Całkowita wyprzedaż związana z likwidacją sklepu w Warszawie

Data: 2010-12-15 17:43:51
Autor: in for
Całkowita wyprzedaż związana z likwidacją sklepu w Warszawie
W związku z zamknięciem z dniem 31 grudnia 2010 r. sklepu Crazy Shark na ul.
Popiełuszki 19/21 w Warszawie ogłaszamy całkowitą wyprzedaż stanów magazynowych. Po tym czasie pozostałe produkty będziecie mogli znaleźć na
http://www.nitrox.pl

Ceny bardzo atrakcyjne, możliwość negocjacji, zapraszamy nie tylko nurków, ale
też inne sklepy nurkowe, które chciałyby zwiększyć swój stan magazynowy na
bardzo korzystnych warunkach.

Osoby zainteresowane powodami tej decyzji, a także w razie jakichkolwiek pytań
zapraszam do kontaktu telefonicznego: 513-129-887

Pozdrawiam,
Jacek Kurzątkowski

Data: 2010-12-15 19:50:42
Autor: 666
Całkowita wyprzedaż związana z likwidacją sklepu w Warszawie
Szczerze mi żal.
Ściskałem za Was kciuki.
Tym niemniej mało co sam kupiłem.
Jakiś komputer (na cito), jakieś duperele.
Po prostu w PRL-bis drogo, na tzw. zachodzie taniej.
Nie ma jasnej recepty na sklep nurkowy.
Nie chciałbym zdekatlonieć do końca, wystarczą mi podkoszulki...
Pozdrawiam

-- -- -

Data: 2010-12-16 00:09:07
Autor: in for
Ca³kowita wyprzeda¿ zwi±zana z likwidacj± sklepu w Warszawie
Szczerze mi ¿al.

Zupełnie nie potrzebnie. Z dość oczywistych powodów zamieściłem informację w
bardzo lakonicznej, wręcz oschłej formie, zapewniam Cię jednak, że wszystko jest
w najlepszym porządku, a ja jestem w szampańskim nastroju :). Wpadnij, Jacek,
jutro na kawę, koszulkę dostaniesz w prezencie :), no chyba że wolisz ciepłą
czapkę na uszy :).

Piszesz, że nie ma jasnej recepty na sklep nurkowy.
Właśnie jest... TAKA :)

Jacek

¦ciska³em za Was kciuki.
Tym niemniej ma³o co sam kupi³em.
Jaki¶ komputer (na cito), jakie¶ duperele.
Po prostu w PRL-bis drogo, na tzw. zachodzie taniej.
Nie ma jasnej recepty na sklep nurkowy.
Nie chcia³bym zdekatlonieæ do koñca, wystarcz± mi podkoszulki...
Pozdrawiam

-- -- -

| W zwi±zku z zamkniêciem z dniem 31 grudnia 2010 r. sklepu Crazy Shark na ul.
Popie³uszki 19/21 w Warszawie og³aszamy ca³kowit±
wyprzeda¿ stanów magazynowych.
| Po tym czasie pozosta³e produkty bêdziecie mogli znale¼æ na
| www.nitrox.pl
| Ceny bardzo atrakcyjne, mo¿liwo¶æ negocjacji, zapraszamy nie tylko nurków,
ale te¿ inne sklepy nurkowe, które chcia³yby zwiêkszyæ
swój stan magazynowy na bardzo korzystnych warunkach.
| Osoby zainteresowane powodami tej decyzji, a tak¿e w razie jakichkolwiek
pytañ zapraszam do kontaktu telefonicznego: 513-129-887
begin_of_the_skype_highlighting              513-129-887      end_of_the_skype_highlighting

