Calkiem fajny telefon wodoszczelny na horyzoncie

Data: 2011-12-18 13:09:30
Autor: atm
Calkiem fajny telefon wodoszczelny na horyzoncie
http://www.engadget.com/2011/12/06/nec-medias-pp-n-01d-knows-what-boys-like-watch-based-notificati/
Oczywiscie moze sie oficjalna dystrybucja moze sie skonczyc na wschodzie, mam jednak nadzieje ze dotrze rowniez do nas. W stosunku do Defy duzy postep odnosnie wnetrznosci, poza tym jest ladowanie bezprzewodowe co w przypadku uszczelek jest wg mnie nie do przecienienia.

Data: 2011-12-18 13:13:30
Autor: atm
Calkiem fajny telefon wodoszczelny na horyzoncie
Toshiba tez wypuscila ciekawy telefon:
http://www.youtube.com/watch?v=I0JhXUYrjA0

Calkiem fajny telefon wodoszczelny na horyzoncie