Cała prawda o Grzybolu

Data: 2009-05-26 14:29:53
Autor: Kefir
Cała prawda o Grzybolu
Elou!
<motoracer.xyz@gmail.com> wrote in message news:83893b0a-e2e4-4e86-98d8-f1a4bdcbb170o30g2000vbc.googlegroups.com...
Podzielę się z Wami swoimi uwagami dotycz±cymi twórczo¶ci Grzybola -
wzbudza w końcu wiele kontrowersji.

Wielu z Was drażni± jego teksty, ataki skierowane w stronę 'elity'
pl.rec.motocykle.
Stał się ostatnio ulubionym 'trollem', którego wypada zjechać.
Wiadomo - łatwo wyżyć się w grupie (ku uciesze tłuszczy) nad
pojedyńczym, teoretycznie słabszym osobnikiem - nieważne jest czy to o
czym pisze ma sens, czy nie ...
Grzybol krytykuje ci±gle grupowe 'kolesiostwo', stworzenie z
pl.rec.motocykle k±cika wzajemnej adoracji. Nie podoba mu się twór,
jakim stała się ta grupa ... dlaczego?

By wyrazic wartosciowa opinie warto starannie dobrac slowa i przeczytac kilka razy przed wyslaniem gdyz, w przeciwnym razie, latwo wpasc w stronniczosc czy wrecz groteskowa skrajnosc.
Jako jeden z "kolesi" ktory, jednakowoz, na trola reaguje tak jak to robic nalezy, pragnalbym sie odniesc. Chocby z braku checi do dyskusji czy uzyciu slow "tluszcza" i dolozenie cudzyslowa do elity, pozwole sobie nazwac Twa opinie NIECO napuszona i przemadrzala, obrazliwa i mocno "z gory". Tym samym malo wartosciowa.  Mozna wiec imaginowac sobie ze tluszcza z TWA bedzie miala sie tak samo dobrze jak po Twoim poscie jak i przed nim.
Druga rzecz: tytul obiecuje "prawde o Grzybolu" a tresc ma na celu danie prztyczka kilku jego zagorzalym jego adwersarzom. Jest wiec niespecjalnie trafiony.
Zastanowienie nad Twoim postem potrwalo raptem tyle ile napisanie niniejszego tekstu, kazda nastepna chwila bylaby juz strata czasu.
To co umyka wiekszosci Internautow: Spotykamy sie regularnie w ramach tutejszego TWA i, poki co, wazna jest dla mnie (mysle ze takze innych) opinia ludzi z ktorymi uscisnalem reke, wypilem browca czy tez pomogli mi na trasie czy wreszcie w razie wypadku. Stam pochodza przyjazne na cale zycie i rodzina z wyboru. Wszystko inne to internetowe popierdolki nie warte pstrykniecia palcami. Wobec prawdziwego zycia, takze jakichkolwiek emocji.
Papa.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & wierny Traktor XT660X

Data: 2009-05-26 12:36:37
Autor: Szymon Kozak
Cała prawda o Grzybolu
On Tue, 26 May 2009 14:29:53 +0200, Kefir wrote:
[...]

Może warto się zastanowić nad założeniem grupy pl.rec.przyjaciele?
A na poważnie, skreślanie kogoś/jego opinii/uwag na starcie *jest* błędem.

--
Sincerely Yours,
Szymon 'slane' Kozak

Data: 2009-05-26 14:37:43
Autor: kocyk
Cała prawda o Grzybolu
Szymon Kozak wrote:
[...]

Na powaznie, to taka grupa juz istnieje.
K.14.

Data: 2009-05-26 12:39:49
Autor: Szymon Kozak
Cała prawda o Grzybolu
On Tue, 26 May 2009 14:37:43 +0200, kocyk wrote:
Może warto się zastanowić nad założeniem grupy pl.rec.przyjaciele? A na
poważnie, skreślanie kogoś/jego opinii/uwag na starcie *jest* błędem

Na powaznie, to taka grupa juz istnieje. K.14.

s/założeniem/przeniesieniem się do

--
Sincerely Yours,
Szymon 'slane' Kozak

Data: 2009-05-26 15:11:46
Autor: kocyk
Cała prawda o Grzybolu
Szymon Kozak wrote:
[...]

Wybacz, ale ja sie przenosil nigdzie nie bede, to tobie sie cos nie podoba. Zaloz sobie swoja grupe i sie przenies. Ta zalozylismy my, i bedziemy na niej kasztanic do usranej smierci.
K.14.

