Cała prawda, całą dobę

Data: 2010-06-27 10:35:39
Autor: u2
Cała prawda, całą dobę
... czyli młodzi zmieniają swoje zdanie o ferajnie z peło :

http://www.niezalezna.pl/article/show/id/35864

"W dniu wyborów jechałam taksówką. Młody, niespełna 30-letni kierowca
powiedział mi, że wprawdzie pięć lat temu głosował na Tuska, ale zmienił
zdanie. I teraz zagłosuje na Kaczyńskiego. - Proszę pani, ta Platforma
nie dotrzymała żadnej z obietnic, dziury w ulicach są coraz większe, nie
ma żadnego postępu technologicznego, a benzyna drożeje. Polską rządzą
kolesie dbający jedynie o swoje stanowiska, łasi na pieniądze. Nie myślą
o zwykłych ludziach, bo obchodzą ich tylko własne interesy."

Cała prawda, całą dobę