Cała prawda o Grzybolu

Data: 2009-05-26 13:58:09
Autor: kocyk
Cała prawda o Grzybolu
motoracer.xyz@gmail.com wrote:

Zastanówcie się jednak czy Wy zachowywalibyście się na jego miejscu
inaczej ... osaczeni jak owca przez stado wilków, ciągle krytykowani i
wyzywani od idiotów (podczas gdy Grzybol ma rację!).

Przeczytaj co napisalem grzybolowi tydzien temu. Odnies do siebie. W skrocie: daj sie poznac - bedziesz traktowany jak czlowiek. Trolluj - bedziesz traktowany jak troll. End of story. A dzis to jest gowno a nie TWA w stosunku do tego, co bylo kiedys, wiec nie przyzywajcie dawnych czasow, bo sie zaplaczecie.
Aha, i przypominam: ja tez kiedys napisalem taki post, jak twoj. Roznica jest taka, ze ja zrozumialem odpowiedz.
BTW, czytam prm od 10 dni, ale jakos nie zauwazylem gdzie ktos zostal "osaczony jak owca". Przeciwnie, widze konkretne pytania i konkretne odpowiedzi. Przypomne tez, ze obowiazku czytania nie ma.
K.14.

Data: 2009-05-26 05:28:15
Autor: Mika
Cała prawda o Grzybolu
On 26 Maj, 13:58, kocyk <ko...@ZZZriders.pl> wrote:
[...]

Magic moglbys wrzucic posta Kocyka do FAQu pod hasłem np. jesli masz
watpliwości, albo dla tych co chcą zaistnieć rada przed, albo chcesz
napisać pozegnalnego posta najpierw przeczytaj itp.
Zresztą byle gdzies na początku było co by potrzebujacy doczytali do
konca.
pozdrawiam
Mika

Data: 2009-05-26 14:16:49
Autor: Jacot
Cała prawda o Grzybolu

Czy juz podsumowanie  caloksztaltu mamy z glowy na ten sezon?

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2009-05-26 14:09:18
Autor: Kuczu
Cała prawda o Grzybolu
Jacot pisze:
Czy juz podsumowanie  caloksztaltu mamy z glowy na ten sezon?

Mysle ze tak. Pora sie zajac bardziej przyziemnymi sprawamy, np. motocyklami.

--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

Data: 2009-05-26 19:03:29
Autor: Jacek Różański
Cała prawda o Grzybolu
Kuczu pisze:
Jacot pisze:
Czy juz podsumowanie  caloksztaltu mamy z glowy na ten sezon?

Mysle ze tak. Pora sie zajac bardziej przyziemnymi sprawamy, np. motocyklami.

Ale o tym już było :/

--
Pozdrowienia, Best regards
Jacek Różański, ETZ-251, XJ-900S, V-740

Data: 2009-05-26 14:09:56
Autor: Dziadek Mroz
Cała prawda o Grzybolu
Wielu z Was draznia jego teksty, ataki skierowane w strone 'elity'
pl.rec.motocykle.

Tkz elita atakuje zbiorcza na grupie wszelkie inne poglady. Cierpi na tym wolna wymiany mysli

DM

Data: 2009-05-26 14:14:41
Autor: doomin13
Cała prawda o Grzybolu
pisz wolniej to moze da sie bez zastanawiania zrzumiec o co ci chodzi.

doomin13
smc660

Data: 2009-05-26 14:17:19
Autor: Sqeeb
Cała prawda o Grzybolu
On Tue, 26 May 2009 14:09:56 +0200
Dziadek Mroz wrote:

>Wielu z Was draznia jego teksty, ataki skierowane w strone 'elity'
>pl.rec.motocykle.

Tkz elita atakuje zbiorcza na grupie wszelkie inne poglady. Cierpi na tym wolna wymiany mysli

Oho, liberalizmem pociągnęło.

To może zaraz podyskutujemy o tym, czy geje są normalni czy nie?

Wolna wymiana myśli - tak, ale na jakimś (piiip) poziomie.

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-05-26 14:44:49
Autor: Kefir
Cała prawda o Grzybolu
Elou!
"Jacot" <jacot@meostrada.pl> wrote in message news:iann15du34f9u3gud1u8b25ms2141kmcqe4ax.com...

Czy juz podsumowanie  caloksztaltu mamy z glowy na ten sezon?