Data: 2009-05-26 13:13:06
Autor: Szymon Kozak
Cała prawda o Grzybolu
On Tue, 26 May 2009 15:11:46 +0200, kocyk wrote:
Wybacz, ale ja sie przenosil nigdzie nie bede, to tobie sie cos nie
podoba. Zaloz sobie swoja grupe i sie przenies. Ta zalozylismy my, i
bedziemy na niej kasztanic do usranej smierci. K.14.
Zdrowe i dojrzałe podejście, szkoda tylko,że wybraliście sobie taka nazwe grupy.

--
Sincerely Yours,
Szymon 'slane' Kozak

Data: 2009-05-26 15:20:05
Autor: Kefir
Cała prawda o Grzybolu [OT]
Elou!
"Szymon Kozak" <kozak.szymon@TNIJgmail.com> wrote in message news:gvgpt2$642$8inews.gazeta.pl...
[...]

Strasznie to upupilo Ciebie i Twoj zdrowy zapal do motocyklizmu internetowego? Przykrosc.Mi ksywke zabrali na jednym takim forum uzyszkodnikow motocykli. Tez trauma, mowie Ci. Pomilczmy razem. Tak z minutke.
[DENSO']

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & wierny Traktor XT660X

Data: 2009-05-26 13:22:18
Autor: Szymon Kozak
Cała prawda o Grzybolu [OT]
On Tue, 26 May 2009 15:20:05 +0200, Kefir wrote:
[...]
Nie bierz wszystkiego tak do siebie, tylko sobie rozmawiamy :)

--
Sincerely Yours,
Szymon 'slane' Kozak

Data: 2009-05-26 15:22:46
Autor: Sqeeb
Cała prawda o Grzybolu [OT]
Kefir wrote:

> Zdrowe i dojrzałe podej¶cie, szkoda tylko,że wybrali¶cie sobie taka nazwe > grupy.

Strasznie to upupilo

Ferdydurke?

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-05-26 15:28:11
Autor: Kefir
Cała prawda o Grzybolu [OT]
Kefir wrote:

> Zdrowe i dojrzałe podej¶cie, szkoda tylko,że wybrali¶cie sobie taka > nazwe
> grupy.

Strasznie to upupilo

Ferdydurke?

S.P Gombrowicz nie byl jedynym slowotworca ;)

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & wierny Traktor XT660X

Data: 2009-05-26 15:33:03
Autor: Sqeeb
Cała prawda o Grzybolu [OT]
On Tue, 26 May 2009 15:28:11 +0200
Kefir wrote:

> Strasznie to upupilo

Ferdydurke?

S.P Gombrowicz nie byl jedynym slowotworca ;)

Koniec i bomba.

;-]

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-05-26 15:24:56
Autor: kocyk
Cała prawda o Grzybolu
Szymon Kozak wrote:
[...]

Czemu szkoda? Nam sie podoba. Mowi o tym, co nas polaczylo.
K.14.

Data: 2009-05-26 14:42:49
Autor: Kefir
Cała prawda o Grzybolu
Elou!
"Szymon Kozak" <kozak.szymon@TNIJgmail.com> wrote in message news:gvgnol$642$2inews.gazeta.pl...
[...]

Drzewiej bywalo ze, jak piszesz, "na starcie" czlek uprzejmy przedstawial sie i mowil pare slow o sobie. Jesli zas zaczyna od "jestescie tacy i owacy i nie wyslilajcie sie by odpowiadac gdyz dyskutowal nie bede" to, sorry, gdzie blad w potraktowaniu go tak jak prosi? Nie rozumiem. Wytlumacz Szymonie Kozaku.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & wierny Traktor XT660X

Data: 2009-05-26 12:48:53
Autor: Szymon Kozak
Cała prawda o Grzybolu
On Tue, 26 May 2009 14:42:49 +0200, Kefir wrote:
[...]

Czyli traktujecie wszystkich z gĂłry, poniewaĹĽ pare osĂłb *bez*
paru słow o sobie zaczeło was jebać?
Po sobie powiem, że nie lubię się przed obcymi obnażać, po tu się zacząłem wypowiadać żebyśmy się poznali.
Wybaczcie za słownictwo.

--
Sincerely Yours,
Szymon 'slane' Kozak

Data: 2009-05-26 14:52:17
Autor: Sqeeb
Cała prawda o Grzybolu
On Tue, 26 May 2009 12:48:53 +0000 (UTC)
Szymon Kozak wrote:

> [...]
> dyskutowal nie bede" to, sorry, gdzie blad w potraktowaniu go tak jak
> prosi? Nie rozumiem. Wytlumacz Szymonie Kozaku.

Czyli traktujecie wszystkich z góry, ponieważ pare osób *bez*
paru słow o sobie zaczeło was jebać?

Jak idziesz na impreze w nowe towarzystwo i widzisz, że się kurwi±
i ćpaj± po k±tach to mówisz wszystkim co o nich my¶lisz? Ja bym
wyszedł i sobie dupy nie zawracał.

