Cała prawda o Grzybolu

Data: 2009-05-26 14:23:51
Autor: gildor
Cała prawda o Grzybolu
motoracer.xyz@gmail.com pisze:
Bo grupa ta była kiedyś źródłem nieocenionej wiedzy, jej członkowie
pomagali 'starym', pomagali 'nowym' bez ciągłego czepiania się i
pseudozabawnych off-topiców.

a potem napisali FAQ. jak na każdej tematycznej grupie dyskusyjnej jak i na tematycznych forach.

> [...do reszty...]

"Taki ogólnu obraz rysuje sie komuś, kto dopiero zaczyna czytać tą grupę."

--
gildor
9'99

Data: 2009-05-26 14:34:09
Autor: gildor
Cała prawda o Grzybolu
gildor pisze:
motoracer.xyz@gmail.com pisze:
 > [...do reszty...]

"Taki ogólnu obraz rysuje sie komuś, kto _dopiero_ _zaczyna_ czytać tą grupę."

zapomniałem dodać. cytat by Grzybek vel Grzybol

--
gildor
9'99

Cała prawda o Grzybolu