Nie, to dopiero poczatek. Teraz zycie toczy sie zza klawiatury.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & wierny Traktor XT660X

Data: 2009-05-26 14:30:16
Autor: gildor
Cała prawda o Grzybolu
kocyk pisze:
bo sie zaplaczecie.

zapłaczecie? zaplączecie?

--
gildor
9'99

Data: 2009-05-26 14:36:53
Autor: kocyk
Cała prawda o Grzybolu
gildor wrote:

> zapłaczecie? zaplączecie?

Ty gildor chyba jestes z TWA i nic innego nie robisz, tylko sie przypierdalasz! Ty elito!
K.14.

Data: 2009-05-26 14:39:07
Autor: gildor
Cała prawda o Grzybolu
kocyk pisze:
gildor wrote:
 > zapłaczecie? zaplączecie?

Ty gildor chyba jestes z TWA i nic innego nie robisz, tylko sie przypierdalasz! Ty elito!

ojtam. zrozumieć chciałem napis w internecie.

--
gildor
9'99

Data: 2009-05-27 13:34:11
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Cała prawda o Grzybolu
kocyk napisał(a):
Ty gildor chyba jestes z TWA

To TWA to literki z rejestracji? Ktore to wojewodztwo?

--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki

Data: 2009-05-27 13:38:01
Autor: gildor
Cała prawda o Grzybolu
Kamil Nowak 'Amil' pisze:
kocyk napisał(a):
Ty gildor chyba jestes z TWA

To TWA to literki z rejestracji? Ktore to wojewodztwo?

małopolskie

--
gildor
9'99

Data: 2009-05-27 14:04:13
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Cała prawda o Grzybolu
gildor napisał(a):
Kamil Nowak 'Amil' pisze:
kocyk napisał(a):
Ty gildor chyba jestes z TWA

To TWA to literki z rejestracji? Ktore to wojewodztwo?

małopolskie

no chyba w dupie
ja mam inne literki

--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki

Data: 2009-05-27 14:13:20
Autor: gildor
Cała prawda o Grzybolu
Kamil Nowak 'Amil' pisze:
gildor napisał(a):
Kamil Nowak 'Amil' pisze:
kocyk napisał(a):
Ty gildor chyba jestes z TWA

To TWA to literki z rejestracji? Ktore to wojewodztwo?

małopolskie

no chyba w dupie
ja mam inne literki

tarnów to nie małopolskie?

--
gildor
9'99

Data: 2009-05-27 14:17:51
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Cała prawda o Grzybolu
gildor napisał(a):
tarnów to nie małopolskie?

nie wiem, nie jezdze tak daleko

--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki

Data: 2009-05-27 14:18:34
Autor: gildor
Cała prawda o Grzybolu
Kamil Nowak 'Amil' pisze:
gildor napisał(a):
tarnów to nie małopolskie?

nie wiem, nie jezdze tak daleko

ja też nie

--
gildor
9'99

Data: 2009-05-27 14:19:21
Autor: Marcin Gardeła
Cała prawda o Grzybolu
gildor wrote:
[...]

Małopolskie musi mieć K w nazwie, jak sama nazwa wskazuje, oślaczku.

--
Diobeu
NT650V Deauville '98

Data: 2009-05-27 14:24:11
Autor: gildor
Cała prawda o Grzybolu
Marcin Gardeła pisze:
gildor wrote:
[...]

a pojazdy do 2000 mają obowiązek przerejestrowywania, gamoniu?

--
gildor
9'99

Data: 2009-05-27 19:14:28
Autor: Jacot
Cała prawda o Grzybolu
gildor <gildor@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

tarnów to nie małopolskie?

No skont. tarnow to wielkopolska jest.

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2009-05-27 19:35:14
Autor: gildor
Cała prawda o Grzybolu
Jacot pisze:
gildor <gildor@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

tarnów to nie małopolskie?

No skont. tarnow to wielkopolska jest.

mentalnie?

--
- gildor
9'99

Data: 2009-05-27 21:04:37
Autor: Piotr May
Cała prawda o Grzybolu
Jacot pisze:
gildor <gildor@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

tarnów to nie małopolskie?

No skont. tarnow to wielkopolska jest.

