Calkowicie darmowe konto w Citi ...

Data: 2010-05-01 23:18:39
Autor: Wemif
Calkowicie darmowe konto w Citi ...
KJ <krzysio@toya.net.pl> wrote:
Wlasnie zadzwonili do mnie (mam KK u nich od kilku lat) i zaproponowali ROR bez oplat, przelewy do bankow obcych bez oplat, wszystkie bankomaty w Polsce bez oplat ...

Dzwonilem w innej sprawie (modyfikacji numeru konta w TPSA) i zaproponowali
mi bezplatną KK na zawsze (dotychczas trzeba było dzwonić i prosić o
zniesienie opłaty za kolejny rok) i ror za darmo z kartą debetową w zamian za wpływy na konto 1500 miesięcznie z tytułem 'wynagrodzenie'. Regulaminu jeszcze nie widziałem, czekam na kuriera.

a.

Calkowicie darmowe konto w Citi ...