Cała prawda o POPiS

Data: 2009-05-18 18:03:18
Autor: boukun
Cała prawda o POPiS
Z pl.soc.pllityka.wybory:

Jan pisze:
Mija 20lat kiedy przejeliscie wladze  w tym kraju szczycicie się wieloma
osiagnieciami, lecz jakos nie pamietacie o milionach obywateli  polski
ludowej ktorzy byli zmuszani do "niewolniczej pracy" przez 40 lat. Niemcy
nastepcy III rzeszy za kazdy rok niewolniczej pracy wyplacili odszkodowania,
a wy macie zamiar  tylko posprzedawac wypracowany ich majatek i podzielic
miedzy swoich???

Emeryt

To nie są "Nastepcy PL", to są kontynuatorzy PL, tylko, że komuniści już
nie mogli rządzić samodzielnie, więc podzielili się władzą z
kapitalistami Oczywiście do tego potrzebowali pośrednika w postaci kościoła.
W PRLu komuniści rządzili z tytułu opieki nad narodem (przewodnia rola
partii). Jednak ta opieka zaczęła wychodzić bokiem, więc postanowili
rządzić nie z tytułu opieki, lecz z tytułu własności. Zamienili sobie
tytuł opieki na tytuł własności. Oczywiście w razie buntu by nie zostać
grupą odizolowaną swoim bogactwem i przez to łatwą do wyłapania, musieli
   wymieszać się kapitalistami. Dodatkowo taka radykalna zmiana frontu
musiała być czymś zamaskowana. Do tego świetnie nadawał się kościół.
Polskę łącznie zniewoliły trzy grupy:
komuniści - "każdemu według potrzeb" - my to zrealizujemy i w tym celu
musimy rządzić,
kapitaliści - "własność prywatna jest kapitałem" i to kapitał ma rządzić",
kościół - "O boski panie, jam sługa uniżony, baranek boży" i to Pan ma
rządzić.
Trzy grupy rządne władzy zdejmując narodowi kajdany (otwierając granice
i mamiąc pozorną wolnością) 4 czerwca przejęły ją formalnie. Ale
niestety, łańcuchy pozostały. Dlatego ten dzień jest dniem zniewolenia.
A najgorsze jest to, że to nie robią obcy, tylko to robią swoi.
Komuniści, kapitaliści, kościół.

jendrysz

Data: 2009-05-18 18:26:18
Autor: awe
Cała prawda o POPiS

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gus109$dlt$1atlantis.news.neostrada.pl...
Z pl.soc.pllityka.wybory:

Jan pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -- -
z jakimi kapitalistami? w PL nie bylo kapitalistow. Zrobili sie nimi Ci ktorzy mieli dojscie do koryta...rzucili sie na to jak swinie i jak swinie ten majatek postsocjalistyczny rozdrapali. Nie dlatego ze byli tacy dolni i predysponowani. Po prostu wycwaniakowali go...

[...]
-- -- -- -- -- -
komuniscie w PL nie rzadzili z tytulu opieki nad nardowem tylko z tytulu armii sowieckiej....

[...]
to byla sciema. proletariat dalej zarl kalarepe, a ci wyzej postawieni jezdzili nawet na wycieczki do demoludow. Maja calkiem mile wspomnienia, zwlaszcza ze powstalo takie ustrojstwo jak sklepy dystrybucyjne dla swoich czyli dla kasty nowo uprzywilejowanych.

[...]
-- -- -- -- -- -- --
wszelkie parchy. no ale smierc frajerom...frajerzy glosuja na SLD i PeLO
awe

Data: 2009-05-18 19:00:08
Autor: boukun
Cała prawda o POPiS

Jan pisze:
[...]

Przypomnijmy sobie, kto brał udział w targowicy w Magdalence i 4 czerwca!!! Zdaje się, że byl tam i Kaczyński Lechu i Jarosław. Taka ściema to u ciebie teraz..

[...]

Jakiej armii sowieckiej, zejdź na ziemię. Ja tam w Jeleniej Górze nie widziałem żadnego rosyjskiego żołnierza, a do czynienia miałem tylko z polskimi milicjantami.

[...]

Było swego czasu tak jak Geremek mówił. "B.G.:...A warsztaty pracy stoja otworem i nawet puste.
Oplacilo sie nam doprowadzic je do takiej zalosnej ruiny. W takim stanie beda je
nam dawac za darmo i jeszcze calowac w reke, aby byla praca dla Polakow i troche
towarow na rynek.

