Cała prawda o majątku Kościoła katolickiego w Polsce

Data: 2013-05-28 14:47:15
Autor: Leming Show
Cała prawda o majątku Kościoła katolickiego w Polsce

- zaprzestanie dofinansowania kościoła katolickiego w jakiejkolwiek formie z kasy państwowej.

Popieram rencami i nogami, finansowanie kosciola jest be, jedynie
slusznym celem jest popieranie organizacji wymienionych przez
Michalkiewicza tu:
http://www.youtube.com/watch?v=5D_IbSD2nUs

Zdjac te krzyze, jarmulki na leb i do sejmu!!!!
http://www.wykop.pl/ramka/1346891/poslowie-zapalili-w-sejmie-chanukowa-swiece/

Data: 2013-05-29 00:01:54
Autor: khanula
W dniu wtorek, 28 maja 2013 23:47:15 UTC+2 użytkownik Leming Show napisał:
> [...]

Michalkiewicza tu:

http://www.youtube.com/watch?v=5D_IbSD2nUs

Zdjac te krzyze, jarmulki na leb i do sejmu!!!!

moga chdzic w jarmulkach, albo w turbanach... czy w czym chca - byle nie za moje(spoleczne) pieniadze. to znaczy ze nie dotowac zadnej sekty religijnej w RP - proste.

Cała prawda o majątku Kościoła katolickiego w Polsce