Cała prawda o majątku Kościoła katolickiego w Polsce

Data: 2013-05-28 07:52:38
Autor: khanula
Cała prawda o majątku Kościoła katolickiego w Polsce
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/cala-prawda-o-majatku-kosciola-katolickiego-w-pols,1,5527523,wiadomosc.html

cytuje komentarz internuty

"Partia, która w swoim programie wyborczym przedstawi takie założenia jak :
- rozwiązanie konkordatu
- opodatkowanie kleru i majątków kościelnych na ogólnie przyjętych zasadach opodatkowania w naszym kraju.
- wyprowadzenie religii ze szkół do salek katechetycznych, ponieważ w tym celu zostały wybudowane.
- wyprowadzenie krzyży z przestrzeni publicznej, ich miejsce jest w kościołach, czy też innych obiektach kultu religijnego.
- likwidacja kaplic i etatów kapelanów w szpitalach, wojsku,sejmie itp.
- zaprzestanie dofinansowania kościoła katolickiego w jakiejkolwiek formie z kasy państwowej.
ma w moim przekonaniu bardzo duże szanse na wygranie wyborów i wprowadzenie Polski do czołówki europejskiej"

Data: 2013-05-28 14:47:15
Autor: Leming Show
Cała prawda o majątku Kościoła katolickiego w Polsce

- zaprzestanie dofinansowania kościoła katolickiego w jakiejkolwiek formie z kasy państwowej.

Popieram rencami i nogami, finansowanie kosciola jest be, jedynie
slusznym celem jest popieranie organizacji wymienionych przez
Michalkiewicza tu:
http://www.youtube.com/watch?v=5D_IbSD2nUs

Zdjac te krzyze, jarmulki na leb i do sejmu!!!!
http://www.wykop.pl/ramka/1346891/poslowie-zapalili-w-sejmie-chanukowa-swiece/

Data: 2013-05-29 00:01:54
Autor: khanula
W dniu wtorek, 28 maja 2013 23:47:15 UTC+2 użytkownik Leming Show napisał:
> [...]

Michalkiewicza tu:

http://www.youtube.com/watch?v=5D_IbSD2nUs

Zdjac te krzyze, jarmulki na leb i do sejmu!!!!

moga chdzic w jarmulkach, albo w turbanach... czy w czym chca - byle nie za moje(spoleczne) pieniadze. to znaczy ze nie dotowac zadnej sekty religijnej w RP - proste.

Data: 2013-05-28 17:23:43
Autor: LeonKame
W dniu 2013-05-28 16:52, khanula@gazeta.pl pisze:
[...]

Do czołowki Europejskiego ogona chyba.  W polsce co tu duzo nie ukrywac mazowiecki chuj nocuje i to jest cala smutna prawda o tym kraju zapomnianym przez boga.

Data: 2013-05-28 17:58:40
Autor: jr

Użytkownik <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:175e29d5-e1d1-4c8b-8583-b89919ede997googlegroups.com...
[...]

Dlaczego nie?

- wyprowadzenie religii ze szkół do salek katechetycznych, ponieważ w tym celu zostały wybudowane.

A byl inny tego cel?

- wyprowadzenie krzyży z przestrzeni publicznej, ich miejsce jest w kościołach, czy też innych obiektach kultu religijnego.

Miejsce krzyza jest tam, gdzie go ktos postawil. Jesli komus przeszkadza symbol czyjejs wiary, niech sie wyprowadzi do Korei Polnocnej.

- likwidacja kaplic i etatów kapelanów w szpitalach, wojsku,sejmie itp.

Jesli ktos z nich korzysta, to dlaczego je likwidowac?

Data: 2013-05-29 09:50:51
Autor: Marek Czaplicki
jr pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek, 28 maja 2013 17:58:

Miejsce krzyza jest tam, gdzie go ktos postawil. Jesli komus przeszkadza
symbol czyjejs wiary, niech sie wyprowadzi do Korei Polnocnej.

O. W Korei to by nie przeszło. Tam mają inną wiarę i innych bogów. Jak to Azjaci. Aktualnie wierzą w następnego Kima. Były jest już "wiecznym prezydentem" więc odszedł do nieśmiertelności. Czy nie zastanawiało cię kiedyś dlaczego jak tylko mowa o wierzeniach to akurat zostaly "wyprodukowane" w Azji?

Data: 2013-05-29 13:23:49
Autor: jr

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości

| O. W Korei to by nie przeszło. Tam mają inną wiarę i innych bogów. Jak to
| Azjaci.

Czerwona wiara przyszla do Azji z Europy. Bolszewicki zamach wybuchl na tylach
niemieckiego frontu. Dopiero po podpisaniu pokoju w Rydze rozpoczal sie marsz
bolszewikow na Wschod. Pierwsze czerwone hordy pojawily sie na azjatyckiej ziemi
juz w roku 1919 w rejonie Urala, lecz syberyjskie kraje na Dalekim Wschodzie
bronily sie do roku 1924. Najdluzej przed kolektywizacja bronili sie syberyjscy
Mongolowie. W odwecie za udzielana im pomoc, komunisci zaatakowali Mongolie.