H.K.: - Dlaczego troche?

B.G.: - Bo te zaklady beda pracowaly na eksport."

Tak było wcześniej i tak jest teraz. Teraz na dodatek nie eksportujemy, tylko importujem śmieci z zachodu i odpadki. Jesteśmy śmietnikiem i wysypiskiem Europy.

Frajerzy głosują na SLD, PO i PiS!!!

boukun

Data: 2009-05-18 19:40:49
Autor: jadrys
Cała prawda o POPiS
boukun pisze:

-- -- -- -- -- -- --
wszelkie parchy. no ale smierc frajerom...frajerzy glosuja na SLD i PeLO
awe

Frajerzy głosują na SLD, PO i PiS!!!

boukun

A nie frajerzy na kogo?

--
Linuks to system dla myślących użytkowników..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu...   Również ja

Data: 2009-05-18 20:12:10
Autor: boukun
Cała prawda o POPiS

Użytkownik "jadrys" <che@op.pl> napisał w wiadomości news:gus6ip$g0f$3news.task.gda.pl...
boukun pisze:

-- -- -- -- -- -- --
[...]

Na samego siebie. A tak dla przekory reżimu, można na PPP, Libertas. Ja tam nie głosuję.

boukun

Data: 2009-05-18 20:31:25
Autor: jadrys
Cała prawda o POPiS
boukun pisze:

Użytkownik "jadrys" <che@op.pl> napisał w wiadomości news:gus6ip$g0f$3news.task.gda.pl...
boukun pisze:

-- -- -- -- -- -- --
[...]

Ja się jeszcze zastanawiam, może na Samoobronę..  Na pewno na nikogo z tej "trójcy"..

Data: 2009-05-20 05:17:42
Autor: jendrysz
Cała prawda o POPiS
jadrys pisze:
boukun pisze:

Użytkownik "jadrys" <che@op.pl> napisał w wiadomości news:gus6ip$g0f$3news.task.gda.pl...
boukun pisze:

-- -- -- -- -- -- --
[...]

I głosując na Samoobronę poprzesz wygrywających, czyli tę "trójcę".
I w ten sposób zostaniesz "frajerem".
Siedząc w domu, też dajesz zgodę na tę wygrywającą "trójcę".
Czyli tu też zostaniesz "frajerem".
Tak czy owak, możesz dawać, tylko zgodę, wygrywającym i nie masz prawa się sprzeciwić.
Właśnie, w ten sposób robią z ciebie niewolnika.

jendrysz

Data: 2009-05-20 07:27:01
Autor: jadrys
Cała prawda o POPiS
jendrysz pisze:
jadrys pisze:
boukun pisze:

Użytkownik "jadrys" <che@op.pl> napisał w wiadomości news:gus6ip$g0f$3news.task.gda.pl...
boukun pisze:

-- -- -- -- -- -- --
[...]

Oczywiście masz  rację.  Ale jaka jest alternatywa? Tz. jaką JA mam?

Data: 2009-05-20 08:37:03
Autor: boukun
Cała prawda o POPiS

Użytkownik "jadrys" <che@op.pl> napisał w wiadomości news:gv04b5$ren$1news.task.gda.pl...
jendrysz pisze:
jadrys pisze:
boukun pisze:

Użytkownik "jadrys" <che@op.pl> napisał w wiadomości news:gus6ip$g0f$3news.task.gda.pl...
boukun pisze:

-- -- -- -- -- -- --
[...]

Tak czy owak, lepiej jest zostać w domu, niech nie mają legitymacji władzy, ci co się sami wybierają. Jak 12% pójdzie na wybory, to oznaczać będzie, że 88% się przebudza i to jest potencjał przyszłego rozwoju.

boukun

Data: 2009-05-20 10:32:05
Autor: jadrys
Cała prawda o POPiS

jendrysz pisze:
jadrys pisze:
boukun pisze:

Użytkownik "jadrys" <che@op.pl> napisał w wiadomości news:gus6ip$g0f$3news.task.gda.pl...
boukun pisze:

-- -- -- -- -- -- --
[...]