Tarnowo
..
..
..
..
..
..
..
..
..
Podgórne

ps: W najblizsza sobote wybory miss gminy, moja kolezanka startuje :)

--
piomay
www.piomay.riders.pl

Data: 2009-05-28 18:11:26
Autor: Jarosław Zawiła
Cała prawda o Grzybolu
Dnia 27-05-2009 o 14:04:13 Kamil Nowak 'Amil' <kn@qumak.spaaaaam.pl>  napisał(a):

gildor napisał(a):
Kamil Nowak 'Amil' pisze:
kocyk napisał(a):
Ty gildor chyba jestes z TWA

To TWA to literki z rejestracji? Ktore to wojewodztwo?
 małopolskie

no chyba w dupie
ja mam inne literki

Ja w dupie tez mam inne literki. DUPA czy jakos tak

jarek

Data: 2009-05-28 22:54:21
Autor: kocyk
Cała prawda o Grzybolu
Jarosław Zawiła wrote:

[...]

Jareczek:) Buzi! Co u ciebie?
K.14.

Data: 2009-05-29 07:40:02
Autor: Tytus z Fabryki
Cała prawda o Grzybolu
Siemka
 gildor napisał(a):
 Kamil Nowak 'Amil' pisze:
 kocyk napisał(a):
 Ty gildor chyba jestes z TWA
To TWA to literki z rejestracji? Ktore to wojewodztwo?
 małopolskie

Alescie gupki...starych flmow hamerykanskich nie ogladaliscie??? Tam zawsze takie samoloty lataja.
Znaczy pilot

--
    T i żółte
(te najszypsze)

Data: 2009-05-27 15:06:56
Autor: (pj)
Cała prawda o Grzybolu
Kamil Nowak 'Amil' pisze:
kocyk napisał(a):
Ty gildor chyba jestes z TWA

To TWA to literki z rejestracji? Ktore to wojewodztwo?

Wadowice przeniesli pod Kielce, bo mieli dosyc najazdu kremowkozerców

--

pozdr
pj

Data: 2009-05-26 19:15:16
Autor: Jacek Różański
Cała prawda o Grzybolu
kocyk pisze:
[...]

No ale to jest znowu pouczanie w wykonaniu "starego". A nowi tego nie lubią. Fakt jest faktem, grupa się rozwarstwiła i już. Widać to choćby po naszej rocznicy, nowych jest coraz mniej aż w końcu w zeszłym roku nie było nikogo chętnego do otrzęsin. Jest tego jakiś powód i nie mozna wszystkiego zwalić na nowych grupowiczów.
No i kolega wczesniej słusznie zauważył, że starzy porozumiewają się jakimś własnym językiem pełnym skrótów i odniesień zrozumiałych tylko dla starych. Grupa starych wytworzyła swój język, wznosząc kolejna barierę dzielącą ich od nowych.
Tak więc uderzmy się pierś i nie zwalajmy wszystkiego na nowych tylko zacznijmy od siebie.

Data: 2009-05-26 20:40:35
Autor: Budyń
Cała prawda o Grzybolu
Użytkownik "Jacek Różański" <jr@epoczta.pl> napisał w wiadomości news:gvh833$1d47$1news2.ipartners.pl...
Tak więc uderzmy się pierś i nie zwalajmy wszystkiego na nowych tylko zacznijmy od siebie.

A w dupie. Świat to nie tylko ekran kompa. Chcą sie poczuć jak starzy wyjadacze to niech ich w koncu poznamy. Do wyboru na ten rok twoja impreza (swoją drogą jestem w koncu zapisany z tym doniem czy nie?) oraz rajd boborowy.

b.

Data: 2009-05-26 20:48:58
Autor: Jacek Różański
Cała prawda o Grzybolu
Budyń pisze:
[...]

Figurujecie.
Jeden mądry i dojrzały kolega zwrócił mi uwagę na dodatkowy aspekt rzeczy. Otóż starzy stają się starzy w sensie fizycznym. Trzon przekroczył trzydziestkę, a nawet niebezpiecznie zbliża się do czterdziechy. Wyjątków nie będę wskazywał palcyma ;)
No i jaki pożytek z zadawania się ze starymi piernikami ma taki 20-letni leszczyk rozpoczynający przygodę z motocyklami? Jaką ma gwarancję, że w realu nie ofukną klepiąc się nawzajem po plecach jak na tej grupie?

Data: 2009-05-26 21:19:32
Autor: kocyk
Cała prawda o Grzybolu
Jacek Różański wrote:

[...]

