Cała polityka toczy się wokół polityków i ich rodzin

Data: 2014-06-18 21:23:46
Autor: Fritz
Cała polityka toczy się wokół polityków i ich rodzin
Mimo szumnych deklaracji PiS ws. wotum nieufności dla rządu, a także głośnego apelu SLD, by premier zwrócił się do Sejmu o wotum zaufania, trudno oczekiwać, że w najbliższym czasie dojdzie do skrócenia kadencji sejmu. - Pośrodku jest bowiem koalicjant, a PSL nie zależy na wcześniejszych wyborach, ponieważ istnieje ryzyko, że nie przekroczy progu wyborczego. Nawet, jeśli udałoby się uzyskać wymagane 5 proc., to PSL niekoniecznie musi brać udział w tworzeniu rządu po wyborach, a z tego żyją działacze PSL i ich rodziny.

Dodaje, że w interesie PSL, który jest zbudowany na siatce połączeń biznesowo-rodzinnych, nie jest dokładanie Platformie. - Zdecydowanie łatwiej zdystansować się od afery taśmowej, pozostać w cieniu, wzywając jednocześnie do współpracy wszystkie znaczące siły polityczne i czekając na dalszy rozwój wydarzeń - podkreśla politolog.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1027139,title,Dr-Jacek-Zalesny-wczesniejsze-wybory-sa-na-reke-tylko-Palikotowi-i-Korwin-Mikkemu,wid,16694783,wiadomosc.html

~obywatelka 7 minut temu

Jak długo będą się bawić w ten cyrk. Ludzi to wkurzy i będzie bal oj będzie bal. Komu zależy na niszczeniu narodu polskiego.

~Anty PO 31 minut temu

Precz z PO! Tusk na szafot!

~~realista 7 minut temu

No nareszcie koniec sitwy Tuska już bliski .Kiedyś byłem idiotą i zaufałem tym złodziejskim hipokrytą jak wielu moich znajomych ale tera ma Tusk przynajmniej 30 głosów mniej .Jeżeli PO myśli ,że tak jak mówił Kurski "ciemny lud to kupi " to jest w błędzie . Takiej obłudy i zakłamania nie można tolerować bez końca i myślę ,że drugi majdan warszawski zbliża się nie ubłagalnie ale tym razem ci wszyscy powinni stanąć przed plutonem egzekucyjnym i dostać kukę w łebz robienie sobie z Polski prywatnego folwarku.....

~wesoly romek 8 minut temu

Kmiotom z psl horyzont myslowy konczy sie przed koncem ryja wsadzonego do koryta

m52 38 minut temu

prawda która została pokazana Polakom teraz nazywa się przestępstwem a fakty są inne jesteśmy bez pracy i opieki lekarskiej naród jest zgodnie z prawem wyniszczany a prawda jest wykroczeniem dziś dostałem skierowanie PILNE na badanie mogę je zrobić za 3-y miesiące jak umrę to jest bananowa republika z nagrań IESTEM PEWNY KTO TU RZĄDZI

~TO 9 minut temu

NIE MA ZIELONEJ WYSPY KACZORA DONALDA A TYLKO REPUBLIKA BANANOWA.

~igor 9 minut temu

PSL do gnoja nie do polityki

Cała polityka toczy się wokół polityków i ich rodzin