E tam, taka postawa, to trochę tak jakby ci dzika świnia weszła w szkodę a ty byś ją ignorował.. :-(

Data: 2009-05-20 14:22:45
Autor: jendrysz
Cała prawda o POPiS
jadrys pisze:
boukun pisze:

[...]

Trafione w dziesiątkę.
Tu chodzi o to, że jesteś zmuszony do podporządkowania się temu wyborowi i nie ważne:
czy bedziesz siedział w domu,
czy zagłosujesz przeciwko jakiemuś kandydatowi.
Tylko wyraźne, jednoznaczne przeciwstawienie się może być skuteczne.
I by było skuteczne musimy, to zrobić razem.
Już nawet wywieszenie w dniu niewolniczych wyborów flagi narodowej z wyraźną czarną wstążką będzie widocznym sygnałem sprzeciwu.
Choć to nie będzie jeszcze jednoznaczne, ale już jakiś sygnał będzie.

jendrysz

Data: 2009-05-20 16:55:13
Autor: jendrysz
Walka o prawo do sprzeciwu.
jendrysz pisze:
jadrys pisze:
boukun pisze:

[...]

Ze względu istotę tej dyskusji, czyli "wybory", właściwym miejscem tej
dyskusji jest grupa pl.soc.polityka.wybory i tam powinniśmy ja
przenieść. Tutaj jest zbyt dużo innych tematów. Dlatego tez proponuje
dalszą dyskusję na pl.soc.polityka.wybory. Co niniejszym czynie i tu kończę.

jendrysz

Data: 2009-05-20 13:50:28
Autor: jendrysz
Cała prawda o POPiS

jendrysz pisze:
jadrys pisze:
boukun pisze:

Użytkownik "jadrys" <che@op.pl> napisał w wiadomości news:gus6ip$g0f$3news.task.gda.pl...
boukun pisze:

-- -- -- -- -- -- --
[...]

Załóżmy, że zostaniesz w domu i wpadnie do ciebie złodziej, zastosujesz też ten sposób, czyli: "niech sobie sam wybierze co chce"?
Może, chcesz go bojkotować i odwrócić się do niego plecami?

jendrysz

Data: 2009-05-20 16:14:33
Autor: jendrysz
Jak nie zostać "frajerem"

jendrysz pisze:
jadrys pisze:
boukun pisze:

Użytkownik "jadrys" <che@op.pl> napisał w wiadomości news:gus6ip$g0f$3news.task.gda.pl...

-- -- -- -- -- -- --

Data: 2009-05-20 21:38:08
Autor: boukun
Cała prawda o POPiS

jendrysz pisze:
jadrys pisze:
boukun pisze:

Użytkownik "jadrys" <che@op.pl> napisał w wiadomości news:gus6ip$g0f$3news.task.gda.pl...
boukun pisze:

-- -- -- -- -- -- --
[...]

Złe porównanie. Ja będę się upierał, że bojkot wyborów to najlepsze rozwiązanie. Nic nikomu nie da, jak nawet 40% GŁOSÓW BĘDZIE NIEWAŻNE, NIKT NIE NAPISZE DLACZEGO BYŁY NIEWAŻNE, A JEST PRAWDOPODOBIEŃSTWO, ŻE Z TYCH NIEWAŻNYCH ZROBIĄ NAWET CZĘŚĆ WAŻNYCH. Lepiej zostać w domu i pokazać władzy czerwoną kartkę, następnym krokiem będzie obywatelska inicjatywa i wybory do obywatelskiego sejmu!!!

boukun

Data: 2009-05-21 01:29:30
Autor: jendrysz
Czerwona kartka, ale pod łóżkiem?
Przeniesione z pl.soc.polityka:

jendrysz pisze:
jadrys pisze:
boukun pisze:

Użytkownik "jadrys" <che@op.pl> napisał w wiadomości news:gus6ip$g0f$3news.task.gda.pl...
boukun pisze:

-- -- -- -- -- -- --
[...]

