Ca?a prawda o Tusku

Data: 2014-02-04 21:00:40
Autor: Mark Woydak
Ca?a prawda o Tusku

Nie wiem, nie znam, zarobiony jestem

Oto cała prawda o Tusku

Czym tak zajęty jest premier, że nie wie, co się dzieje w Polsce? Przecież
sytuacja z zasypaną Lubelszczyzną to nie pierwszy raz, gdy Donald Tusk (57
l.) od dziennikarzy dowiaduje się, że dzieje się coś ważnego. Dopytywany o
pomoc dla mieszkańców odciętych od świata miejscowości poprosił, aby nie
męczyć go, bo... nie zna sprawy

Problem w tym, że to nie pierwszy raz, gdy premier jest zmęczony swoimi
obowiązkami i nawet tego nie ukrywa. Lipiec 2012 roku, media grzmią o
nepotyzmie PSL w spółkach zbożowych. Jaka jest reakcja Donalda Tuska? – Nie
mam wiedzy na temat nepotyzmu – stwierdza. Dopiero kiedy zreflektował się,
że sytuacja jest poważna, odwołał ministra rolnictwa Marka Sawickiego (56
l.).

Kwiecień 2013, wychodzi na jaw, że Gazprom i EuRoPol Gaz podpisały
memorandum w sprawie budowy drugiej nitki gazociągu Jamał–Europa przez
Polskę. – Ja nic nie wiem, muszę to sprawdzić – stwierdził dopytywany szef
rządu. Kiedy już sprawdził, wyrzucił ministra skarbu Mikołaja
Budzanowskiego (43 l.). Podobnie było w przypadku piramidy finansowej, na
której tysiące Polaków straciło swoje oszczędności. – Nie miałem w sprawie
Amber Gold informacji innych niż medialne – stwierdził w maju 2013 roku.
Coraz wyraźniej widać, że szef albo nie ma wpływu na wiele spraw, albo jest
przemęczony swoimi obowiązkami, albo po prostu już nie ma ochoty zajmować
się problemami Polaków.

Data: 2014-02-05 16:58:01
Autor: MarkWoydak
Ca??a prawda o Tusku
PiS-owski PSYCHOPATA podpisujący się "Mark Woydak" (używający również innych
ksywek) piszacy z mx05.eternal-september.org uzywajacy czytnika
40tude_Dialog/2.0.15.1pl to OSZOŁOM PODSZYWANIEC. Fakt, ze podszywa sie pod
moje dane swiadczy o daleko posunietej chorobie psychicznej. Pity bez umiaru
denaturat i pędzony ze zgniłych buraków samogon z 3-ciego tłoczenia dokonaly
calkowitego spustoszenia w mózgu tego osobnika. Nie ma juz dla niego
ratunku! Módlmy się bracia i siostry! Wspierajmy go w tych cięzkich
chwilach! Nie ma on nikogo oporócz nas! Nawet zdychający pies i wyleniały ze
starości kot go opuścili! Pies nasrał mu pod drzwiami, a kot do
zapleśniałego od brudu wyra, które ten nieszczęśnik nazywa łózkiem. Ten
posraniec po całonocnym fistingu z podobnym sobie indywidium wylazł z nory i
znów zasrywa grupę ze swego rozwalonego odbytu. Módlmy się bracia i siostry!
Nadzieja na pełny powrót do zdrowia psychicznego tego osobnika jest
niewielka, a nawet bliska zera ale spełnijmy chrześciański obowiązek!
Wznośmy modły za PiS-owskiego chorego psychicznie brata! Niech dobry Mzimu
ma w opiece jego bliskich!

MW