Cała prawda o nienawiści rządu i władz do rowerzystów

Data: 2010-06-03 17:20:47
Autor: johnkelly
Cała prawda o nienawiści rządu i władz do rowerzystów
robertcb@mailinator.com pisze:
[...]

Spodziewałem się nie wiadomo czego, czegoś w guście "Ustawy o zakazie korzystania z dróg publicznych przez pojazdy nie silnikowe" a tu chodzi o piwo...

Pozdrawiam
Maciej Różalski

--
... gg:1716136 ... johnkelly(at)wp.pl ... kontakt(at)maciejrozalski.eu ..
...................... blog: www.maciejrozalski.eu ......................

Data: 2010-06-03 17:23:56
Autor: robertcb
> [...]

Spodziewałem się nie wiadomo czego, czegoś w guście "Ustawy o zakazie korzystania z dróg publicznych przez pojazdy nie silnikowe" a tu chodzi o piwo...

A tak nie jest? Oczywiście że tak!

Wszędobylskie B-9, często na trasach krajowych łączących miasta, bez wcześniejszej zapowiedzi i proponowanego objazdu (która jest stosowana np w przypadku samochodów ciężarowych) i bez możliwości objazdu, czyli zawracaj rowerzysto tam, skąd przyjechałeś...
Obowiazek korzystania z dziurawych,zasypanych szkłem, pieszymi z pieskami, czy śniegiem kończących się niespodziewanie chodników nazywanych "DDR", Zakaz korzystania z dróg publicznych jakimi są drogi ekspresowe i autostrady.

Data: 2010-06-03 17:33:26
Autor: johnkelly
[...]

Normalnie tyrania. Ino patrzeć a będa obozy koncentracyjne dla rowerzystów.

Pozdrawiam
Maciej Różalski