> [...]
| prezydentem" więc odszedł do nieśmiertelności. Czy nie zastanawiało cię
| kiedyś dlaczego jak tylko mowa o wierzeniach to akurat zostaly

Widze Czaplicki, ze macie mizerna wiedze w zakresie historii ruchu robotniczego.
Marksistowska wiara jest chrzescijanska herezja i jako taka narodzila sie w
chrzescijanskiej Europie. W marksizmie sa obecne wszystkie elementy biblijnej
wizji historii (wlacznie z apokalipsa). I tylko w takim sensie marksizm posiada
korzenie azjatyckie.
Powiem wiecej: Przypisywanie komunistom cech 'typowo' polskich, rosyjskich,
chinskich, badz azjatyckich jest czerwona sciema przenoszaca odium zbrodni z
kata na ofiare. W Polsce do dzis kraza komusze historyjki o 'rosyjskiej zbrodni'
w Katyniu,  albo o 'polskich obozach' na Slasku.

http://wh2012mikedevinluke.wikispaces.com/file/view/mcd_mwh2005_0618377115_p436_f1.jpg/315158248/800x513/mcd_mwh2005_0618377115_p436_f1.jpg
http://wh2012mikedevinluke.wikispaces.com/Russian+Revolution
http://mikelanceworldhistory.wikispaces.com/file/view/Russian_Revolution_Map.png/316525030/Russian_Revolution_Map.png
http://mikelanceworldhistory.wikispaces.com/Russian+Revolution

Data: 2013-05-29 23:08:19
Autor: Marek Czaplicki
jr pisze na pl.soc.polityka w dniu środa, 29 maja 2013 13:23:

Widze Czaplicki, ze macie mizerna wiedze w zakresie historii ruchu
robotniczego. Marksistowska wiara jest chrzescijanska herezja i jako taka
narodzila sie w chrzescijanskiej Europie.

Chrześcijańska herezja powiadasz? Więc dlaczego masz pretensje do heretyka Marksa skoro oparł swe "wierzenia" na tych "wyprodukowanych" gdzie indziej?
Nie tak dawno czytałem słowa uciekiniera z Korei Pł. i on wspomniał coś o ołatarzach Kimów. Korea Pł jest w Azji, chyba? Zdaje się że zajmują się produkcją nowej wiary? :)
Co do tzw ruchu robotniczego? Swego czasu wiara chrześcijańska też była oparta na niewolnikach.

Data: 2013-05-29 23:55:30
Autor: jr

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ko5qo4$tb5$1node1.news.atman.pl...

| Chrześcijańska herezja powiadasz? Więc dlaczego masz pretensje do heretyka
| Marksa

Mam pretensje do schizofrenika Marksa za to, ze zarazil swoja wscieklizna polowe swiata. Sprawa jego korzeni jest dla mnie drugorzedna.

 skoro oparł swe "wierzenia" na tych "wyprodukowanych" gdzie indziej?
| Nie tak dawno czytałem słowa uciekiniera z Korei Pł. i on wspomniał coś o
| ołatarzach Kimów. Korea Pł jest w Azji, chyba?

W Europie nie miales oltarzy Lenina, Stalina, Bieruta?
Sowietyzm jest stanem umyslow niezaleznym od rasy i narodowosci.

Data: 2013-05-30 00:34:22
Autor: Marek Czaplicki
jr pisze na pl.soc.polityka w dniu środa, 29 maja 2013 23:55:

> [...]

W Europie nie miales oltarzy Lenina, Stalina, Bieruta?
Sowietyzm jest stanem umyslow niezaleznym od rasy i narodowosci.

Skąd się wzięło takie pojecie jak "ołtarz"? Przeczytaj "Rok 1984" Orwella. Tam pada takie zdanie: Czy "Wielki Brat kiedyś umrze"? Odp "Nie. To niemożliwe". Czy trzeba więcej? Do tego jaką ideę ludzie są w stanie wykorzystać do czegoś tak rostackiego jak "my chcemy władzy".

Data: 2013-05-30 14:21:47
Autor: jr

> [...]
| > |
| > |

| Skąd się wzięło takie pojecie jak "ołtarz"? Przeczytaj "Rok 1984" Orwella.
| Tam pada takie zdanie: Czy "Wielki Brat kiedyś umrze"? Odp "Nie. To
| niemożliwe". Czy trzeba więcej?

Tak.
Orwell byl wrazliwym i przyzwoitym czlowiekiem. W swoim burzliwym zyciu otarl
sie o bojowki sowieckiego systemu, lecz sam nigdy pod sowietami nie zyl. Nie
znal sowieckiej codziennosci i sposobu, w jaki wplywa ona na umysly przecietnych
zjadaczy chleba. Kluczem do zrozumienia takich zjawisk moga byc ksiazki
Aleksandra Solzenicyna, Jozefa Mackiewicza, Wiktora Suworowa.

