Całkowuty koszt rej. auta sprowadzonego...

Data: 2010-02-28 21:17:18
Autor: Lukasz
Całkowuty koszt rej. auta sprowadzonego...
Witam
Interesuje mnie jakie koszty trzeba ponieść żeby zarejestrować auto za granicy, i co jest wymagane do rejestracji oraz ile czasu trwa to? Sprawa jest pilna a z tego co słyszałem jakieś przepisy się zmieniły, więc nie ufam archiwum.
Z góry dzięki za odpowiedz.

Data: 2010-02-28 21:53:46
Autor: ksoniek
Całkowuty koszt rej. auta sprowadzonego...
Data: 2010-02-28 22:34:42
Autor: Lukasz
Całkowuty koszt rej. auta sprowadzonego...

Użytkownik "ksoniek" <ksoniek@interia.pl> napisał w wiadomości news:hmel5j$rgt$1inews.gazeta.pl...
30 sekund szukania na google
http://www.google.pl/search?q=rejestracja+samochodu+z+zagranicy&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:pl:official&client=firefox-a

Tak.. tylko 95% to informacje stare

Data: 2010-03-01 20:32:35
Autor: ksoniek
Całkowuty koszt rej. auta sprowadzonego...
Tak.. tylko 95% to informacje stare
co to znaczy stare? drugi wynik i info z 10 styczeń 2010

http://powiatowa.info
http://nzozrodzina.org

Data: 2010-03-01 09:49:08
Autor: Bartek
Użytkownik "Lukasz" <lukaszmk@op.pl> napisał w wiadomości news:hmej0n$52l$1news.onet.pl...
[...]

jakie auto, jaka pojemnosc?

przywozisz auto do nas,
oczywiscie musisz miec wszystkie kwity - najlepiej umowe 2 jezyczna, dr,
na tej podstawie pedzisz do celnego lub / agencji celnej  - jesli to drugie to placisz im za wypelnienie kwitow, oni też doradzą jesli będą na tyle mili jak to zrobic i ile wpisac by niemiec klopotow i zaplacic maksymalnie niska akcyze - mnie doradzili, i przepisalem umowe ze sprzedającym.
w celnym nie potrzebujesz w zasadzie niczego - tlumaczen itp. czas - do 7 dni.

urzad skarbowy - tutaj w zaleznoci od miasta i urzedu potrzebowac mozesz tlumaczenie dr. wypelniasz wniosek, i czekasz do 7 dni - koszt 160 zl.

robisz przegląd lub tylko odczyt danych pojazdu, w zaleznosci kiedy konczy sie przeglad auta - przeglad "zerowy" kosztuje tyle samo co normalny czykli 96 zł bodaj. tak że można zrobic caly jesli w przeciagu miesiaca czy dwoch ci sie konczy stary przeglad.

robisz oplate recyklingowa,  - przelew na konto  funduszu ochrony srodowiska czy jakos tak :) w tytule podac najlepiej model, marke, vin, i  nazwisko osob na ktore bedzie rejestrowane auto - 500 zl.

jak odbierzesz akcyze, vat-25, masz przegląd, tlumaczenia, potwierdzenie dokonania przelewu oplaty recyklingowej
bierzesz tablice, cisniesz do WK - tam placisz 256 zl,

dostajesz tymczasowy dowod, wiadomo.
w tym samym dniu zalatwiasz ubezpieczenie OC.

finito.

jak by co pisz, to powiem co i jak szczegolowo.

--
Pozdrawiam, Bartek
[SG] Lancia Lybra 2.4 JTD

Data: 2010-03-01 10:47:37
Autor: myrkysfara

Użytkownik "Bartek" <NIESPAMUJsmietnik1@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hmfv9m$tjk$1node2.news.atman.pl...
[...]

Na swiecku czas to z jakies 2 godziny w zaleznosci ile osob papiery zlozylo nawet szybciej ma spowrotem tam kazdego na miejscu obsloguja miedzy 7 a 15.

Data: 2010-03-01 20:37:06
Autor: ksoniek
[...]

człowieku strzelasz sobie w stopę - doradził ci urzędnik jaką kwotę wpisać? Najlepiej wpisać 1 Euro bo koszty znikome. Jak ci doradzał urzędnik to złamał prawo bo nie może

http://powiatowa.info
http://nzozrodzina.org

Data: 2010-03-01 20:37:18
Autor: karbar
Całkowuty koszt rej. auta sprowad zonego...
jak by co pisz, to powiem co i jak szczegolowo.

Super opis! A nie wiesz jak się sprawa ma, gdybym chciał ściągnąć auto, które w Niemczech ma zabrany dowód? Była stłuczka, auto do zrobienia, ale naprawiane byłoby w PL?

pozdrawiam
karbar

Całkowuty koszt rej. auta sprowadzonego...