Calderon kolejna kontuzja

Data: 2010-08-24 00:02:54
Autor: sooobi
Calderon kolejna kontuzja
Caly poprzedni sezon borykal sie z urazami, teraz bedzie pauzowal
miesiac i na training camp ma byc gotowy...

ps; ktos z was ogladal/sledzil sparingi Hiszpanow kto byl ich glownym
pg Rubio czy Calderon? Kto gral wiecej minut?

Data: 2010-08-24 01:20:18
Autor: Leszczur
Calderon kolejna kontuzja
On 24 Sie, 09:02, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
Caly poprzedni sezon borykal sie z urazami, teraz bedzie pauzowal
miesiac i na training camp ma byc gotowy...

Zniechęcaj dalej cwaniaczku ;-P

ps; ktos z was ogladal/sledzil sparingi Hiszpanow kto byl ich glownym
pg Rubio czy Calderon? Kto gral wiecej minut?

Rubio wymiata! Calderon strasznie leszczy!

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-08-24 02:04:54
Autor: sooobi
Calderon kolejna kontuzja
On 24 Sie, 10:20, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
On 24 Sie, 09:02, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> Caly poprzedni sezon borykal sie z urazami, teraz bedzie pauzowal
> miesiac i na training camp ma byc gotowy...

Zniechęcaj dalej cwaniaczku ;-P

Myslisz ze po takim sezonie i najwiekszej wtopie draftowej bede dalej
celowal w Calderona?

Data: 2010-08-24 03:37:35
Autor: Leszczur
Calderon kolejna kontuzja
On 24 Sie, 11:04, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> Zniechęcaj dalej cwaniaczku ;-P

Myslisz ze po takim sezonie i najwiekszej wtopie draftowej bede dalej
celowal w Calderona?

O-CZY-WI-ŚCIE-!!!
Wtopa była pochodną ceny, a zakładasz, że ta będzie zdecydowanie
niższa. Nie ze mną te numery Brunner ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-08-24 03:57:21
Autor: sooobi
Calderon kolejna kontuzja
On 24 Sie, 12:37, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> [...]

O-CZY-WI-ŚCIE-!!!
Wtopa była pochodną ceny, a zakładasz, że ta będzie zdecydowanie
niższa. Nie ze mną te numery Brunner ;-)

Eee wole kupic Devina Harrisa i Stefka Currego.

Data: 2010-08-24 04:58:38
Autor: Leszczur
Calderon kolejna kontuzja
On 24 Sie, 12:57, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> O-CZY-WI-ŚCIE-!!!
> Wtopa była pochodną ceny, a zakładasz, że ta będzie zdecydowanie
> niższa. Nie ze mną te numery Brunner ;-)

Eee wole kupic Devina Harrisa i Stefka Currego.

Liczysz, ze obaj beda kosztowali w tym roku tyle co sam Józek rok
temu?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-08-24 07:38:00
Autor: sooobi
Calderon kolejna kontuzja
On 24 Sie, 13:58, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> Eee wole kupic Devina Harrisa i Stefka Currego.

Liczysz, ze obaj beda kosztowali w tym roku tyle co sam Józek rok
temu?

A czemu tak zakladasz?
Cena za Currego jest mniej wiecej, ja szacuje go na przedzial miedzy
8-10 baniek.
Co do Harrisa to wiem tyle ze bedzie tanszy niz Calderon:P

Data: 2010-08-24 07:48:23
Autor: Leszczur
Calderon kolejna kontuzja
On 24 Sie, 16:38, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> Liczysz, ze obaj beda kosztowali w tym roku tyle co sam Józek rok
> temu?

A czemu tak zakladasz?

Bo uzyłeś spójnika "i" zamiast "lub".

Cena za Currego jest mniej wiecej, ja szacuje go na przedzial miedzy
8-10 baniek.

Otóż to.

Co do Harrisa to wiem tyle ze bedzie tanszy niz Calderon:P

Niż Calderon rok temu - tak. W tym roku - nie wiem.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-08-24 20:38:35
Autor: s
Calderon kolejna kontuzja
Myslisz ze po takim sezonie i najwiekszej wtopie draftowej bede dalej
celowal w Calderona?

Zaiste.

Pozdr z Sopotu :-)
Slawek

Data: 2010-08-26 13:11:22
Autor: wiLQ
Calderon kolejna kontuzja
s napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Myslisz ze po takim sezonie i najwiekszej wtopie draftowej bede dalej
> celowal w Calderona?

Zaiste.

Pozdr z Sopotu :-)

Nawet na wakacjach nie mogles oderwac sie od komentarza FBowego? ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-08-27 18:45:30
Autor: s
Calderon kolejna kontuzja
Pozdr z Sopotu :-)

Nawet na wakacjach nie mogles oderwac sie od komentarza FBowego? ;-)

Ja na wakacjach _mocno_ zylem FB!:-)

Przy okazji dzieki jeszcze raz dla L'e!!