 Do tego jaką ideę ludzie są w stanie
| wykorzystać do czegoś tak rostackiego jak "my chcemy władzy".

Potrzeba wladzy najbardziej rozwija sie w spoleczenstwach wolnych. W
spoleczenstwie sowieckim nawet potrzeba wladzy jest tepiona, jako cecha typowo
ludzka, a wiec zagrazajaca procesowi odczlowieczenia. W wolnym spoleczenstwie
czlowiek robi jakas tam kariere i w ten sposob zdobywa wladze nad innymi. W
spoleczenstwie sowieckim najbezpieczniej robic kariere ulegajac wladzy
bezosobowego systemu - piac sie do gory po ludzkiej hanbie i w ten sposob
uciekac przed wlasnym upodleniem. Tylko tacy ludzie u szczytow sowieckich wladz
unikali regularnych czystek.
Co kilka lat stalinowski system wykanczal wszystkich, ktorzy potrafili zbobyc
wokol siebie autorytet i wladze. Wedlug takich wlasnie cech fingowano oskarzenia
o spiski, ukladano listy do deportacji.  Ktos mogl uratowac sie tylko wtedy, gdy
od razu podkulil ogon i przyznawal sie do najgorszych rzeczy. Gdy z godnoscia
powolywal sie na swoje zaslugi i ordery, byl pierwszym do odstrzalu.

Data: 2013-05-30 14:27:30
Autor: jr

Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomości news:ko7gf8$i3r$1node1.news.atman.pl...

| Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości

|| > |
> [...]
| zjadaczy chleba. Kluczem do zrozumienia takich zjawisk moga byc ksiazki
| Aleksandra Solzenicyna, Jozefa Mackiewicza, Wiktora Suworowa.

Proponuje: AS - Morelowe konfitury, JM - Droga donikad,  WS - Zolnierze wolnosci.

Data: 2013-05-30 17:32:46
Autor: Marek Czaplicki
jr pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek, 30 maja 2013 14:21:

[...]
odstrzalu. j

Trzeba abyś przeczyutał sobie nasza Konstytucję, jeśli chodzi o władze to jest tam ciekawy pkt 4. A pozatym "władzę nad innymi" jako efekty kariery? Władza, wg słów Jezusa, jak i ostatnio wg słów papieża Franciszka jest służeniem innym. Swą radą, pomocą, dobrocią. Tylko ludzie którzy tak rozumieją "władzę" są godni ją sprawować.

Data: 2013-05-30 21:37:18
Autor: jr

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ko7rf0$chd$1node2.news.atman.pl...

> [...]
| służeniem innym. Swą radą, pomocą, dobrocią. Tylko ludzie którzy tak
| rozumieją "władzę" są godni ją sprawować.

Podobnie glosi konfucjanizm - starochinska doktryna obowiazujaca wladcow i aparat administracyjny. Tylko co z tego? Gdy marksisci doszli do wladzy w Chinach i Korei, zaczeli niczczyc wszystko to, co nawiazywalo do jakiejkolwiek tradycji. Nie inaczej bylo w Tybecie, gdzie glownymi osrodkami administracji, nauki, medycyny itd, byly buddyjskie klasztory.

Data: 2013-05-28 19:07:57
Autor: Parvus
[...]

Zacytuj Kukiza. ;-)))

Bartek

Data: 2013-05-28 10:49:41
Autor: khanula
W dniu wtorek, 28 maja 2013 19:07:57 UTC+2 użytkownik Parvus napisał:
>Użytkownik <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości >news:175e29d5-e1d1-4c8b-8583-b89919ede997googlegroups.com...

> [...]

voila - Paweł Kukiz
"Ksiądz proboszcz już się zbliża - tekst piosenki"

Ksiadz proboszcz juz sie zbliza
Juz puka do mych drzwi
Pobiegne go przywitac
W mym reku wino drzy
O szczescie niepojete
Ksiadz sam odwiedza mnie
Sasiedzie wspomoz renta
Bym mogl pokazac sie
W spizarni trzymam koniak
W lodowce wodki dwie
Pobiegne po kieliszki
Ksiadz lubi napic sie
O szczescie niepojete
Ksiadz wypil flaszki dwie
Sprowadze go po schodach
Bo sam wywroci sie
Ksiadz wzial do reki krede
Napisal K plus M plus B
Na dole ministranci
Juz niecierpliwia sie
Otwieram drzwi Toyoty
Ksiadz proboszcz chwali mnie
W swej Nysce policjanci
Zyczliwie smieja sie
Ksiadz ruszyl z piskiem opon
Nie zdazyl uciec kot
Zahaczyl swiatlem o slupek
I wyrznal bokiem w plot
Ach placza parafianie
Co widzieli wypadek ten
Toyota duzo kosztuje
Znow trzeba dac na msze

Cała prawda o majątku Kościoła katolickiego w Polsce