Całkiem ładny im wyszedł ten nowy iPhone6

Data: 2014-09-11 19:30:28
Autor: the_foe
Całkiem ładny im wyszedł ten nowy iPhone6
W dniu 2014-09-09 o 19:16, Pszemol pisze:
przyznaję, że ładny jest:
http://www.apple.com/live/2014-sept-event/

:-))

co najmniej dziwny... dla LGBT jak znalazł ;)
IMO "czwórka" najładniejsza.

--
@foe_pl

Data: 2014-09-11 19:17:52
Autor: Pszemol
the_foe <the_foe@wupe.pl> wrote:
W dniu 2014-09-09 o 19:16, Pszemol pisze:
przyznajÄ™, ĹĽe Ĺ‚adny jest:
http://www.apple.com/live/2014-sept-event/

:-))

co najmniej dziwny... dla LGBT jak znalazł ;)
IMO "czwórka" najładniejsza.

Jak to było z tym gustem co to dyskusji nie podlega? :-)

Mam iPhone4 i troche mi sie już opatrzył i znudził :-)

Data: 2014-09-13 11:36:05
Autor: Uncle Pete
Całkiem ładny im wyszedł ten nowy iPhone6
co najmniej dziwny... dla LGBT jak znalazł ;)
IMO "czwórka" najładniejsza.

Jak to było z tym gustem co to dyskusji nie podlega? :-)

Czyli jak, Ty publicznie stwierdziłe¶ że jest ładny, a jeżeli kto¶ z Tob± się nie zgadza, to prawa głosu już nie ma?

MSPANC

Data: 2014-09-13 15:02:02
Autor: Pszemol
Uncle Pete <433koz@gmail.com> wrote:
co najmniej dziwny... dla LGBT jak znalazł ;)
IMO "czwórka" najładniejsza.

Jak to było z tym gustem co to dyskusji nie podlega? :-)

Czyli jak, Ty publicznie stwierdziłeś że jest ładny, a jeżeli ktoś z Tobą
się nie zgadza, to prawa głosu już nie ma?

MSPANC

Nie twierdze nigdzie ze glosu nie ma.

Całkiem ładny im wyszedł ten nowy iPhone6