Równie dobrze, mógłbyś tę "czerwoną kartkę" pokazać w misce klozetowej
lub wrzucić do pieca. Wyobrażasz sobie sędziego na boisku, który leci do
domciu, by tam pokazać tę "czerwoną kartkę"?
Miejsce na tę "czerwoną kartkę" nie jest w domu, lecz tylko, w lokalu
wyborczym i to tam, powinien być ten sprzeciw zarejestrowany.
Jeśli, ten sprzeciw nie będzie zarejestrowany publicznie, to możesz
sobie w domciu gwizdać i tupać. Nikt tego nie zapamięta.
Nie chodzi o "40% GŁOSÓW NIEWAŻNYCH" (nie przekręcaj) chodzi o 40%
głosów SPRZECIWU, bo zaczną się bać tego, że jak przekroczy 50%, to
organizatorzy automatycznie dostaną się pod Trybunał Stanu, za próbę
zniewolenia narodu.
Będą się bać i zastanawiać nawet przy 10%, czy narzucone wybory
przypadkowo nie dostaną 50% sprzeciwu.
Oczywiście, ze skutkiem karalnym dla organizatorów.
Natomiast, w tej chwili, niczego nie muszą się bać, nawet tych 80%
siedzących w domu z "czerwoną kartką". Liczy się to, co jest
jednoznacznie zarejestrowane.
"Prawo do sprzeciwu" jest też po to, by te 50% nie musiało wychodzić na
ulice i palić.

Przynajmniej wywieś w dniu wyborczym flagę, w widocznym miejscu, z
czarną wstążką.

jendrysz

Proponuje przenieś tę dyskusje na pl.soc.polityka.wybory.

Data: 2009-05-21 09:14:18
Autor: boukun
[...]

Tu jest polityka I WYBORY, tam nikt nie pisze poza Pawlakiem i jego spamem z ASME, to i mało osób czyta. Poza tym tu się toczy prymitywna kampania wyborcza, jak widać na przykładzie sporów, co jest lepsze, kiła czy rzeżączka PO czy PiS?

Znów błędne porównanie, mecz na boisku  dotyczy tylko boiska, a wybory mają miejsce i docierają do każdego domu, tak jak cała polityka.
Trzeba być naprawdę idiotą, żeby iść na wybory i brać udział w hucpie, z góry wiadomym wynikiem. Nie uznaję wyborów, nie uznaję systemu, nie biorę w tym udziału, beze mnie, nikt nie wyciągnie mnie z domu!

Tego twojego "SPRZECIWU" nawet w lokalach wyborczych nikt nie zauważy, nikt nie poda do publicznej wiadomości, co nabazgrałeś na nieważnej kartce wyborczej. Ale każdy, cały świat zauważy, że Polacy pokazali reżimowi "Fuck You", jak zostaną w domu i wybiorą tę formę protestu. Taka forma protestu nie da moralnego prawa "wybranym" przez samych siebie posłom-osłom do nazywania się wybrańcami narodu, a to może z kolei spowodować zaa gażowanie się narodu w patriotyczne dalsze akcje Solidarności i inicjować nowe rozwiązania, zmianę systemu, obalenie istniejącego nieporządku.

póki co, takiego formalnego prawa "SPRZECIWU" w wyborach i istniejącym prawie wyborczym nie masz. Taką formę najskuteczniejszą możewsz przybrać nie angażując się w hucpę reżimową. najlepiej opisał to pan Leszek Skonka:

Leszek Skonka Wrocław

Głosować  czy zachować się godnie?

7 czerwca odbędzie się w Polsce głosowanie na kandydatów do Europarlamentu. Jawi się, w związku z tym pytanie: czy jeśli nie mieliśmy wpływu na wybór kandydatów  to, powinniśmy głosować ? Wszak  mamy tu powtórzenie metod stosowanych przez PZPR w PRL: typowanie kandydatów do sejmu bez woli wyborców, tylko przez władze  partii. Dziś także społeczeństwo nie ma wpływu na wybór kandydatów . Są już wybrani przez kliki partyjne,  a  glosujący mają tylko ten partyjny wybór poprzez głosowanie zaakceptować. Skoro europosłowie są już przez partie wybrani, to po co jeszcze glosowanie? Sami się wybrali, to niech sami na siebie  głosują. Otóż obozowi rządzącemu chodzi tylko o uwierzytelnienie w oczach opinii międzynarodowej , że rządzą w imieniu, z upoważnienia, z woli społeczeństwa.  Jeśli  do urn 7 czerwca pójdzie wysoki procent obywateli, to obwieszczą oni , że ta część narodu poparła ich, dała im mandat zaufania, zaakceptowała listę wybranych przez nich  europosłów , a także, że    akceptuje dotychczasowy system kierowania państwem. Jeśli jednak tylko nikły procent pójdzie głosować, to będzie to forma odmowy  poparcia przez społeczeństwo. Obywatele powinni   zadać sobie pytanie: czy są zadowoleni z  rządzących,  czy uważają, że  nadal zasługują na poparcie; co społeczeństwo i głosujący zawdzięczają rządzących? Chodzi o to, by glosujący  postąpili świadomie, mądrze, rozważnie , odważnie, odpowiedzialnie i  uczciwie. Wytypowani przez kliki partyjne i tak zostaną wybrani przez rodziny, przyjaciół, znajomych, stałych serwilistów,  polski ciemnogród,  ale nie głosujący mogą powiedzieć dumnie, że oni się do tych wyborów nie przyłożyli. Niegłosowanie , to także forma wyboru. Zachowajmy się 7 czerwca odpowiedzialnie,  przyzwoicie i dajmy im odpowiedź; według mądrej  zasady: jak Kuba Bogu , tak Bóg Kubie i  pokażmy "gest Kazakiewicza".

