Cala prawda o PO: Opluta Marta

Data: 2010-06-02 08:52:23
Autor: awe
Cala prawda o PO: Opluta Marta
http://blog.rp.pl/ziemkiewicz/2010/06/01/opluta-marta/
Opluta Marta
Główną ofiarą specyficznie pojmowanej przez PO i kibicujący jej salon "miłości" pada w tej kampanii Marta Kaczyńska, od pierwszych chwil po pogrzebie rodziców gruntownie opluta za sam tylko fakt, że jako osoba otoczona zrozumiałym współczuciem i sympatią ludzi mogłaby być dla nich argumentem do głosowania na stryja

Stefan Niesiołowski zaatakował ją, że jest rozwódką, więc osobą z zasady niewiarygodną, Kazimierz Kutz dorzucił do tego, że nosi żałobę nieszczerze i na pokaz, a wielu funkcjonariuszy medialnych potępiło ją za włączanie się w kampanię wyborczą, uznając to za ohydne, obrzydliwe i godne pogardy (choć w żaden sposób się nie włączyła).

Przy okazji gazeta salonu opluła też jej męża, insynuując, że jest zamieszany w afery (bo jako prawnik reprezentował interesy spółki oskarżonej o wyłudzenie nienależnej zapłaty). Wszystkich przebił oczywiście Janusz Palikot, platformerski Urban, w nikczemnej formie "ja tylko pytam" ogłaszając, że się na śmierci rodziców nachapała pieniędzy.

Widać tu nie tylko gangsterską bezwzględność i obłudę partii, której oficjalne hasło brzmi: "zgoda buduje". Widać także dobitnie, jacy to niezależni i bezstronni dziennikarze królują w naszych mediach. Jakoś żaden z nich nie spytał Bronisława Komorowskiego, czy prawdę mówią koledzy z PO, że to on osobiście zaprosił Palikota do swej kampanii, ani czy to prawda, że on właśnie dał mu informacje o ubezpieczeniu prezydenta.

Nie żądają, by się odcinał od swych strzykających jadem stronników - wszak prominentnych postaci PO, nie jakichś tam przypadkowych przechodniów. Ani, skoro się nie odcina, nie dywagują, czy jego wizerunek i hasła są wiarygodne. Nie mówiąc już o wzięciu Marty Kaczyńskiej w obronę. Sama sobie winna, że jest córką znienawidzonego "kartofla".

Data: 2010-06-02 09:09:28
Autor: Bombelek

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hu4ut2$mio$1news.onet.pl...
[...]

 Martę, córkę Lecha opluł prezes PiS. To on usiłował wciągnąć ją w swoją polityczną grę. Nie zwalaj obłudy prezesa na PO.

Data: 2010-06-02 02:44:42
Autor: Hans Kloss
On 2 Cze, 09:09, "Bombelek" <bombe...@o2.pl> wrote:

 Martę, córkę Lecha opluł prezes PiS.

Przestań opluwać porządnych ludzi psychopatyczny matole. I zmień
pampersa boś się znowu posrał na rzadko
J-23

Data: 2010-06-02 03:29:49
Autor: zbig
On 2 Cze, 11:44, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
> [...]

>  Martę, córkę Lecha opluł prezes PiS.

Przestań opluwać porządnych ludzi psychopatyczny matole. I zmień

RAZ kontynuuje linię samozapluwania się.Opowieści o jakieśjś akcji
dezawuowania Marty Kaczyńskiej to majaczenie chorego umysłu. czy
informacja, że marta Kaczyńska otrzyma 3 mln zł w jakikolweik sposób
jej uwłacza? Uwłaczający jest jedynie tryb w jakim dokonano
ubezpieczenia prezydenckiej pary za nasze pieniądze.

Data: 2010-06-02 03:56:34
Autor: Hans Kloss
On 2 Cze, 12:29, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:
 Uwłaczający jest jedynie tryb w jakim dokonano
ubezpieczenia prezydenckiej pary za nasze pieniądze.

Pokaż mi platfonsiarzu pracownika państwowego który nie jest
ubezpieczony "za nasze pieniadze" i  przestań pieprzyc głodne kawałki..
J-23

Data: 2010-06-02 12:54:02
Autor: cytryna
> [...]

jej uwłacza? Uwłaczający jest jedynie tryb w jakim dokonano
ubezpieczenia prezydenckiej pary za nasze pieniądze.

No właśnie ten tryb - zwany w odniesieniu do PO sku..syństwem. Ale nie można się dziwić, PO to przystań życiowa dla największych bandytów moralnych, typów
sprzedajnych, pozbawionych elementarnych zasad etycznych. A przy tym zwykłych
oszustów "tytularnych" zaplutych w nienawiści do Polski i jej obywateli.Tacy ludzie zawsze będą się cieszyli uznaniem wrogów Polski, będą stawiani za wzór
europejczyka, wynagradzani medalami z kieszonkowym lub nagrodami za opluwanie
uczciwych patriotów. Straszne czasy nastały po ugodzie WSI, UB, KOR, UW, KLD, PO, ugodzie okragłego stołu, która zaowocowała nocną zmianą,a w 2007 roku tym
powszechnie znanym oszustwem wyborczym. Rzym sie skończył, Berlin upadł to i
PO legnie w gruzach jako formacja zwyrodnialców, aferzystów i jurgeltników.

Data: 2010-06-02 13:32:11
Autor: Bombelek

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:60b5.000005ac.4c06384anewsgate.onet.pl...

> [...]

PO legnie w gruzach jako formacja zwyrodnialców, aferzystów i jurgeltników.