Po sobie powiem, że nie lubię się przed obcymi obnażać, po tu się zacz±łem wypowiadać żeby¶my się poznali.
Wybaczcie za słownictwo.

I mi.

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-05-26 12:54:13
Autor: Szymon Kozak
Cała prawda o Grzybolu
On Tue, 26 May 2009 14:52:17 +0200, Sqeeb wrote:
Czyli traktujecie wszystkich z góry, ponieważ pare osób *bez* paru słow
o sobie zaczeło was jebać?

Jak idziesz na impreze w nowe towarzystwo i widzisz, ĹĽe siÄ™ kurwiÄ… i
ćpają po kątach to mówisz wszystkim co o nich myślisz? Ja bym wyszedł i
sobie dupy nie zawracał.

Nie,
najpierw siedze cicho,
czekam....
aĹĽ coĹ› siÄ™ zjebie i wtedy wyraĹĽam swojÄ… opinie.

--
Sincerely Yours,
Szymon 'slane' Kozak

Data: 2009-05-28 06:20:13
Autor: zbigi
ďż˝
Szymon Kozak napisał(a):
[...]

Nie z gory, a z dystansem. Taki drobny niuansik :)

poniewaĹĽ pare osĂłb *bez*
paru słow o sobie zaczeło was jebać?

Chocby i padlo po wielokroc anizeli pare slow, to nieznajomy jebiacy bedzie uchodzil za smedzacego niemerytorycznie przypierdalacza.
Co innego jezeli taka osoba wczesniej da sie poznac - chocby i tylko netowo. Wtedy nad jej zjebami prawie kazdy pochyli sie z uwaga i z przyjemnoscia merytorycznie podyskutuje :)

Po sobie powiem, że nie lubię się przed obcymi obnażać,

Przedstawienie sie - bedace przejawem kultury - uwazasz za obnazanie sie? No, no... :\

po tu się zacząłem wypowiadać żebyśmy się poznali.

No. Sa szanse. Tylko wczesniej poczytaj sobie archiwum zeby mniej wiecej zlapac klymaty ;) Polecam niusy onetu na www - widac ilosc postow w watku zanim sie do niego wejdzie - latwo wyciagnac co smaczniejsze flejmy/pyskowki ;)

Nowy JanĂłw - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)

Data: 2009-05-28 06:55:18
Autor: gildor
ďż˝
zbigi pisze:
[...]

....zjebie miast zbluzgać wulgarnie.

Po sobie powiem, że nie lubię się przed obcymi obnażać,

Przedstawienie sie - bedace przejawem kultury - uwazasz za obnazanie sie?

Kataryna

--
gildor
9'99

Data: 2009-05-26 14:48:07
Autor: Kuczu
Cała prawda o Grzybolu
Kefir pisze:

Drzewiej bywalo ze, jak piszesz, "na starcie" czlek uprzejmy przedstawial sie i mowil pare slow o sobie.

TY... Wlasnie sobie przypomnialem ze te 6 czy 7 lat temu sie nie przedstawilem. Mam teraz czy dac sobie siana ?

--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

Data: 2009-05-26 15:03:53
Autor: Kefir
Cała prawda o Grzybolu
Elou!
"Kuczu" <p.kuczynski@jim-satnet.pl> wrote in message news:gvgoeh$km1$1news.wp.pl...
Kefir pisze:

Drzewiej bywalo ze, jak piszesz, "na starcie" czlek uprzejmy przedstawial sie i mowil pare slow o sobie.

TY... Wlasnie sobie przypomnialem ze te 6 czy 7 lat temu sie nie przedstawilem.

Czy masz zamiar przepoczwarzyc sie w czlowieka uprzejmego? Nie za pozno na to? ;)

Mam teraz czy dac sobie siana ?

A jak bys wolal? Drugi pokos wlasnie idzie ;)

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & wierny Traktor XT660X

Data: 2009-05-26 16:08:46
Autor: huck
Cała prawda o Grzybolu

Użytkownik "Kuczu" <p.kuczynski@jim-satnet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gvgoeh$km1$1news.wp.pl...
Kefir pisze:

Drzewiej bywalo ze, jak piszesz, "na starcie" czlek uprzejmy przedstawial sie i mowil pare slow o sobie.

TY... Wlasnie sobie przypomnialem ze te 6 czy 7 lat temu sie nie przedstawilem. Mam teraz czy dac sobie siana ?
heheh...:)
ty przypomnij jak pare razy zostałe¶ zjechany :)
ale sie kurde nie poddałe¶ :)
huck

Data: 2009-05-26 22:56:33
Autor: gildor
Cała prawda o Grzybolu
Kefir pisze:

[...]

on też? no popatrz. ja powiedziałem "dzień dobry"... napisałem.