Pozdr
Slawek

Data: 2010-08-28 15:11:37
Autor: wiLQ
Calderon kolejna kontuzja
s napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Nawet na wakacjach nie mogles oderwac sie od komentarza FBowego? ;-)

Ja na wakacjach _mocno_ zylem FB!:-)

Tzn?

Przy okazji dzieki jeszcze raz dla L'e!!

Za jego nieocenione komentarze na PRSK? ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-08-28 17:31:38
Autor: s
Calderon kolejna kontuzja
Nawet na wakacjach nie mogles oderwac sie od komentarza FBowego? ;-)
Ja na wakacjach _mocno_ zylem FB!:-)

Tzn?

Dlugie nocne Polakow rozmowy :D

Przy okazji dzieki jeszcze raz dla L'e!!

Za jego nieocenione komentarze na PRSK? ;-)

Za goscinnosc. I super pobyt.

Pozdr
Slawek

Data: 2010-08-29 23:43:30
Autor: Leszczur
Calderon kolejna kontuzja
On 27 Sie, 18:45, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> Nawet na wakacjach nie mogles oderwac sie od komentarza FBowego? ;-)

Ja na wakacjach _mocno_ zylem FB!:-)

No ja tez miałem okresowe zwiększenie aktywności :-)

Przy okazji dzieki jeszcze raz dla L'e!!

Jeszcze raz mowie - cala przyjemnosc po naszej stronie. No i zobaczymy
kto komu bedzie dziękował jeżeli narzędzie spełni pokładane w nim
nadzieje. Ale o tym sza - niech się chłopaki głowią co tam ześmy
ustalili ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-08-30 00:18:30
Autor: sooobi
Calderon kolejna kontuzja
> [...]

kto komu bedzie dziękował jeżeli narzędzie spełni pokładane w nim
nadzieje. Ale o tym sza - niech się chłopaki głowią co tam ześmy

eeee i tak do draftu sie wygadasz. Kazdy bedzie raczej chcial zajrzec
w karteczki wiLQ'a:)

Data: 2010-08-30 13:14:58
Autor: wiLQ
Calderon kolejna kontuzja
sooobi napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]
> ustalili ;-)

eeee i tak do draftu sie wygadasz. Kazdy bedzie raczej chcial zajrzec

Eee, po zeszlorocznym drafcie to juz chyba nieaktualne ;-)

A to pierwszy sojusz miedzy GMami w sprawie narzedzia...

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-08-30 05:48:53
Autor: Leszczur
Calderon kolejna kontuzja
On 30 Sie, 13:14, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> eeee i tak do draftu sie wygadasz. Kazdy bedzie raczej chcial zajrzec
> w karteczki wiLQ'a:)

Eee, po zeszlorocznym drafcie to juz chyba nieaktualne ;-)

Nope. Ja tam cały czas w te karteczki mógłbym rzucić okiem. Ot mniej
bym się nimi sugerował przy podejmowaniu własnych decyzji ;-)

A to pierwszy sojusz miedzy GMami w sprawie narzedzia...

Oj wcale nie. Już dwa lata temu Sławek rozpuszczał swoje narzędzie po
ludziach :-)
My mieliśmy po prostu tydzień na gadanie wieczorami o fb a przy takiej
okazji (wspomaganej winem i browarem) lęgną się człowiwkowi różne
myśli. Część z nich dała nieco funkcjonalności narzędziu, a część obaj
zapewne przemilczeliśmy i teraz implementujemy je we własnym
zakresie :-)
W każdym razie nie stworzylismy "spółdzielni" - jeśli o to chodzi.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-08-30 15:32:47
Autor: wiLQ
Calderon kolejna kontuzja
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Eee, po zeszlorocznym drafcie to juz chyba nieaktualne ;-)

Nope. Ja tam cały czas w te karteczki mógłbym rzucić okiem.

Ale po co? Widziales moje ostatnie drafty? Ewidentnie z tych karteczek nic nie wynika ;-)

> A to pierwszy sojusz miedzy GMami w sprawie narzedzia...

Oj wcale nie. Już dwa lata temu Sławek rozpuszczał swoje narzędzie po
ludziach :-)

Przesylanie kopii to nie sojusz ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-08-30 06:55:31
Autor: Leszczur
Calderon kolejna kontuzja
On 30 Sie, 15:32, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Nope. Ja tam cały czas w te karteczki mógłbym rzucić okiem.

Ale po co? Widziales moje ostatnie drafty?

Wiedza nie boli - niewiedza czasami tak. .