Wrócmy jednak do Marty, córki śp. Lecha. Czy etycznym była próba wciągnięcia jej przez wujka Jarosława do swoich brudnych politycznych interesów? Twoje wypowiedzi są pełne nienawiści, arogancji i zwykłego prostactwa. Nie masz argumentów więc plujesz! Jak większość PiS na tym forum. PSYCHOPACI.

Data: 2010-06-02 15:44:53
Autor: awe

Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c064131$0$2601$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

Wrócmy jednak do Marty, córki śp. Lecha. Czy etycznym była próba wciągnięcia jej przez wujka Jarosława do swoich brudnych politycznych interesów? Twoje wypowiedzi są pełne nienawiści, arogancji i zwykłego prostactwa. Nie masz argumentów więc plujesz! Jak większość PiS na tym forum. PSYCHOPACI.
-- -- -- -- -- -- -- -- -
w zaden sposob nie zostala wciagnieta w kampanie. Palikot po prostu chcial wykrasc jej sympatie wyborcow odwolujac sie do ich najnizszych instynktow.
napisalbym ci wiecej, ale jak dla mnie jestes zbyt prymitywny zeby kopnac cie w dupe...bujaj sie cieciu sam
JK zostanie prezydentem Polski a przyszle wybory wygra PiS i nie ma sensu ta cala gimnastyka lamag
awe

Data: 2010-06-02 11:49:04
Autor: Bombelek

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:411250d8-4544-4a4f-a69e-8146830fad0eo12g2000vba.googlegroups.com...
[...]

Przestań zachowywać się jak menel! Nie potrafisz inaczej? Zachowujesz się jakbys wychował się w rynsztoku. Jeżeli ktoś tu kogoś opluwa to wataha zwolenników prezesa PiS. Poczytaj sobie swoich kolesi. Banda PSYCHOPATÓW! Co do pampersa, jak często ty go zmieniasz dziaduniu?

Data: 2010-06-02 08:10:20
Autor:
Bombelek <bombelek@o2.pl> napisał(a):
 Martę, córkę Lecha opluł prezes PiS. To on usiłował wciągnąć ją w swoją polityczną grę. Nie zwalaj obłudy prezesa na PO.

czy ty misiu przypadkiem nie jesteś POmatolskim lukiem z wp, bo tak czosnkiem od ciebie wali, że smród na całą grupę idzie ?

Data: 2010-06-02 11:28:16
Autor: Bombelek
Użytkownik <aprecjator@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hu53lc$g9q$1inews.gazeta.pl...
[...]

Sam jesteś PIS-matołkiem misiaczku. Zmieniaj koniu boży skarpetki codziennie.

Data: 2010-06-02 11:12:09
Autor: apr...
> [...]
> od ciebie wali, że smród na całą grupę idzie ?

Sam jesteś PIS-matołkiem misiaczku. Zmieniaj koniu boży skarpetki codziennie.

teraz na 100% czuję, że jesteś POmatolską padliną, OPłacaną z moich POdatków.
zamilcz platfonsie.
co do PISu frajerze mam również jak najgorsze zdanie, to nie moja bajka, dziwię się tylko takim platfonsom, którzy za pieniądze się sprzedają, bo nie sądzą abyś wierzył w to co bazgrzesz ?
skrpetki skarpetkami ale nogi mógłbyś wymyć, POkoleniowo i ideowo jesteś zbliżony do POmatoła luka z wp, i przestań żreć ten czosnek, łamago.

Data: 2010-06-02 13:34:31
Autor: Bombelek

Użytkownik " apr..." <aprecjator@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hu5ea9$o4m$1inews.gazeta.pl...
> [...]

skrpetki skarpetkami ale nogi mógłbyś wymyć, POkoleniowo i ideowo jesteś
zbliżony do POmatoła luka z wp, i przestań żreć ten czosnek, łamago.

Jedynie wrodzona skromność nie pozwala zaproponować ci miejsca w które kazałbym ci się pocałować. Nie masz żadnych argumentów, potrafisz jedynie pluć jak wsciekły kundel. Bluzgasz pianą nienawiści. Oto elektorat PiS w swojej krasie! PSYCHOPACI.

Data: 2010-06-02 11:41:52
Autor: apr...
> [...]

Jedynie wrodzona skromność nie pozwala zaproponować ci miejsca w które kazałbym ci się pocałować. Nie masz żadnych argumentów, potrafisz jedynie pluć jak wsciekły kundel. Bluzgasz pianą nienawiści. Oto elektorat PiS w swojej krasie! PSYCHOPACI.

skromność mówisz chłopaczku, POwtarzam ci koleś jeszcze raz i wbij to sobie w swój pusty łeb:
mam w dupie twoje PO, PIS, SLD, SO, PSL CZARNYCH, ZIELONYCH, RÓŻOWYCH I INNE tego typu wynalazki, jestem sobą i żadna ideowa maszyna mnie nie będzie napędzać, dlatego też jestem tym bardziej cięty na OPłacanych klakierów i z lewa i z prawa i ze środka, bądź sobą a wytyczne zużyj w kiblu, nara.

Data: 2010-06-02 13:46:35
Autor: Bombelek

Użytkownik " apr..." <aprecjator@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hu5g20$11a$1inews.gazeta.pl...
> [...]

napędzać, dlatego też jestem tym bardziej cięty na OPłacanych klakierów i z
lewa i z prawa i ze środka, bądź sobą a wytyczne zużyj w kiblu, nara.

Tak, skromność dziaduniu. To co masz w swoim czerepie i w swoim odbycie zupełnie mnie nie interesuje. Nie interesuje mnie też czy jedziesz samochodem, autobusem czy czosnkiem, czy masz czy nie napletek. To twoje problemy PSYCHOPATO.

Data: 2010-06-02 17:44:07
Autor: cirrus
[...]

Ale pokręcony bełkot.

--