--
- gildor
9'99

Data: 2009-05-26 19:18:30
Autor: Jacek Różański
Cała prawda o Grzybolu
Kefir pisze:
[...]

MoĹĽe warto siÄ? zastanowiÄ? nad zaĹ?oĹĽeniem grupy pl.rec.przyjaciele?
A na powaĹĽnie, skreĹ?lanie kogoĹ?/jego opinii/uwag na starcie *jest* bĹ?Ä?dem.

Drzewiej bywalo ze, jak piszesz, "na starcie" czlek uprzejmy przedstawial sie i mowil pare slow o sobie.

Taktak, a "dzieci kiedy¶ to były samiutkie grzeczne, nie to co dzisiejsza młodzież". Flejmy tu były nim Ty się jeszcze pojawiłe¶, stary kefiurku :)

--
Pozdrowienia, Best regards
Jacek Różański, ETZ-251, XJ-900S, V-740

Data: 2009-05-27 10:24:24
Autor: Kefir
Cała prawda o Grzybolu [OT]
Elou!
"Jacek Różański" <jr@epoczta.pl> wrote in message news:gvh893$1d47$2news2.ipartners.pl...
Kefir pisze:
[...]

Wierze Ci. Musialo byc dawno skoro ciezko Ci idzie z odroznieniem flejmow od steku bluzgow i laczysz to ze zwyczajowym "pare slow o sobie" ;)

PS Zgubiles juz Hartkowa liste czy lamiesz coroczna tradycje?

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & wierny Traktor XT660X

Data: 2009-05-26 14:49:57
Autor: Sqeeb
Cała prawda o Grzybolu
On Tue, 26 May 2009 12:36:37 +0000 (UTC)
Szymon Kozak wrote:

> [...]
> jakichkolwiek emocji. Papa.

Może warto się zastanowić nad założeniem grupy pl.rec.przyjaciele?
A na poważnie, skre¶lanie kogo¶/jego opinii/uwag na starcie *jest* błędem.

Nikt go nie skre¶lił, on skre¶lił sam siebie, bo dał się sprowokować
a potem poszedł na cało¶ć. Agresja rodzi agresje.

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-05-26 12:52:05
Autor: Szymon Kozak
Cała prawda o Grzybolu
On Tue, 26 May 2009 14:49:57 +0200, Sqeeb wrote:
Może warto się zastanowić nad założeniem grupy pl.rec.przyjaciele? A na
poważnie, skreślanie kogoś/jego opinii/uwag na starcie *jest* błędem.

Nikt go nie skreślił, on skreślił sam siebie, bo dał się sprowokować a
potem poszedł na całość. Agresja rodzi agresje.
Jego sprawa była skazana na podobne zakończenie. Napisałem tak ponieważ
odnoszę wrażenie,że postępujecie tak ze wszystkimi "w imię zasad".

--
Sincerely Yours,
Szymon 'slane' Kozak

Data: 2009-05-26 14:54:32
Autor: Sqeeb
Cała prawda o Grzybolu
On Tue, 26 May 2009 12:52:05 +0000 (UTC)
Szymon Kozak wrote:

> potem poszedł na cało¶ć. Agresja rodzi agresje.
Jego sprawa była skazana na podobne zakończenie. Napisałem tak ponieważ
odnoszę wrażenie,że postępujecie tak ze wszystkimi "w imię zasad".

Dlaczego mówicie do mnie w liczbie mnogiej towarzyszu?

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-05-26 13:06:04
Autor: Szymon Kozak
Cała prawda o Grzybolu
On Tue, 26 May 2009 14:54:32 +0200, Sqeeb wrote:
> [...]
Jego sprawa była skazana na podobne zakończenie. Napisałem tak ponieważ
odnoszę wrażenie,że postępujecie tak ze wszystkimi "w imię zasad".

Dlaczego mĂłwicie do mnie w liczbie mnogiej towarzyszu?
"..bo nas tu wielu jest...wielu" [1]

[1] http://www.youtube.com/watch?v=4nAHrAPW954

--
Sincerely Yours,
Szymon 'slane' Kozak

Data: 2009-05-26 15:19:53
Autor: Sqeeb
Cała prawda o Grzybolu
On Tue, 26 May 2009 13:06:04 +0000 (UTC)
Szymon Kozak wrote:

"..bo nas tu wielu jest...wielu" [1]

[1] http://www.youtube.com/watch?v=4nAHrAPW954

....i jak to się ma do reszty w±tku? Pytam, bo nie wiem a nie lubie
niejasno¶ci.