Tak jest. Ale nie znaczy to, ze sie nie umiemy bawic:)

No i jaki pożytek z zadawania się ze starymi piernikami ma taki 20-letni leszczyk rozpoczynający przygodę z motocyklami?

Masakryczna ilosc doswiadczenia? A jaki my mamy pozytek z zadawania sie z Piernikiem, Nemo, Lupusem? A jaki ja mam pozytek z zadawania sie z toba? W koncu dzieli nas prawie tyle lat, co mnie z dwudziestoletnim mlokosem. Masz z tym jakis problem, stary preclu bez sezamu?:P

Jaką ma gwarancję, że w realu nie ofukną klepiąc się nawzajem po plecach jak na tej grupie?

Zadnej. Gwarantowana w zyciu jest tylko smierc i podatki.
K.14.

Data: 2009-05-26 21:27:09
Autor: Jacek Różański
Cała prawda o Grzybolu
kocyk pisze:
Jacek Różański wrote:

[...]

Prawie jak w Ciechocinku ;)

[...]

Fakt, nie wiem w sumie co Ty we mnie widzisz ;))

Jaką ma gwarancję, że w realu nie ofukną klepiąc się nawzajem po plecach jak na tej grupie?

Zadnej. Gwarantowana w zyciu jest tylko smierc i podatki.

Na razie mają raczej pewność, że tak będzie. Do tego dochodzi bariera bezpośredniego kontaktu. Powiedzmy sobie szczerze, jak taki Wieca ma być zachęcający? :) Kwintesencja taktu i wylewnej serdeczności :)

Data: 2009-05-26 21:34:04
Autor: Magic
Cała prawda o Grzybolu
Jacek Różański pisze:

[...]

Wieca jest zawsze zachęcający. W szczególności zachęca do picia wódki.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.

Data: 2009-05-26 21:34:52
Autor: kocyk
Cała prawda o Grzybolu
Jacek Różański wrote:
kocyk pisze:
Jacek Różański wrote:

[...]

No pisalem o beczce soli.

[...]

To ta glowa, jacus, glooooowa;]

[...]

"Te! Ta, ty! Jak na ciebie mowia? No! Chodz tu! No chodz tu mowie! Siadaj i pij!"
Hehe. Przeciez nie jest tak strasznie, a do wylewnej serdecznosci mozna przywyknac:)
K.14

Data: 2009-05-26 21:47:09
Autor: Sir Piernik
Cała prawda o Grzybolu
Jacek Różański pisze:
....>8
> Trzon przekroczył trzydziestkę, a nawet niebezpiecznie zbliża się
> do czterdziechy. Wyjątków nie będę wskazywał palcyma ;)

Masz szczescie ;)

Sir Piernik
  Betvelwe

Data: 2009-05-28 00:11:03
Autor: KLOSZ
Cała prawda o Grzybolu
Jacek Różański pisze:
Otóż starzy stają się starzy w sensie fizycznym. Trzon
przekroczył trzydziestkę, a nawet niebezpiecznie zbliża się do czterdziechy.

No ba! A niektorzy (to juz Ci po czterdziesce) to nawet pokoju z lazienka chca, i woda ciepla zeby byla! O!.

Zdrowko
KLOSZ
--
Hunda CB 750 SF '00 dobry rocznik, KLOSZ '75 - tez niezly rocznik....
"Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - by KLOSZ

Data: 2009-05-28 08:58:16
Autor: (pj)
Cała prawda o Grzybolu
KLOSZ pisze:

No ba! A niektorzy (to juz Ci po czterdziesce) to nawet pokoju z lazienka chca, i woda ciepla zeby byla! O!.

No ba! Bo pamietają jeszcze z czasów PRL-u wszechobecne hasła "walki o pokój" ;-)

--

pozdr
pj

Data: 2009-05-26 21:30:33
Autor: kocyk
Cała prawda o Grzybolu
Jacek Różański wrote:

> No ale to jest znowu pouczanie w wykonaniu "starego". A nowi tego nie lubią.

To znaczy co, teraz styl grupie beda nadawac nowi, ktorzy dopiero co weszli tutaj przez bramke wuwu, wprost z foruma o iksboksie i imprezkach   techno? To ja wracam na nasze prywatne smieci, heheh.
Nie jest to pouczanie, tylko fakty. Historia lubi sie powtarzac. Jesli taki zapamietaly indywidualista i cwok jak ja mogl wyciagnac wnioski i przyjechac, to kazdy moze.