Dr Leszek Skonka , Wrocław 19 maja 2009, Komitet Pamięci Ofiar Stalinizmu. Były działacz przedsierpniowej opozycji (ROPCiO), założyciel Wolnych Związków Zawodowych na Dolnym Śląsku, współorganizator sierpniowego strajku we Wrocławiu, członek Międzyzakładowego  Komitetu Założycielskiego NSZZ na Dolnym Śląsku

Mail stalinizm@wp.pl  tel. 0691830350 , fax 717809081

Data: 2009-05-23 02:17:53
Autor: jendrysz
boukun pisze:

> Tu jest polityka I WYBORY, tam nikt nie pisze poza Pawlakiem i jego
> spamem z
> ASME, to i mało osób czyta. Poza tym tu się toczy prymitywna kampania
> wyborcza,

I te kampanie tam (pl.soc.polityka.wybory) trzeba zwalczać. Dlatego tam.
Fakt, że tam nikt nie pisze, przez to nie zaśmieca tamtej grupy i dzięki
temu, łatwiej dotrzeć do istoty dyskusji. Szczególnie czytającym.
Myślisz, że tu więcej czyta, bo więcej pisze?
Śmiem twierdzić że tam i tu nasz temat czyta tyle samo osób. Tu ten
temat ginie w lesie innych innych tematów. Teraz już jest, gdzieś na
końcu peletonu. A tam, jest już wyselekcjonowany i długi czas będzie
widoczny.
Oczywiście, dziękuje żeś ten temat tutaj wrzucił i tym samym sprowokował
jakąś grupę osób do zastanowienia się nad tym wątkiem.
Można, by tez takie coś zrobić na pl.soc.prawo lub pl.sci.historia, ale
jednak właściwym miejscem jest pl.soc.polityka.wybory.

I na tym tu kończę. Resztę odpowiedzi, (najistotniejszą) umieściłem
właśnie, we właściwym miejscu, czyli na pl.soc.polityka.wybory.

jendrysz

Data: 2009-05-21 11:44:18
Autor: awe
Cała prawda o POPiS
[...]

-- -- -- -- --
ten "zlodziej" to PeLO czy eSeLD?
awe

Data: 2009-05-21 14:23:39
Autor: jendrysz
Cała prawda o POPiS
awe pisze:
[...]

Niestety tych złodziei-oszustów jest więcej. W tym ustroju obowiązuje
ekonomia-zasada: "ile ci się uda wyrwać tyle jest twoje". Nie tyle na
ile zasłużyłeś, wypracowałeś tylko tyle, ile uda ci się zdobyć. Jak w
dżungli.
I twierdzenie, że to jest GOSPODARKA KASYNOWA jest zbyt delikatnym
twierdzeniem.
A w polityce, to już jest pełna bezkarność.
Dlatego, tu bardziej zasadne jest inne pytanie:
Kto, tam nie jest złodziejem?

Data: 2009-05-21 16:19:03
Autor: cirrus
Cała prawda o POPiS
Użytkownik "jendrysz" <jendrysz@spam.pl> napisał w wiadomości news:gv3h4c$i48$3inews.gazeta.pl...
awe pisze:
[...]

A jaka zasada obowiązywała w poprzednim ustroju?