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-05-26 13:23:44
Autor: Szymon Kozak
Cała prawda o Grzybolu
On Tue, 26 May 2009 15:19:53 +0200, Sqeeb wrote:
> Dlaczego mĂłwicie do mnie w liczbie mnogiej towarzyszu?
"..bo nas tu wielu jest...wielu" [1]

[1] http://www.youtube.com/watch?v=4nAHrAPW954

...i jak to siÄ™ ma do reszty wÄ…tku? Pytam, bo nie wiem a nie lubie
niejasności.
Nijak, w końcu dłuższa chwile nie rozmawiamy o sprawie dla której
ten wątek został stworzony.

--
Sincerely Yours,
Szymon 'slane' Kozak

Data: 2009-05-26 15:26:26
Autor: Piotr May
Cała prawda o Grzybolu
Szymon Kozak pisze:

Jego sprawa była skazana na podobne zakończenie. Napisałem tak ponieważ
odnoszę wrażenie,że postępujecie tak ze wszystkimi "w imię zasad".

Przepraszam ze sie wtrace, chcialby bardzo sie dowiedziec gdzie przebiega linia podzialu my-oni, bo za cholere nie wiem do jakiej grupy sie zapisac a co gorsza nie mam zielonego pojecia do ktorej grupy wpisac poszczegolnych ludzi tu wypowiadajacych sie.

no i kto i gdzie legitymacje wydaje?

ps: do tej pory wydawalo mi sie ze kazdy kto tu sie wypowiada to "my" (grzybol tez) ale teraz zaczynam powaznie sie nad tym zastanawiac.

--
piomay
www.piomay.riders.pl

Data: 2009-05-26 13:30:54
Autor: Szymon Kozak
Cała prawda o Grzybolu
On Tue, 26 May 2009 15:26:26 +0200, Piotr May wrote:
[...]

Ciężko to będzie określić...możemy doprowadzić do sytuacji która zaistniała w Rwandzie...
ps. Masz krowy? Albo chociaż gospodarstwo z wiekszą ilościa kur?

--
Sincerely Yours,
Szymon 'slane' Kozak

Data: 2009-05-28 06:20:42
Autor: zbigi
ďż˝
Szymon Kozak napisał(a):
[...]

A kozy? Kozy moga byc? :)

Nowy JanĂłw - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)

Data: 2009-05-26 15:35:38
Autor: lesor
Cała prawda o Grzybolu
Piotr May wrote:
Szymon Kozak pisze:

[...]

No patrz, przypomne Ci (kolejny raz zreszta, jestem jak Twoje sumienie ;) )
ze Ty powinienes najlepiej wiedziec gdzie jest ta linia, i po ktorej jej
stronie Jestes. Sam ja, te linie zawiesiles... A teraz powstaje wrazenie, ze
chcialbys byc i po jednej i po drugiej stronie. Bo tak okrakiem to letko w
jaja uwiera. ;-)

--
pozdrawiam, lesor
"my"

Data: 2009-05-26 06:47:31
Autor: Mika
Cała prawda o Grzybolu
On 26 Maj, 15:35, "lesor" <p...@lesorNS.waw.pl> wrote:

stronie Jestes. Sam ja, te linie zawiesiles... A teraz powstaje wrazenie, ze
chcialbys byc i po jednej i po drugiej stronie. Bo tak okrakiem to letko w
jaja uwiera. ;-)
Eee jak jest t± zabka z kawalu to nie uwiera go tylko stoi cały czas w
rozkroku bo jest i piekny i madry :)
Byle sie tylko nie rozerwal...
pozdr
Mika
czarownica z mietla

Data: 2009-05-26 20:02:02
Autor: Piotr May
Cała prawda o Grzybolu
lesor pisze:

No patrz, przypomne Ci (kolejny raz zreszta, jestem jak Twoje sumienie ;) )
ze Ty powinienes najlepiej wiedziec gdzie jest ta linia, i po ktorej jej
stronie Jestes. Sam ja, te linie zawiesiles... \

Sugerujesz ze to ja jestem wlascicielem tej lini i ja okreslam kto my kto oni ?

wydaje mi sie ze mnie zlekka przeceniasz...

A teraz powstaje wrazenie, ze
chcialbys byc i po jednej i po drugiej stronie. Bo tak okrakiem to letko w
jaja uwiera. ;-)

Ja jestem tam gdzie chce i robie to co chce. Nie mam presji przynaleznosci. Jakbym taka mial pewnie juz bym byl w jakimis MC. Z pl.rec.motocykle rowniez sie nie utozsamiam bo nie mam z czym. Ani to klub, ani (juz) grupa znajomych. To iles tam jednostek z ktorych iles sie zna iles sie pozna a iles bedzie tylko wirtualnymi bytami. Tylko nich samych zalezy ktora droge wybiora. Pl.rec.motocykle to fajny poczatek czegos ciekawszego, jesli sie tego chce. Albo przyczyna frustracji jesli sie nie zrozumie dowcipow innych.