> Fakt jest faktem, grupa się rozwarstwiła i już. Widać to choćby po naszej rocznicy, nowych jest coraz mniej aż w końcu w zeszłym roku nie było nikogo chętnego do otrzęsin. Jest tego jakiś powód i nie mozna wszystkiego zwalić na nowych grupowiczów.

Jakis powod jest, ale ja bym wszystko zwalil na nich, hahahahah.
A powaznie - mysle, ze poniekad niestety nie masz racji. Dzisiejsze pokolenie ma zajebiscie roszczeniowa postawe. To, o co wyscie walczyli, mysmy ciezko pracowali - oni uwazaja, ze im sie nalezy. Ale od prmu nic sie nie nalezy nikomu, zeby stad cos brac trzeba zostawic tu czastke siebie, inaczej zawsze bedzie sie podswiadomie czulo, ze jest sie obywatelem drugiej kategorii. Reasumujac - trzeba chciec. Nie wymagac.

> [...]
> Tak więc uderzmy się pierś i nie zwalajmy wszystkiego na nowych tylko zacznijmy od siebie.

Daj spokoj, 4 dni w hartowcu i nie ma zadnych barier, a dla nas bedzie pretekst by po raz kolejny opowiedziec stare anegdotki. Pamietaj jak wiele ta grupa oferuje tym, ktorzy sa jej prawdziwymi uczestnikami. Nocowalismy wielokrotnie u kogos, kogo na oczy nie widzielismy tylko dzieki rekomendacji z prmu, pozyczalismy sobie wzajemnie pieniadze, zbieralismy sie z asfaltow po wypadkach, razem swietowalismy wesela, urodziny, razem plakalismy na pogrzebach, zjezdzilismy razem swiat, zalozylismy wspolne biznesy, zjedlismy razem beczke soli i nawiazalismy kontakty, dzieki ktorym zawsze w najgorszym syfie mamy do kogo zwrocic sie po pomoc, o morzu drobnych przyslug nie wspominajac. I co, teraz tylko dlatego ze ktos sobie napisal piec zdan na prm ze czuje sie rozczarowany - mam zaczac go traktowac tak samo? Na to trzeba sobie zasluzyc, a przede wszystkim trzeba dac sie poznac.
Jesli ktos nie przyjezdza, nie chce uczestniczyc w zyciu tej grupy, to wszelkie roszczenia wobec niej moze od razu powiesic na kolku. I tyle.
K.14.

Data: 2009-05-26 23:59:27
Autor: Sqeeb
Cała prawda o Grzybolu
On Tue, 26 May 2009 21:30:33 +0200
kocyk wrote:

[...]

Kocyk, ja Cie proszę, nie wrzucaj wszystkich do jednego worka.
Sami sie plujecie(plujemy?), że garstka oszołomów jadących czysta na
gumie robi opinie reszcie, więc może chociaż nie powielajmy(powielajcie)
tych samych błedów.

[...]

Ten akapit tak samo jak pierwszy pozostawię bez komentarza, bo
tu nie ma nawet o co się zaczepić.

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-05-27 07:09:55
Autor: gildor
Cała prawda o Grzybolu
kocyk wrote:
[...]

my się o nic nie plujemy. nam to wisi. tylko pare osób podchodzi do tego ambicjonalnie. ale oni pewnie w polityke się kierują.

--
gildor
9'99

Data: 2009-05-27 11:55:48
Autor: kocyk
Cała prawda o Grzybolu
kocyk wrote:
[...]

Czemu?

Sami sie plujecie(plujemy?), że garstka oszołomów jadących czysta na
gumie robi opinie reszcie, więc może chociaż nie powielajmy(powielajcie)
tych samych błedów.

A teraz co wlasnie zrobiles? Ja sie nie pluje na garstke oszolomow. Wrecz przeciwnie, jak widze ciotowato jezdzacych motocyklistow, ktorzy pyrkaja 50 w miescie, nie pchaja sie w korkach, nie wyprzedzaja majac w chuj miejsca - to mnie krew zalewa. Na ich tle wychodze na bandyte, spoleczenstwo mnie szykanuje, zdecydowane wole jezdzic na tle oszolomow. Motocykl ma zapierdalac i ma byc swieta krowa.
Ja se przypomne ta petycje o farbe z pasow to smiac mi sie chce, boze, jaki ja glupi bylem.
Wracajac jednak do meritum - konieczna jest jakas generalizacja, inaczej nie da sie prowadzic dyskusji.

