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Dzięki za dobre słowo :) Ale raczej już niedługo. Pozostawmy sektę trollom...

To gdzie się podziejesz biedaku ?
Perełeczko z IANTD DM, który tylko sloganami się posługuje.

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-11 19:52:24
Autor: jacekplacek
Cała naga prawda
  <demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
jacekplacek <jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a): > Dzięki za dobre słowo :) Ale raczej już niedługo. Pozostawmy sektę
trollom...

To gdzie się podziejesz biedaku ?

Ja? Ja nurkuję i interesuję się forami nurkowymi, czyli miejscami skąd jesteś regularnie usuwany. Sekta przestała być nurkowa. --

Cała naga prawda