--
piomay
www.piomay.riders.pl

Data: 2009-05-29 14:51:18
Autor: lesor
Cała prawda o Grzybolu
Piotr May wrote:
lesor pisze:

[...]

Nie przeceniam. Byl czas, kiedy postawiono linie, miedzy tym nieciekawym
niczym: "pl.rec.motocykle" a tym "czyms ciekawszym", rozdajac przy tym
legitymacje wstepu. Tym sposobem okreslono kto jest my a kto oni. Ci My
teraz tu nie zagladaja do Onych, bo tu nie ma juz tych My. A jak zagladaja,
to widza syf, bo z My zostalo ledwie kilku, ktorzy moze tylko z sentymentu a
moze z nieotrzymania ledykimacji - nie chcieli sie wynosic do lepszego
"czegos ciekawszego".
Wirtualne zas byty byly i 5 lat temu, sa teraz i beda za 5 lat. Dzis jest
czas Grzyboli, wczoraj byl sikacza, wczesniej dzieci neostrady a kiedys
maniakow sdi. Ewolucja. Mozna od niej uciec, prawo wolnosci.

pozdrawiam,
--
lesor

Data: 2009-05-29 16:59:48
Autor: Don Pedro
Cała prawda o Grzybolu
lesor pisze:
Piotr May wrote:
lesor pisze:

[...]

KSU (a może to był Defekt Muzgó) kiedy¶ ¶piewało "nadchodzi nowe pokolenie, w rękach butelki i kamienie...". Co¶ w tym jest ;)

pozdr
DP
TL-S

Data: 2009-05-29 17:14:49
Autor: Arni
Cała prawda o Grzybolu
Don Pedro pisze:

KSU (a może to był Defekt Muzgó) kiedy¶ ¶piewało "nadchodzi nowe pokolenie, w rękach butelki i kamienie...". Co¶ w tym jest ;)

idzie i krzyczy: mało! mało !
KSU:
http://www.youtube.com/watch?v=_dVJYISpwMI

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2009-06-01 15:53:31
Autor: radekgalas
Cała prawda o Grzybolu
W mordeczke! :)
Strasznie FAJNIE WAS Wszystkich tu "widziec" !!!
Stara Wiara....

pozdrowionka,
Reid

reid@wp.pl

(wr i adv duzy)

Data: 2009-05-26 15:36:56
Autor: kocyk
Cała prawda o Grzybolu
Piotr May wrote:
Szymon Kozak pisze:

[...]

Eee, wlaczysz z wiatrakami. My i oni funkcjonowali nawet wtedy, kiedy ja bylem "oni", heheheh.
K.14.

Data: 2009-05-26 15:44:31
Autor: Kefir
Cała prawda o Grzybolu
Elou!
"kocyk" <kocyx@ZZZriders.pl> wrote in message news:gvgr9n$58s$1news.onet.pl...
Piotr May wrote:
Szymon Kozak pisze:

[...]

Mowisz o grzecznym Radku, ksywa Kocyx, z "Bluepinceta"? Niech "oni" wroca,
zblazowani cynicy juz sie przejedli ;)

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & wierny Traktor XT660X

Data: 2009-05-26 15:55:28
Autor: kocyk
Cała prawda o Grzybolu
Kefir wrote:
> Elou!
> "kocyk" <kocyx@ZZZriders.pl> wrote in message

> Mowisz o grzecznym Radku, ksywa Kocyx, z "Bluepinceta"? Niech "oni" wroca,
> zblazowani cynicy juz sie przejedli ;)

Spoko, niedlugo wracam do siebie, tak tylko tu zagladam czy aby jakiejs imprezki nie bedzie.
Jakos po mnie widocznie nie urodzil sie juz zaden gniewny z elementarna odwaga, zeby jednak gdzies przyjechac i sprawdzic jak jest naprawde. Dziwne.
K.14.

Data: 2009-05-26 16:13:25
Autor: Sqeeb
Cała prawda o Grzybolu
On Tue, 26 May 2009 15:55:28 +0200
kocyk wrote:

[...]

"Czy ¶wiat wiele sie zmieni gdy z młodych gniewnych powstan± starzy wkurwieni?"

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-05-26 16:24:54
Autor: kocyk
Cała prawda o Grzybolu
kocyk wrote:

[...]

Pewnie nie. Ja nie nalegam. Ale nie marudzcie, ze jest tak czy owak, bo jak jest zalezy od was.
K.14.