Ewidentnie z tych karteczek nic nie wynika ;-)

Skoro tak, to nie będziesz chyba miał nic przeciwko małej
konsultacji? ;-)

> Oj wcale nie. Już dwa lata temu Sławek rozpuszczał swoje narzędzie po
> ludziach :-)

Przesylanie kopii to nie sojusz ;-)

W tym wypadku można to było podciągnąć wręcz pod złośliwe utrudnianie
życia, bo ilość softu, który musiałem zainstalować, żeby z niego
korzystać... ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-08-30 07:16:59
Autor: sooobi
Calderon kolejna kontuzja

> Przesylanie kopii to nie sojusz ;-)

W tym wypadku można to było podciągnąć wręcz pod złośliwe utrudnianie
życia, bo ilość softu, który musiałem zainstalować, żeby z niego
korzystać... ;-)

ta instalacje jakis frame .netow czy iinnych dziadostw, fuuuuuu

Data: 2010-08-30 22:50:13
Autor: s
Calderon kolejna kontuzja
ta instalacje jakis frame .netow czy iinnych dziadostw, fuuuuuu

Instalacja byla szerzej zakrojona.
I cos mi mowi, ze L'e ostatnio na fali udostepnienia nowych narzedzi wyplywa na coraz szersze wody :-)

Pozdr
Slawek

Data: 2010-08-31 00:19:36
Autor: Leszczur
Calderon kolejna kontuzja
On 30 Sie, 22:50, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> ta instalacje jakis frame .netow czy iinnych dziadostw, fuuuuuu

Instalacja byla szerzej zakrojona.
I cos mi mowi, ze L'e ostatnio na fali udostepnienia nowych narzedzi
wyplywa na coraz szersze wody :-)

Taaaa - jeszcze nie udało mi się na dobre dobić do brzegu po tym jak
ostatnia fala mnie wyniosła na szeroki przestwór oceanu.
Ale oczywiście zrobię wszystko, żeby wykorzystać wszelkie dostępne
narzędzia przeciwko Wam, a i w generowaniu własnych tez nie ustaję :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-08-30 17:11:13
Autor: wiLQ
Calderon kolejna kontuzja

> Ale po co? Widziales moje ostatnie drafty?

Wiedza nie boli - niewiedza czasami tak. .

Eee, wiedza tez moze bolec... zwlaszcza gdy jest niewygodna ;-)

> Ewidentnie z tych karteczek nic nie wynika ;-)

Skoro tak, to nie będziesz chyba miał nic przeciwko małej
konsultacji? ;-)

Bede mial cos przeciwko bo karteczki przechodza coroczna ewolucje, wiec
moze kiedys bedzie z nich jakis pozytek ;-)

> Przesylanie kopii to nie sojusz ;-)

W tym wypadku można to było podciągnąć wręcz pod złośliwe utrudnianie
życia, bo ilość softu, który musiałem zainstalować, żeby z niego
korzystać... ;-)

Ergo Slawek chcial Ci tylko wyrwac czas, ktory poswiecilbys na
przygotowania ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-08-30 13:15:29
Autor: wiLQ
Calderon kolejna kontuzja
[...]

Ustaliliscie, ze Wasze narzedzie jest swietne do tego stopnia, ze nie
bedziecie go uzywac w tej ani zadnej innej lidze ;-)

I czy to oznacza, ze Slawek zarzucil swoja maszynerie?! Bylbym rozczarowany...

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-08-30 13:59:31
Autor: s
Calderon kolejna kontuzja

I czy to oznacza, ze Slawek zarzucil swoja maszynerie?!

Miales nadzieje, ze jednak bede uzywac??
Przeciez ja ostatnie dwa lata porzeucalem narzedzie w krytycznym momencie :-)

I wszem i wobec niniejszym oglaszam: juz przyuwazylem jednego gracza, ktory mi ni cholery nie pasuje do kombinacji, ale intryguje mnie jego potencjal.

I jestem prawie pewien, ze w tym roku bedzie moim Baronem Davisem :-) Kupie go i liczba kombinacji dostepnych od razu sie wyzeruje :D

Pozdr
Slawek

Data: 2010-08-30 05:44:30
Autor: Leszczur
Calderon kolejna kontuzja
On 30 Sie, 13:59, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
I wszem i wobec niniejszym oglaszam: juz przyuwazylem jednego gracza,
ktory mi ni cholery nie pasuje do kombinacji, ale intryguje mnie jego
potencjal.

Domyślam się kto to. Chyba ;-)

I jestem prawie pewien, ze w tym roku bedzie moim Baronem Davisem :-)
Kupie go i liczba kombinacji dostepnych od razu sie wyzeruje :D

Przynajmniej bedziesz miał mniej dylematów ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-08-30 15:28:34
Autor: wiLQ
Calderon kolejna kontuzja
> [...]

Przeciez ja ostatnie dwa lata porzeucalem narzedzie w krytycznym momencie :-)

Wlasnie dlatego... ;-)
Um, tzn jako jedyny miales cos oryginalnego... a jestem przekonany, ze kiedys okaze sie, ze wszyscy dumajacy doszli do podobnych wnioskow.
Bo w koncu na ile sposobow mozna liczyc to samo? --
pzdr
wiLQ

Data: 2010-08-24 17:08:53
Autor: Szczepan Radzki
Calderon kolejna kontuzja
On 8/24/10 9:02 AM, sooobi wrote:
[...]

Widziałem tylko mecz z USA, tam Jose wyszedł w S5 i grał sporo, ale leszczył maksymalnie, Rubio robił dużo lepszą robotę. Minuty raczej porównywalnie

Szczepan Radzki

Calderon kolejna kontuzja