Cała prawda o szalonym prezesie PiS

Data: 2010-10-29 20:22:48
Autor: boukun
Cała prawda o szalonym prezesie PiS
Kaczyński mówi, że Pan Bóg go ocalił, żeby kontynuował swoje dzieło. Czyli Pan
Bóg ocalił Kaczyńskiego, żeby szkodził Polsce.
To jakaś nowa teologia ocenil Niesiołowski.
Wicemarszałek Sejmu stwierdził, że nie wie, jak by miała wyglądać zmiana języka
polskiej polityki.
- Ja mogę zmienić język, tylko na jaki? Nie bardzo wiem, jak by ta nowa debata
miała wyglądać. Mamy jakiś katalog słów, których nie można używać ustalić? Jak
tak, to ja się podporządkuję, nie ma sprawy. Możemy nawet ustalić, że w ogóle
nie wymawiamy słów "Jarosław Kaczyński". Albo, że mówimy, że Jarosław Kaczyński
ma zawsze rację - dywagował Niesiołowski.

- To, że Kaczyński mówi, że Ryszard C. chciał go zabić, jest kłamstwem.
Kaczyński kłamie nawet jak śpi. To, co wczoraj zaprezentował było obrzydliwe, z
pogardą dla faktów bo to zabójstwo, to był czyn szaleńca skierowany przeciwko
politykom w ogóle - uważa marszałek Sejmu.

- Dość obłudy. PiS chce narzucić wizję, że PO odpowiada za tę śmierć. To są
szaleńcy. To Kaczyński uruchomił szaleństwo w polskiej polityce i to
doprowadziło do zabicia niewinnego człowieka. - Jak komuś ubliża Kaczyński to to
jest zaszczyt?

Stefan Niesiołowski przyznał także, że żal mu odejścia z PO Janusza Palikota.

- Żal mi, bo Palikot to przyzwoity człowiek, inteligentny i kulturalny, a
odchodząc z PO marginalizuje się. Z niepojętych powodów wdał się w jakąś
awanturę.

boukun

Data: 2010-10-29 20:29:04
Autor: jadrys
W dniu 2010-10-29 20:22, boukun pisze:
Kaczyński mówi, że Pan Bóg go ocalił, żeby kontynuował swoje dzieło.

boukun

Oczywiście żartujesz! Pokaż jakieś namiary na to że Kaczyński je wypowiedział.  Przecież to są zacytowane słowa Adolfa H.

Data: 2010-10-29 20:46:22
Autor: Marek Czaplicki
jadrys wrote:
Oczywiście żartujesz! Pokaż jakieś namiary na to że Kaczyński je
wypowiedział.  Przecież to są zacytowane słowa Adolfa H.

,-- -- [  ]
| Przyszło mi dzisiaj pożegnać człowieka, członka Prawa i Sprawiedliwości,
członka mojej partii, który zginął w szczególnych okolicznościach. Zginął
tragicznie, zginął z rąk mordercy, ale zginął także można rzec za mnie.
skierowana została przeciwko jednej z formacji politycznych działających w
kraju, przeciwko jej przewodniczącemu, prezesowi. Jestem mu więc winien
szczególną wdzięczność. Jego śmierć była być może ceną mojego życia. Była
ceną tego, bym mógł dalej czynić to, co czynię i co uważam, iż czynić
powinienem: służyć Polsce taka jak rozumiem jej interesy.
`-- --
http://www.blogpress.pl/node/6332
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-10-29 21:26:55
Autor: jadrys
jadrys wrote:
> [...]

ceną tego, bym mógł dalej czynić to, co czynię i co uważam, iż czynić
powinienem: służyć Polsce taka jak rozumiem jej interesy.

No tak, ale te słowa to niezupełnie znaczą - " Kaczyński mówi, że Pan Bóg go ocalił, żeby kontynuował swoje dzieło".

Data: 2010-10-29 21:41:29
Autor: boukun

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:iaf76n$18r$2news.onet.pl...
jadrys wrote:
> [...]

No tak, ale te słowa to niezupełnie znaczą - " Kaczyński mówi, że Pan Bóg go ocalił, żeby kontynuował swoje dzieło".