Data: 2009-05-26 16:37:39
Autor: Sqeeb
Cała prawda o Grzybolu
On Tue, 26 May 2009 16:24:54 +0200
kocyk wrote:

Pewnie nie. Ja nie nalegam. Ale nie marudzcie, ze jest tak czy owak, bo jak jest zalezy od was.
K.14.

Następny mówi 'my'.

To jak piszę na 20-stu innych grupach, to od razu należę do jakiej¶ bandy?

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-05-26 07:57:05
Autor: Mika
Cała prawda o Grzybolu

kocyk wrote:

> [...]

Następny mówi 'my'.

To jak piszę na 20-stu innych grupach, to od razu należę do jakiej¶ bandy?
nie, choc ludzie naturalnie lubia utorzsamic sie ze stadem, tyle ze
nasze stado jest dziwne
banda indywidualistow, socjopatow, pedalow i lesbijek
ale jak juz sie z zyjesz z ktoras kategoria to potem wiesz juz ze to
my.

pzdr
Mika
czaronica z mietla

Data: 2009-05-26 18:02:13
Autor: Sqeeb
Cała prawda o Grzybolu
On Tue, 26 May 2009 07:57:05 -0700 (PDT)
Mika wrote:

> [...]
banda indywidualistow, socjopatow, pedalow i lesbijek
ale jak juz sie z zyjesz z ktoras kategoria to potem wiesz juz ze to

Czyli jak wole dziewczynki to jestem lesbijk±?

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-05-26 16:07:20
Autor: Szymon Kozak
Cała prawda o Grzybolu
On Tue, 26 May 2009 18:02:13 +0200, Sqeeb wrote:
> [...]
banda indywidualistow, socjopatow, pedalow i lesbijek ale jak juz sie z
zyjesz z ktoras kategoria to potem wiesz juz ze to my.

Czyli jak wole dziewczynki to jestem lesbijkÄ…?
Właśnie dlatego w stosunku do Ciebie mówie "wy" ...

--
Sincerely Yours,
Szymon 'slane' Kozak

Data: 2009-05-26 20:59:33
Autor: kocyk
Cała prawda o Grzybolu
kocyk wrote:

[...]

Nie ja wprowadzilem podzial na nas i was. Piszesz ze my tacy i owacy, wiec zakladam, ze istnieja jacys wy.

To jak piszę na 20-stu innych grupach, to od razu należę do jakiej¶ bandy?

Za robote bys sie wzial. Ta dzisiejsza mlodziez, tylko internet i gangsterka.
K.14.

Data: 2009-05-26 23:53:07
Autor: Sqeeb
Cała prawda o Grzybolu
On Tue, 26 May 2009 20:59:33 +0200
kocyk wrote:

Nie ja wprowadzilem podzial na nas i was. Piszesz ze my tacy i owacy, wiec zakladam, ze istnieja jacys wy.

Ja tak napisałem? No dobra... to może zdefiniujmy te 'my' i 'wy'.
Jaka¶ ewidencja, legitymacje, składki członkowskie...

> To jak piszę na 20-stu innych grupach, to od razu należę do jakiej¶ bandy?

Za robote bys sie wzial.

Z mił± chęci±.

Ta dzisiejsza mlodziez, tylko internet i gangsterka.

I znowu wrzucasz mnie do jednego wora.

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-05-27 11:50:31
Autor: kocyk
Cała prawda o Grzybolu
kocyk wrote:

[...]

Ok. Ci bez ewidencji, legitymacji i skladek, to jestesmy my. Wy sie jakos zorganizujcie.

To jak piszę na 20-stu innych grupach, to od razu należę do jakiej¶ bandy?
Za robote bys sie wzial.

Z mił± chęci±.

Co stoi na przeszkodzie?

Ta dzisiejsza mlodziez, tylko internet i gangsterka.

I znowu wrzucasz mnie do jednego wora.

Nie zauwazylbys zartu nawet gdyby kopnal cie w dupe. Na tym polega problem.
K.14.

Data: 2009-05-27 03:13:43
Autor: Mika
Cała prawda o Grzybolu
On 27 Maj, 11:50, kocyk <ko...@ZZZriders.pl> wrote:
Sqeeb wrote:

> I znowu wrzucasz mnie do jednego wora.

Nie zauwazylbys zartu nawet gdyby kopnal cie w dupe. Na tym polega problem.
K.14.

Koc pastwisz sie nad nim, chlopak sie zamnknie w sobie i zacznie ssac
kciuka w koncie.

pozdr
Mika
z mietla

Data: 2009-05-27 12:36:23
Autor: Sqeeb
Cała prawda o Grzybolu
On Wed, 27 May 2009 11:50:31 +0200
kocyk wrote:

> [...]