HA! Organizacja JEDEN rzondzi!
K.14.

Data: 2009-05-27 12:39:41
Autor: Sqeeb
Cała prawda o Grzybolu
On Wed, 27 May 2009 11:55:48 +0200
kocyk wrote:

> Kocyk, ja Cie proszę, nie wrzucaj wszystkich do jednego worka.

Czemu?

Bo generalizacja jest zła.

[...]

Każdemu się zdarza.

Wracajac jednak do meritum - konieczna jest jakas generalizacja, inaczej nie da sie prowadzic dyskusji.

Da sie. Trzeba tylko dodac kruczek, ze 'są wyjątki' ;-P
HA! Organizacja JEDEN rzondzi!

A tego ostatniego nie zrozumiałem.

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-05-27 12:44:06
Autor: gildor
Cała prawda o Grzybolu
kocyk wrote:
HA! Organizacja JEDEN rzondzi!

A tego ostatniego nie zrozumiałem.

młody jesteś widać ;)
poprzedni cięzki troll, to była ORGANIZACJA ZERO.

--
gildor
9'99

Data: 2009-05-27 12:51:11
Autor: kocyk
Cała prawda o Grzybolu
kocyk wrote:
HA! Organizacja JEDEN rzondzi!

A tego ostatniego nie zrozumiałem.

młody jesteś widać ;)
poprzedni cięzki troll, to była ORGANIZACJA ZERO.

Jaki trol, to byli moi IDOLE! Wbrew pozorom, pisali wiele prawdy, nie owijajac w bawelne, i demaskowali hipokryzje czesto trawiaca ta grupe.
K.14.

Data: 2009-05-27 12:52:51
Autor: Kuczu
Cała prawda o Grzybolu
kocyk pisze:

Jaki trol, to byli moi IDOLE! Wbrew pozorom, pisali wiele prawdy, nie owijajac w bawelne, i demaskowali hipokryzje czesto trawiaca ta grupe.

Bys byl rok temu na bobrowym to bys ich poznal osobiscie. Moze bys nawet autografa dostal...

Data: 2009-05-27 14:13:42
Autor: de Fresz
Cała prawda o Grzybolu
On 2009-05-27 12:52:51 +0200, Kuczu <p.kuczynski@jim-satnet.pl> said:

Jaki trol, to byli moi IDOLE! Wbrew pozorom, pisali wiele prawdy, nie owijajac w bawelne, i demaskowali hipokryzje czesto trawiaca ta grupe.

Bys byl rok temu na bobrowym to bys ich poznal osobiscie.

Żartujesz? Fak, znów widać leżałem pijany gdzieś w krzakach i coś mnie ominęło... :-(

Sebastian
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

Data: 2009-05-27 14:39:52
Autor: Kuczu
Cała prawda o Grzybolu
de Fresz pisze:

Żartujesz? Fak, znów widać leżałem pijany gdzieś w krzakach i coś mnie ominęło... :-(

O enerdowskiej zupie meksykanskiej nie slyszales ?

Data: 2009-05-27 15:46:42
Autor: de Fresz
Cała prawda o Grzybolu
On 2009-05-27 14:39:52 +0200, Kuczu <p.kuczynski@jim-satnet.pl> said:

Żartujesz? Fak, znów widać leżałem pijany gdzieś w krzakach i coś mnie ominęło... :-(

O enerdowskiej zupie meksykanskiej nie slyszales ?

No słyszałeś, ale nijak nie skojażyłem z OZ.

Data: 2009-05-27 15:52:41
Autor: Kuczu
Cała prawda o Grzybolu
de Fresz pisze:

No słyszałeś, ale nijak nie skojażyłem z OZ.

No oni brali glowny udzial w zdarzeniu przy enerdowskiej zupie meksykanskiej.

Data: 2009-05-27 14:45:42
Autor: kocyk
Cała prawda o Grzybolu
Kuczu wrote:
kocyk pisze:

[...]

Etam autografa, na chuj mi, bym sie zaraz zapisal!
K.14.