Data: 2010-12-16 11:08:13
Autor: rogalskiWYTNIJTO
Ca³kowita wyprzeda¿ zwi±zana z likwidacj±sklepu w Warszawie
Bardzo dobrze, prowadzenie sklepu ze sprzetem nurkowyw Polsce ma mało wspólnego z "fanatyzmem nurkowym" czy hobby, fanatyk nurkowania nurkuje a nie sprzedaje hakies mega drogie badziewie w  kraju gdzie jest 20 dni slonca a pod woda najwiesza atrakcja jest zobaczenie kibla, gdzie tu logika? trzeba byc kiepskim biznesmenem albo zwyklym durniem. Pozbadz sie tez tej bazy jedz do kraju gdzie pod woda masz delfiny i mase wrakow, ktore widac. Szkoda zycia chyba ze bedziesz mial nastene ale watpie. Poza tym bedziesz mial sliczne kursantki w bikini, ktore placac za kurs oczekuja tez dobrego dyma.... a nie sfrustrowane, samotne lub zapomniane przez swoich chlopow baby. Pozdr MR

Data: 2010-12-16 09:14:56
Autor: Zakrzówek Kraken
Użytkownik " 666" <666@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ieb2lc$s2i$1inews.gazeta.pl...
Nie ma jasnej recepty na sklep nurkowy.
Nie chciałbym zdekatlonieć do końca, wystarczą mi podkoszulki...
Pozdrawiam

Jest taki stary dowcip nurkowy.
"Jak wyciągnąć z nurkowania milion?"
"Zainwestować dwa miliony i szybko się wycofać." :-)
Niestety w polskich warunkach krótkiego sezonu tylko splot kilku czynników powoduje, że da się po prostu żyć z nurkowania. Większość klubów, szkół nurkowych i sklepów prowadzą fanatycy albo dofinansowujący swoją działalność z innych branż albo mający "małe potrzeby" poza nurkowaniem i wyjazdami.

MSC

Data: 2010-12-16 11:30:42
Autor: in for
Ca³kowita wyprzeda¿ zwi±zana z likwidacj± sklepu w Warszawie

Niestety w polskich warunkach krótkiego sezonu /.../

Ależ sezon nie ma tu nic do rzeczy, branża nurkowa w tym względzie może
pochwalić 12-sto miesięcznym sezonem, w odróżnieniu od takich branż jak
żeglarstwo, narciarstwo, różne formy surfingu, czy inne.

Maćku, wczoraj w nocy przez półtorej godziny dyskutowaliśmy tę sytuację i
wysnuliśmy szereg wniosków, co do większości z nich byliśmy zgodni. Sytuacja
jest bardzo złożona i jest szereg czynników wpływającą na fakt, że sprzedaż
sprzętu nurkowego w obecnej formie nie jest opłacalna.

Odbieram telefony z kondolencjami, ale ponieważ wczoraj rozmawialiśmy, więc
wiesz, że wychodzę z tego z tarczą, a nie na tarczy, jak niektórzy chcieliby
mnie widzieć i czego zresztą na tych stronach mi życzyli.

...fanatycznych...

A bardziej precyzyjnie? Np. kto? Jeśli zabraknie tego doprecyzowania, to tego
typu sformułowanie niefortunnie uderza również w tych nielicznych, którzy nie są
"fanatykami"...

Miłego dnia,
Jacek

Data: 2010-12-16 12:48:12
Autor:
in_for@vp.pl napisał(a):
jak niektórzy chcieliby
mnie widzieć i czego zresztą na tych stronach mi życzyli.

Nie wiesz co zrobić ?
Powiedz prawdę, dobiero wtedy będą naprawdę wściekli.

pozdrawiam rc

Data: 2010-12-16 14:20:34
Autor: in for
Ca³kowita wyprzeda¿ zwi±zana z likwidacj± sklepu w Warszawie

Nie wiesz co zrobi&#230; ?
Powiedz prawd&#234;, dobiero wtedy b&#234;d&#177; naprawd&#234; w&#182;ciekli.

I tak nie uwierzą...
To Ty się pochwal:) Jacek

Data: 2010-12-16 14:43:22
Autor:
Ca³kowita wyprzeda¿ zwi±zana z likwidacj± sklepu w Warszawie
in_for@vp.pl napisał(a):
To Ty się pochwal:)

Recenzja na ostro. Przed kim.

pozdrawiam rc

--

Całkowita wyprzedaż związana z likwidacją sklepu w Warszawie