Co stoi na przeszkodzie?

Obecnie trwaj±ce leczenie. S±dzisz, że siedziałbym tyle przed monitorem, gdybym
miał inne możliwo¶ci?

Nie zauwazylbys zartu nawet gdyby kopnal cie w dupe. Na tym polega problem.

Czepiasz sie.

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-05-27 12:50:14
Autor: kocyk
Cała prawda o Grzybolu
kocyk wrote:

[...]

Mozesz byc np dzieckiem neo, mozesz byc rodzajem grzybola, andrzejka, ludzie rozni sa, rozne rzeczy ich kreca.

Nie zauwazylbys zartu nawet gdyby kopnal cie w dupe. Na tym polega problem.

Czepiasz sie.

Nie. Zmierzam do celu. Reszte masz w drugim poscie.
K.14.

Data: 2009-05-27 13:07:28
Autor: Sqeeb
Cała prawda o Grzybolu
On Wed, 27 May 2009 12:50:14 +0200
kocyk wrote:

> miał inne możliwo¶ci?

Mozesz byc np dzieckiem neo, mozesz byc rodzajem grzybola, andrzejka, ludzie rozni sa, rozne rzeczy ich kreca.

Tak, kręci trolowanie na usenecie w taka piękn± słoneczn± pogodę.
To już naprawde jakim¶ zboczeńcem trzeba być...

Nie. Zmierzam do celu. Reszte masz w drugim poscie.

Tak, tak. Już załapałem.

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-05-26 16:16:23
Autor: KJ Siła Słów
Cała prawda o Grzybolu
kocyk pisze:

Jakos po mnie widocznie nie urodzil sie juz zaden gniewny

Acha, to tak bylo.

Bo ja slyszalem raczej o lansie zorientowanym na autorytet.
:-)

KJ

Data: 2009-05-26 16:25:48
Autor: kocyk
Cała prawda o Grzybolu
KJ Siła Słów wrote:
kocyk pisze:

Jakos po mnie widocznie nie urodzil sie juz zaden gniewny

Acha, to tak bylo.

Bo ja slyszalem raczej o lansie zorientowanym na autorytet.
:-)

Nastepny, powycina z kontekstu i mondruje, stary precel jeden!
K.14.

Data: 2009-05-26 16:36:45
Autor: Sqeeb
Cała prawda o Grzybolu
On Tue, 26 May 2009 16:25:48 +0200
kocyk wrote:

> :-)

Nastepny, powycina z kontekstu i mondruje, stary precel jeden!
K.14.

Ja tam nie lubie precli. Paluszki z sezamem s± lepsze.

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-05-27 10:51:48
Autor: Asmodeusz
Cała prawda o Grzybolu
Użytkownik Piotr May napisał:

[...]

To bardzo ale to bardzo proste, wręcz elementarne. Jeśli w jakimś wątku odpowiedziałeś grzybolowi negatywnie to jesteś "oni". Jeśli gdzieś stanąłeś po jego stronie to jesteś "my". Jeśli zrobiłeś jedno i drugie albo co gorsza totalnie go olałeś to miej pretensje sam do siebie że nie możesz się określić.

Data: 2009-05-26 16:15:48
Autor: Jarecki [KenLee]
Cała prawda o Grzybolu
Użytkownik "Szymon Kozak"

[...]

*** W watku, o lakierowaniu nakeda, od ktorego sie to zaczelo wyrazilem podobne zdanie co Grzybol. Podyskutowalem z Maverikiem i paroma innymi oponentami. Bez bluzg, obrazania itp. I odnosze wrazenie ze moj punkt widzenia zostal zrozumiany i w jakims stopniu zaakceptowany nawet przez owych oponentow. Dalo sie? Dalo. Niczyja sprawa nie jest skazana na taki koniec- o ile sam zainteresowany do tego nie doprowadzi. I w imie zadnych zasad nikt nie probowal mnie zaszczuc, za to dyskutowano i to w moim odczuciu ciekawie. I oto tu chodzi...
Pozdr
Jarecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400

Data: 2009-05-26 18:09:56
Autor: Leszek Karlik
Cała prawda o Grzybolu
On Tue, 26 May 2009 16:15:48 +0200, Jarecki [KenLee] <razmus@op.pl> wrote:

[...]
[...]

Amen. :-)

Jarecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400
Leslie
--
Leszek 'Leslie' Karlik
NTV 650

Data: 2009-05-26 22:58:20
Autor: gildor
Cała prawda o Grzybolu
Szymon Kozak pisze:
[...]

bzdura. my już nie wiemy kto jest tutejszy a kto nie. tylko trzon. a on mało się udziela.

--
- gildor
9'99

Cała prawda o Grzybolu