No właśnie, "Mein Kampf"...

"bym mógł dalej czynić to, co czynię i co uważam, iż czynić powinienem: służyć Polsce taka jak rozumiem jej interesy."

Źle rozumie Polski interesy, to z pewnością jest wiadomo prawdziwym Polakom...

boukun

boukun

Data: 2010-10-30 19:29:52
Autor: jadrys
W dniu 2010-10-29 21:41, boukun pisze:

[...]

Akurat tego cytatu nie znam z "Mein Kampf", tylko bardzo podobne słowa padły z ust Adolfa zaraz po tym zamachu na niego w "Wilczym Szańcu" koło Kętrzyna.. Wypowiedział je do Mussoliniego. A brzmiały one tak: "Duce, opatrzność znowu nade mną czuwała, Bóg nie pozwolił mi odejść gdy dzieło jeszcze nie ukończone".

Data: 2010-10-29 22:25:51
Autor: Marek Czaplicki
jadrys wrote:
http://www.blogpress.pl/node/6332
No tak, ale te słowa to niezupełnie znaczą - " Kaczyński mówi, że Pan
Bóg go ocalił, żeby kontynuował swoje dzieło".

człowiek strzela, a Pan Bóg kule nosi :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-10-30 19:31:41
Autor: jadrys
jadrys wrote:
http://www.blogpress.pl/node/6332
No tak, ale te słowa to niezupełnie znaczą - " Kaczyński mówi, że Pan
Bóg go ocalił, żeby kontynuował swoje dzieło".

człowiek strzela, a Pan Bóg kule nosi :-)

No, czasem i diabeł nosi.. ;-)

Data: 2010-10-29 20:48:48
Autor: boukun

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:iaf3q6$lbd$1news.onet.pl...
[...]

To tym bardziej niebezpieczne...

boukun

Data: 2010-10-29 21:00:06
Autor: rAzor
Cała prawda o szalonym prezesie PiS
Darz bór! Użytkownik... he he - boukun raczył napisać:

Pokaz cytat, załgana mendo żydowska.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-10-29 21:03:35
Autor: Marek Czaplicki
Cała prawda o szalonym prezesie PiS
rAzor wrote:
Pokaz cytat...
cytat masz w moim poście powyżej. :-)

--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-10-29 21:06:04
Autor: u2
rAzor wrote:
Pokaz cytat...
cytat masz w moim poście powyżej. :-)

Hitler twierdził, że ktoś zginął za niego ?

Data: 2010-10-29 21:15:39
Autor: Marek Czaplicki
u2 wrote:

rAzor wrote:
Pokaz cytat...
cytat masz w moim poście powyżej. :-)

Hitler twierdził, że ktoś zginął za niego ?
cytat pochodzi z wypowiedzi pana prezesa Jaroslawa Kaczyńskiego podczas mszy
pogrzebowej śp. Marka Rosiaka. to że ktoś inputuje, że podobnymi
sformuowaniami poslugiwał się także furer nie jest moją sprawą. Hitler zaś
z tego co wiem wydał nawet książkę pt:"Moja walka", czy mówienie o walce
wyborczej jaką każda z partii prowadzi w stosownym czasie, też będzie się
odnosiło do Adolfa? :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-10-29 21:22:36
Autor: u2
[...]

Przecież non-stop porównuje się Jarkacza do Hitlera na psp.

Można rzec to grupowy Hitler wg kałeckiego :)

Data: 2010-10-29 21:28:35
Autor: Marek Czaplicki
u2 wrote:
Przecież non-stop porównuje się Jarkacza do Hitlera na psp.
Można rzec to grupowy Hitler wg kałeckiego :)
jak mnie pamięć nie myli to w tradycji usenetu, jeżeli ktoś porównuje kogoś,
jego działanie, wypowiedzi do: Hitlera, Stalina, Lenina to przegrywa
dyskusję. nie należy się więc z tego powodu smucić, ale jest jakiś powód do
radości. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-10-29 21:48:20
Autor: u2
u2 wrote:
[...]