Data: 2009-05-27 14:58:31
Autor: Kefir
Cała prawda o Grzybolu
Elou!
"kocyk" <kocyx@ZZZriders.pl> wrote in message news:gvjclk$jrm$1news.onet.pl...
Kuczu wrote:
kocyk pisze:

[...]

Alez to proste: riders.pl -> forum.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & wierny Traktor XT660X

Data: 2009-05-27 14:59:52
Autor: Kefir
Cała prawda o Grzybolu
Kuczu wrote:
kocyk pisze:

[...]

Bylbym zapomnial: nie wiem czy akurat TAM zlozyliby Ci swe autografy ale zawsze mozesz negcjowac ;)

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & wierny Traktor XT660X

Data: 2009-05-27 12:51:53
Autor: Kuczu
Cała prawda o Grzybolu
gildor pisze:

poprzedni cięzki troll, to była ORGANIZACJA ZERO.

To byla cala organizacja trolli.

Data: 2009-05-27 13:10:41
Autor: Sqeeb
Cała prawda o Grzybolu
On Wed, 27 May 2009 12:44:06 +0200
gildor wrote:

> A tego ostatniego nie zrozumiałem.

młody jesteś widać ;)
poprzedni cięzki troll, to była ORGANIZACJA ZERO.

Aaaaa... pamiętam. Pare wątków mi przeleciało przed oczami.
Ja tą grupe czytam od 2006 roku.

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-05-27 12:49:00
Autor: kocyk
Cała prawda o Grzybolu
kocyk wrote:

Kocyk, ja Cie proszę, nie wrzucaj wszystkich do jednego worka.
Czemu?

Bo generalizacja jest zła.

Znaczy jak, omawiajac sytuacje dotyczaca calej grupy mam wypisac kazdego z osobna?

Wracajac jednak do meritum - konieczna jest jakas generalizacja, inaczej nie da sie prowadzic dyskusji.

Da sie. Trzeba tylko dodac kruczek, ze 'są wyjątki' ;-P

Wyjatki wynikaja z definicji generalizacji.

HA! Organizacja JEDEN rzondzi!

A tego ostatniego nie zrozumiałem.

Do tego zmierzam. Nie zrozumiales, bo mnie nie znasz. Na tym polega caly problem z ta grupa - ci ktorzy sie znaja maja jakis wyksztalcony kod zartow, powiedzen, anegdotycznych odpowiedzi powiazanych z tym, co przezyli. Ci, ktorzy jedynie czytaja nie maja mozliwosci zlapac tych zartow. Ale czy to jest zaraz powod, by sie czuc przesladowanym?
K.14.

Data: 2009-05-27 13:09:49
Autor: Sqeeb
Cała prawda o Grzybolu
On Wed, 27 May 2009 12:49:00 +0200
kocyk wrote:

Kocyk, ja Cie proszę, nie wrzucaj wszystkich do jednego worka.

Znaczy jak, omawiajac sytuacje dotyczaca calej grupy mam wypisac kazdego z osobna?

Nie. Ale pisanie o wszystkich bazując na przykładzie jednego jest z założenia
niesprawiedliwe.

Wyjatki wynikaja z definicji generalizacji.

Panie, co nie jest zabronione, jest dozwolone.
Co nie jest napisane, tego nie ma. Proste chyba?

Do tego zmierzam. Nie zrozumiales, bo mnie nie znasz. Na tym polega caly problem z ta grupa - ci ktorzy sie znaja maja jakis wyksztalcony kod zartow, powiedzen, anegdotycznych odpowiedzi powiazanych z tym, co przezyli. Ci, ktorzy jedynie czytaja nie maja mozliwosci zlapac tych zartow. Ale czy to jest zaraz powod, by sie czuc przesladowanym?

No to nie jest powód do tego.

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-05-26 21:32:17
Autor: Arni
Cała prawda o Grzybolu
Jacek Różański pisze:

[...]

jest pewna róznica miedzy nie zgadzaniem sie ze zdaniem innych a bluzganiem na lewo i prawo, obrazaniem ludzi ktorych sie nie zna.
Nie chce mi sie robic sledztwa kto zaczął pierwszy...
Nawet tu tłumaczono kiedys ze jak sie wchodzi do czyjegos domu to sie nie pierdzi na dzien dobry

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Cała prawda o Grzybolu