Cała włądza w ręce Bobra!

Data: 2010-11-25 01:46:50
Autor: D.J.MC Donald Musk
Cała włądza w ręce Bobra!
Bronisław Komorowski otwiera nową kartę w dziejach dialogu państwa i
Kościoła, niestety, niechlubną - akcentuje "Nasz Dziennik". Prezydent
uzurpuje sobie prawo do recenzowania nauczania biskupów, pcha się na
ambonę - wytyka gazeta.

Już niedługo kazania, które mają zostać wygłoszone podczas mszy
świętej z udziałem prezydenta RP, będą musiały zostać najpierw
zweryfikowane, a może nawet napisane przez służby prasowe Bronisława
Komorowskiego. Jak daleko głowa państwa może posunąć się w ingerencji
w nauczanie głoszone przez duchownego z ambony?

Prezydentowi nie spodobała się homilia, którą 11 listopada, w Święto
Niepodległości, w bazylice Świętego Krzyża w Warszawie wygłosił
administrator Ordynariatu Polowego Wojska Polskiego, ksiądz prałat
pułkownik Sławomir Żarski. Komorowski dał temu wyraz, besztając
publicznie po mszy świętej księdza Żarskiego. Osoby będące świadkami
zdarzenia są zszokowane zachowaniem prezydenta.

Już 10 listopada br. w wywiadzie dla KAI, Komorowski pouczał Kościół,
iż nie w głoszących antykościelne hasła - lewicy czy środowisku
Janusza Palikota - widzi zagrożenie dla stosunków Kościół-państwo,
lecz w działaniach prawicowych i przy tym katolickich
fundamentalistów.
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Komorowski-pcha-sie-na-ambone-i-recenzuje-biskupow,wid,12884432,wiadomosc_prasa.html

Data: 2010-11-25 10:53:29
Autor: dK
Cała włądza w ręce Bobra!

Użytkownik "D.J.MC Donald Musk" <rymplum@gmail.com> napisał w wiadomości news:8113b670-3866-48b7-87c7-2d37b898047aj1g2000vbl.googlegroups.com...
[...]

========================
Hipokryci.
Jak klechy się zabierają za politykierstwo to jest OK???

dK

Data: 2010-11-25 01:58:49
Autor: D.J.MC Donald Musk
Cała włądza w ręce Bobra!
On 25 Lis, 10:53, "dK" <ca...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "D.J.MC Donald Musk" <rymp...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:8113b670-3866-48b7-87c7-2d37b898047aj1g2000vbl.googlegroups.com....
[...]

Kler recenzuje wystapienia politykow?
Napisz cos wiecej!

Data: 2010-11-25 11:30:41
Autor: dK
Cała włądza w ręce Bobra!

Użytkownik "D.J.MC Donald Musk" <rymplum@gmail.com> napisał w wiadomości news:023d038a-1093-465e-af8a-d53d3040a2ccg26g2000vba.googlegroups.com...
[...]

================
Będzie prościej jak sobie włączysz Radyjo :)

dK

Data: 2010-11-25 02:38:22
Autor: D.J.MC Donald Musk
Cała włądza w ręce Bobra!
On 25 Lis, 11:30, "dK" <ca...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "D.J.MC Donald Musk" <rymp...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:023d038a-1093-465e-af8a-d53d3040a2ccg26g2000vba.googlegroups.com....
> [...]

> ambonę - wytyka gazeta.

> =======================> > Hipokryci.
> Jak klechy się zabierają za politykierstwo to jest OK???

argumentum ad ignorancjam
Ei incumbit probatio qui dicit, non qui negat

Data: 2010-11-25 13:05:43
Autor: dK
Cała włądza w ręce Bobra!

Użytkownik "D.J.MC Donald Musk" <rymplum@gmail.com> napisał w wiadomości news:006377e0-f0c7-4458-947c-663cbe35b0e3n30g2000vbb.googlegroups.com...
> [...]

Napisz cos wiecej!
================
Będzie prościej jak sobie włączysz Radyjo :)

====================

Ależ wręcz przeciwnie! Radyjo jest doskonałym przykładem recenzji polityków przez kler. Co audycja (niereligijna) to pomyje na PO, SLD itd.
To się nazywa ..... "realizacja społecznej funkcji przez Radio Maryja" :)

dK

Data: 2010-11-25 18:19:41
Autor: ^^heÂŽsk^^
Cała włądza w ręce Bobra!
On Thu, 25 Nov 2010 10:53:29 +0100, "dK" <caria@wp.pl> wrote:

[...]

 nd obawia sie, ze przez takie zachowania PREZYDENTA komorowskiego
 jaroslaw kaczynski moze zostac zepchniety z torunskiej ambony ;o).

Data: 2010-11-25 16:52:02
Autor: Azor jest pedałem
Cała włądza w ręce Bobra!

[...]

Nauczanie biskupów, he, he, he! A kimże są owi biskupi, że nie wolno ich krytykować, recenzować, czy jak tam kto chce. Każdy, również prezydent ma prawo mówić to co myśli, a jak się waszemu nocnikowi nie podoba, to powiedzcie biskupom, żeby  "nauczali" we własnym gronie, to na pewno z krytyką się nie spotkają. JPII ostrzegał przed fundamentalizmem, ale pismaki z rydzykowego brukowca zapewne o tym nie słyszeli. Ciekawe dlaczego waszemu nocnikowi nie przeszkadzało, jak Kaczyński użył ambony do reklamowania telefonii ich pryncypała.

Przemysław Warzywny

--

"Donald Tusk po trwającej przez całe pięć lat twardej walce politycznej rzucił na kolana najgroźniejszego konkurenta, Jarosława Kaczyńskiego. Odebrał mu całą władzę i pozbawia właśnie ostatnich medialnych okienek na świat."

Data: 2010-11-25 20:23:28
Autor: mi\(c\)sz
Cała włądza w ręce Bobra!
Co ty wiesz o władzy?