Ca?e ?ycie w po?redniaku !

Data: 2014-02-05 14:57:55
Autor: Wilt
Ca?e ?ycie w po?redniaku !
i ¿yje! Raz na pó³ roku zapierdalam i odwalam robotê. To znaczy
daje robote szczylowi który udaje ¿e szuka mi roboty! 5 minut
raz na pó³ roku mogê chyba poœwiêciæ na "za³awianie" roboty
w poœredniaku, nie?

Grunt to siê kurwa ustawiæ!

6 lat ju¿ krêce to. Dlatego boukun mi bratem !

:-))))))))))))))))))))

Data: 2014-02-05 15:07:17
Autor: A. Filip
!
"Wilt" <wilt@wp.pl> pisze:
i żyje! Raz na pół roku zapierdalam i odwalam robotę. To znaczy
daje robote szczylowi który udaje że szuka mi roboty! 5 minut
raz na pół roku mogę chyba poświęcić na "załawianie" roboty
w pośredniaku, nie?

Grunt to się kurwa ustawić!

6 lat już kręce to. Dlatego boukun mi bratem !

:-))))))))))))))))))))

A. Filip
Drzewo siÄ™ nie koÅ‚ysze, gdy nie ma wiatru.  (PrzysÅ‚owie jakuckie)

Data: 2014-02-05 17:42:36
Autor: Bogdan Idzikowski
Ca??e ??ycie w po??redniaku !

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:edysendzvfe253.huge.strangled.net...
"Wilt" <wilt@wp.pl> pisze:
[...]

No i masz darmowe ubezpieczenie zdrowotne _dopóki_ jesteś zdolny do pracy. Żyjesz powietrzem?

Stara mamusia na niego zapierdala.

rozbawiony

--
Kłótnia z idiotą jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2014-02-05 18:13:06
Autor: xantiros
Ca??e ??ycie w po??redniaku !
W dniu 2014-02-05 15:07, A. Filip pisze:
"Wilt" <wilt@wp.pl> pisze:
[...]

pracy.  Å»yjesz powietrzem?

A o szarej strefie ty słyszał ?

Ca?e ?ycie w po?redniaku !