Każda dłuższa dyskusja w usenecie kończy się gwałtowną wymianą zdań n.t.
Hitlera :)

Data: 2010-10-29 21:55:58
Autor: Marek Czaplicki
u2 wrote:
Każda dłuższa dyskusja w usenecie kończy się gwałtowną wymianą zdań n.t.
Hitlera :)
myslę, że grupa pl.sci.historia byłaby odpowiednia do tych tematów. tylko ze
tamta grupa jest moderowana, a psp nie. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-10-29 21:58:01
Autor: u2
u2 wrote:
[...]

No nie, porównywanie do Hitlera ma zwykle na celu zaognienie dyskusji :)

Data: 2010-10-29 22:03:21
Autor: Marek Czaplicki
u2 wrote:
No nie, porównywanie do Hitlera ma zwykle na celu zaognienie dyskusji :)
czyż w naszych czasach jeszcze trzeba "zaogniać" dyskusję? przecież
codziennie dostajemy od polityków tyle "strawy", że wystarczy na
najbardziej jaką tylko da się wyobrazić gorącą dyskusję. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-10-29 22:14:38
Autor: u2
u2 wrote:
[...]

Nie ściemniaj, politycy nie są winni niskiemu poziomowi dyskursu w usenecie.

Data: 2010-10-29 22:18:45
Autor: Marek Czaplicki
u2 wrote:
Nie ściemniaj, politycy nie są winni niskiemu poziomowi dyskursu w
usenecie.
politycy są winni natomiast niskiemu poziomowi dyskursu w sferze
publicznej. :-) zajmowanie się drugo, a czasami trzeciorzędnymi tematami
jak obecnie "odejście" pana posła Palikota z PO. co to kogo obchodzą
funkcje myślowe jakiegoś biznesmena?
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-10-29 22:21:11
Autor: u2
u2 wrote:
[...]

Zauważ, że w Polsce polityka to domena dorobkiewiczów. Do polityki idzie
się nachapać, a nie w poczuciu społecznej misji. Ewentualnie mogę
wymienić agentów obcych specsłużb, którzy zmieniają opcje polityczne w
zależności od kierunku wiatru historii :)

Data: 2010-10-29 22:33:30
Autor: Marek Czaplicki
u2 wrote:
[...]
dlatego Platforma wystąpiła z inicjatywą ustanowienia jednomandatowych
okręgów wyborczych, na razie przy wybieraniu senatorów. zasadą która
przyświeca Platformie jest to, że wybierany w JOW senator będzie bardziej
kontrolowany i bliższy ludziom niż pełniący ta funkcję, jak gdyby z nadania
partyjnego.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-10-29 22:41:16
Autor: u2
u2 wrote:
[...]

Obawiam się, że jak Platforma mówi, że obiecuje to mówi, a jak obiecuje
to mówi.

Zauważ, że peło jest opanowane przez agentów, a JOW to nie panaceum na
bierność i mierność polskich polityków. JOW to kolejna szansa dla
dorobkiewiczów, aby się nachapać.

Data: 2010-10-29 22:57:10
Autor: Marek Czaplicki
u2 wrote:
[...]
ale to już się dzieje. na stronie Sejmu jest druk nr 3515 o wniesionym
projekcie poselski o zmainie ordynacji. na razie odbyło się pierwsze
czytanie. więc sprawa w zarodku.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-10-29 22:59:44
Autor: u2
u2 wrote:
[...]

JOW to szansa dla mętów typu Janusz P. Po prostu kolejny byznes.

Data: 2010-10-29 23:10:01
Autor: Marek Czaplicki
u2 wrote:
JOW to szansa dla mętów typu Janusz P. Po prostu kolejny byznes.
zawsze mozna znaleźć argumenty za i przeciw. w obecnej ordynacji największą
siłą sprawczą czyniacą jakiegoś obywatela posłem czy senatorem mają władze
danej partii. one przecież układają listy. z projektem ordynacji wyborczej
do Senatu wydaje mi się że jest tak, że jest to pilotażowy projekt aby
sprawdzic jak z prawa tego skorzystają ludzie. czy narzuci ona większą
kontrolę nad wybranym senatorem, czy spowoduje to że bardziej będziemy się
angażować w prowadzoną przez niego politykę? wspomianymi przez
Ciebie "metami" nie przejmowałbym się. to ostatecznie ludzie wybiorą. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-10-29 23:12:45
Autor: u2
u2 wrote:
[...]