--
stevep

Data: 2009-05-21 19:24:27
Autor: awe
Cała prawda o POPiS

awe pisze:
[...]

zasada Ripandoli za co sie zabral to spierdol
awe

Data: 2009-05-22 04:38:45
Autor: jendrysz
Cała prawda o POPiS
awe pisze:
[...]

"Każdemu, trzeba wyrwać, by każdy miał równo"

Data: 2009-05-20 16:06:42
Autor: jendrysz
Jaka jest alternatywa dla niewolnictwa?
jadrys pisze:
jendrysz pisze:
jadrys pisze:
boukun pisze:

Użytkownik "jadrys" <che@op.pl> napisał w wiadomości news:gus6ip$g0f$3news.task.gda.pl...
boukun pisze:

-- -- -- -- -- -- --
[...]

Niestety, alternatywy nie masz. Musisz ją sobie wywalczyć.
Nawet w Afganistanie już się niewolniku nie ukryjesz.
Macki Pana i Władcy już tam sięgają.
Bin Laden ma osłonę milionów wiernych i tam jest Panem, a ty tam nie będziesz Panem. Nie ma takiego miejsca na Ziemi by dyktat Pana cię nie dosięgnął. Nie uciekniesz. Czasy stania z boku już minęły. Pozostała ci tylko walka. I najłatwiej jest zacząć od "prawa do sprzeciwu" jako element "prawa do wyboru" i nadrzędnego "prawa do władzy". Tylko to może uczynić cię wolnym.

Data: 2009-05-20 05:14:39
Autor: jendrysz
Cała prawda o POPiS
jadrys pisze:
boukun pisze:

-- -- -- -- -- -- --
wszelkie parchy. no ale smierc frajerom...frajerzy glosuja na SLD i PeLO
awe

Frajerzy głosują na SLD, PO i PiS!!!

boukun

A nie frajerzy na kogo?

Głosować, ale nie na kogo, bo to jest "frajerstwo", tylko przeciw tym wyborom, bo te wybory są wyborami niewolniczymi.
Dam prosty przykład.
Skoro, tak lubisz zastanawiać się na kogo głosować, to dostaniesz do wyboru, komu dasz tysiąc złotych? Masz do wyboru Kulczyka lub Guzowatego.
Podoba ci się ten wybór? Nie? Możesz mieć milion innych kandydatów do twojego tysiąca, ale tasiączek i tak stracisz, bo po to jest ten wybór. Jeśli chciałbyś wstawić własnego kandydata, to musisz zebrać ze 100tyś. podpisów.
Teraz rozumiesz, na czym polega "frajerstwo"?

jendrysz

Data: 2009-05-20 07:31:30
Autor: jadrys
Cała prawda o POPiS
jendrysz pisze:
jadrys pisze:
boukun pisze:

-- -- -- -- -- -- --
[...]

No dobrze, a na czym polega to głosowanie *przeciw*?

Data: 2009-05-20 13:51:47
Autor: jendrysz
Cała prawda o POPiS
jadrys pisze:
jendrysz pisze:
jadrys pisze:
boukun pisze:

-- -- -- -- -- -- --
[...]

Na wyraźnym i jednoznacznym, publicznym zaznaczeniu, że nie godzisz się na ten niewolniczy wybór.
Jeśli, olejesz sprawę i np. nie dasz tego tysiąca, to przyjdzie do ciebie komornik i weźmie z nawiązką. I nie będziesz miał wyboru.
I nie myśl, że siedząc w domu, wymigasz się.
Dlatego, przy każdych wyborach powinna być możliwość sprzeciwu, przeciwko temu wyborowi. Nie przeciwko poszczególnym kandydatom, tylko przeciwko całemu, temu wyborowi. To powinna być podstawowa (pierwsza) pozycja każdego głosowania.
Konkretnie, na sławetnych kartach do głosowania "sprzeciw" powinien mieć numerem "1", a kandydaci powinni znajdować się dopiero na następnych pozycjach.
W sejmie, każdy poseł ma prawo głosowac "za" jak i "przeciw", natomiast zwykły OBYWATEL, już tego "prawa do głosowania przeciw" jest pozbawiony.
Tam gdzie władza ma być skuteczna, tam zostawiono "sprzeciw", a tam gdzie władza ma być nieskuteczna, czyli pozorna, tam już nie daje się tego prawa.
Każdy wybór, bez "prawa do sprzeciwu" jest zniewalaniem i to "prawo do sprzeciwu" czyni człowieka wolnym.
I o to warto walczyć.

jendrysz

Data: 2009-05-20 16:14:07
Autor: jendrysz
Prawo do wyrażania sprzeciwu
jendrysz pisze:
jadrys pisze:
jendrysz pisze:
jadrys pisze:

-- -- -- -- -- -- --

Data: 2009-05-20 04:42:34
Autor: jendrysz
Cała prawda o POPiS

Jan pisze:
[...]