JOW to oczywiście niegłupi pomysł, ale najpierw należy wycofać dotacje
budżetowe na partyjki, które dorwały się do koryta. Inaczej to będzie
kolejne rozkradanie budżetu.

Data: 2010-10-29 22:10:44
Autor: boukun

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iaf8sd$a3r$1inews.gazeta.pl...
u2 wrote:
[...]

Bo tu SB-ecja ma poligon doświadczalny...

boukun

Data: 2010-10-29 22:15:33
Autor: Marek Czaplicki
boukun wrote:
Bo tu SB-ecja ma poligon doświadczalny...
czy, doświadczalny? po co im doświadczenia na grupie przypadkowych osób?
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-10-29 22:27:26
Autor: boukun

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iafa15$a3r$3inews.gazeta.pl...
boukun wrote:
Bo tu SB-ecja ma poligon doświadczalny...
czy, doświadczalny? po co im doświadczenia na grupie przypadkowych osób?

Żeby się na nich wyżywać, teraz i później...

boukun

Data: 2010-10-29 22:34:17
Autor: Marek Czaplicki

boukun wrote:
Bo tu SB-ecja ma poligon doświadczalny...
czy, doświadczalny? po co im doświadczenia na grupie przypadkowych osób?

Żeby się na nich wyżywać, teraz i później...

boukun
a kto się na Tobie wyżywa. przez klawiaturę? nie gadaj.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-10-29 22:43:06
Autor: boukun

boukun wrote:
[...]

Na mnie się już wyżywali wcześniej, nie tylko przez klawiaturę, wrzuć "boukun" w google, to poczytasz na moim blogu, a innym piorą mózgi równo...

boukun

Data: 2010-10-29 21:30:15
Autor: rAzor
Cała prawda o szalonym prezesie PiS
Darz bór! Użytkownik... he he - Marek Czaplicki raczył napisać:
rAzor wrote:
Pokaz cytat...
cytat masz w moim poście powyżej. :-)

Twój cytat ma gówniany związek z tym co twierdzi boukuniątko.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-10-29 21:04:19
Autor: boukun

Użytkownik "rAzor" <porucznik.rzewski@kobyla.com.ru> napisał w wiadomości news:iaf5ji$r7u$1news.onet.pl...
[...]

Przecież Czaplicki zacytował kundlu bezpański...

boukun

Data: 2010-10-29 21:33:00
Autor: rAzor
[...]

A jaki to ma zwiazek z tym co ty tutaj żydowski śmieciu imputujesz Kaczohkowi?
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-10-29 21:53:35
Autor: boukun

Użytkownik "rAzor" <porucznik.rzewski@kobyla.com.ru> napisał w wiadomości news:iaf7h9$19r$2news.onet.pl...
[...]

Kundel, opanuj się, prawda cię tylko ocali...

boukun

Data: 2010-10-29 21:26:07
Autor: jadrys
W dniu 2010-10-29 20:48, boukun pisze:

[...]

Tak, nieważne kto by wypowiedział takie słowa, ale jeżeli padły, to  ten co je wypowiedział powinien zostać jak najprędzej umieszczony w zakładzie zamkniętym. Dla jego i naszego dobra.

Data: 2010-10-29 21:55:42
Autor: boukun

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:iaf76k$18r$1news.onet.pl...
[...]

Ja to już dawno twierdziłem...
Ale nieszczęścia chodzą parami...

boukun

Data: 2010-10-30 19:24:37
Autor: jadrys
W dniu 2010-10-29 21:55, boukun pisze:

[...]

Jeżeli faktycznie tak powiedział (ja nie słyszałem tych słów), to dla dobra wszystkich powinien się poddać leczeniu. Nawet pod przymusem. Ale z tego co widzę, to często przypisuje mu się jakieś słowa których nie wypowiedział.