W PRLu kapitalistów nie było, tylko poza PRLem. To były już ustalenia między Reaganem a Gorbaczowem. Dzięki temu, zachodni kapitał mógł swobodnie napływać do Polski. I jednocześnie likwidując policje gospodarczą pozwolono na maksymalny rozwój polskiego kapitału. W dużej części nieuczciwego, ale jest też i w miarę uczciwy kapitał. I to te kapitały są na tyle już wymieszane, że bardzo ciężko odróżnić kapitał zawłaszczony, od kapitału wypracowanego, czy napływowego. I o to chodziło komunistom.
Teraz, na dodatek p. Tusk (liberał) stara się, by ten kapitał mógł błyskawicznie z Polski, w razie zagrożenia, wyskoczyć. I to dlatego, tak walczy o to euro w Polsce.

Data: 2009-05-20 05:30:36
Autor: cirrus
Cała prawda o POPiS
Jan pisze:
[...]

Sam to wymyśliłeś, co ćpałeś wcześniej?

--
stevep

Data: 2009-05-20 07:37:29
Autor: jadrys
Cała prawda o POPiS
cirrus pisze:

-- -- -- -- -- -- -
[...]

Tobie Stefan też by się przydała działka LSD żebyś w końcu zobaczył prawdziwą rzeczywistość.. Wbrew utartej opinii po wielu dragach ma się trzeźwiejsze spojrzenie na otaczający nas świat..

Data: 2009-05-20 12:41:43
Autor: cirrus
Cała prawda o POPiS
Użytkownik "jadrys" <che@op.pl> napisał w wiadomości news:gv04ut$tnv$1news.task.gda.pl...
cirrus pisze:
-- -- -- -- -- -- -
[...]

Gratuluje "trzeźwego spojrzenia".

--
stevep

Data: 2009-05-20 13:07:08
Autor: jadrys
Cała prawda o POPiS
cirrus pisze:
Użytkownik "jadrys" <che@op.pl> napisał w wiadomości news:gv04ut$tnv$1news.task.gda.pl...

cirrus pisze:

-- -- -- -- -- -- -
[...]

Nie ma za co.. Gratulacje nie mi się należą..

Data: 2009-05-20 13:30:32
Autor: cirrus
Cała prawda o POPiS
Użytkownik "jadrys" <che@op.pl> napisał w wiadomości news:gv0o8q$bkr$2news.task.gda.pl...
cirrus pisze:
Użytkownik "jadrys" <che@op.pl> napisał w wiadomości news:gv04ut$tnv$1news.task.gda.pl...
cirrus pisze:
-- -- -- -- -- -- -
[...]

Myślałem, że masz doświadczenia w trzeźwym spojrzeniu po ćpaniu.

--
stevep

Data: 2009-05-21 17:24:31
Autor: jadrys
Ca?a prawda o POPiS
cirrus wrote:

Nie ma za co.. Gratulacje nie mi si? nale??..

My?la?em, ?e masz do?wiadczenia w trze?wym spojrzeniu po ?paniu.

Mam trzeźwe spojrzenie i bez ćpania.. Wiesz taka przypadłość..

Data: 2009-05-21 18:26:04
Autor: cirrus
Ca?a prawda o POPiS
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:gv3rnf$fps$3news.onet.pl...
cirrus wrote:
Nie ma za co.. Gratulacje nie mi si? nale??..
My?la?em, ?e masz do?wiadczenia w trze?wym spojrzeniu po ?paniu.
Mam trzeźwe spojrzenie i bez ćpania.. Wiesz taka przypadłość..

Mam inne zdanie na ten temat i też bez ćpania.

--
stevep

Data: 2009-05-20 14:50:07
Autor: jendrysz
Cała prawda o POPiS
Jan pisze:
[...]

np: banki, najpierw złotówki muszą sprzedać i to wymaga czasu, a euro, mogą od razu wytransferować.
Zazdrościsz, że sam na to nie wpadłeś?
Liberały z komunistami, już dawno na to wpadły, tylko głośno nie chcą o tym mówić.
Tak się tej prawdy boisz, że próbujesz ją ośmieszyć?
Tak trzymaj, daleko zajdziesz.

Data: 2009-05-20 04:43:50
Autor: jendrysz
Cała prawda o POPiS
boukun pisze:
Z pl.soc.polityka.wybory:

jendrysz

Dziękuję za wywołanie mnie do tablicy, choć nie bardzo miałem ochotę tutaj wchodzić, bo zbyt dużo tutaj jest pyskówek. I nie mam czasu, na śledzenie tych pyskówek. Dlatego na przyszłość prosiłbym o jakieś info.
Swoją drogą, opiekun tej grupy mógłby, utworzyć podgrupę pl.soc.polityka.pręgierz, do której byłyby przerzucane wszystkie zbanowane listy. Tak by nic nie zginęło, ale jednocześnie, by te pyskówki tu nie zaśmiecały.

jendrysz

Data: 2009-05-20 08:43:20
Autor: boukun
Cała prawda o POPiS

Użytkownik "jendrysz" <jendrysz@spam.pl> napisał w wiadomości news:guvqp6$nnu$2inews.gazeta.pl...
boukun pisze:
[...]

Ależ proszę. Tu nie ma opiekunów, tu jest wolna amerykanka, a na pyskówki trzeba reagować albo pyskówkami albo intelektem.

boukun

Data: 2009-05-20 12:42:56
Autor: cirrus
Cała prawda o POPiS
boukun pisze:
[...]

Eee, niektórzy reagują "bassebollem".

--
stevep

Data: 2009-05-20 14:56:37
Autor: jendrysz
Cała prawda o POPiS
boukun pisze:
[...]

Niestety, tu chyba wszyscy tak reagują i niestety, z wyjątkiem opiekuna.

Data: 2009-05-20 16:29:57
Autor: cirrus
Cała prawda o POPiS
boukun pisze:
[...]

Miałem coś innego na myśli np kasowanie cudzych postów, w internecie to basseball.

--
stevep

Data: 2009-05-20 16:46:27
Autor: jendrysz
Uporządkowanie tej grupy.
boukun pisze:
[...]

Nie chodzi mi o kasowanie, tylko o uporządkowanie i podzielenia na dwie grupy jedna dla pyskatych i drugą dla normalnych.. Pyskatych przenieść do podgrupy pręgierza, może to ich uspokoi. Ale nie likwidować ich.
Każde sprawiedliwe działanie musi być odwracalne, szczególnie, gdyby okazało się, że jest błędne.

jendrysz

Data: 2009-05-20 16:56:40
Autor: cirrus
Uporządkowanie tej grupy.
boukun pisze:
[...]

A nie wątpię, ale u nas nawet trudno w pociągu o tolerowanie zakazu palenia w wagonie dla niepalących.

--
stevep

Data: 2009-05-21 00:55:33
Autor: jendrysz
Uporządkowanie tej grupy.
boukun pisze:
[...]

Tak. Tylko dlatego, że konduktor (opiekun) nie realizuje swojej powinności.
Wystarczyło by, gdyby spisał (tak jak to robi w przypadku braku biletu) i zgłosił na kolegium. Natomiast pozostałym uczestnikom pozostało by tylko zgłosić wybryk konduktorowi (opiekunowi).
Natomiast w przypadku tej grupy wystarczyło by umieścić, w tytule odpowiedzi na wybryk, hasło: "do pręgierza" i automatyczny robot powinien pyskaty list tam przerzucić. To powinno odbywać się automatycznie, a "opiekun" byłby angażowany tylko w wypadku pojawienia się zasadnego odwołania.
Czyli, o porządek dbali by sami użytkownicy, a opiekun byłby zatrudniany tylko przy odwołaniach i gdyby okazało się, że odwołanie jest nie zasadne, to spokojnie mógłby zablokować na tydzień, czy na dłużej, upierdliwego użytkownika. I wówczas warto by było na tę grupę zaglądać.
A teraz, nikomu tego nie polecam.

jendrysz

Cała prawda o POPiS