Call of Duty 3

Data: 2009-03-28 12:10:12
Autor: Dysiek
Call of Duty 3
Witam

Zaczalem wlasnie grac, giera bardzo mi sie podoba :-) Gram jednak na hard i w momencie jak trzeba wysadzic trzy dziala z francuskim ruchem oporu gine caly czas! Powtarzalem chyba ze 30-40 razy i nic z tego :-( Wrocilem na normal, ale tutaj z kolei jest za prosto :-( A wy jakie mieliscie wrazenia?

Dysiek

Data: 2009-03-28 12:11:49
Autor: Dysiek
Call of Duty 3
Jeszcze jedno pytanie - czy czesc 2 moze sie rownac z 3? Bo chcialbym sobie kupic, ale nie wiem czy sie nie zawiode...

Dysiek

Data: 2009-03-28 12:53:37
Autor: petergriffin
Call of Duty 3

Użytkownik "Dysiek" <brak@brak.pl> napisał w wiadomości news:gql0ll$lm8$1inews.gazeta.pl...
Jeszcze jedno pytanie - czy czesc 2 moze sie rownac z 3? Bo chcialbym sobie kupic, ale nie wiem czy sie nie zawiode...

Generalnie 3 jest najgorsza w serii. Więc śmiało łykaj dwójeczkę, bo to piękna gra. A jeśli jeszcze nie próbowałeś 4ki to też musisz ten błąd naprawić.

petergriffin # GT: petergriffin PL

Data: 2009-03-28 13:24:29
Autor: Moltisanti
Call of Duty 3

Użytkownik "petergriffin" :

A jeśli jeszcze nie próbowałeś 4ki to też musisz ten błąd naprawić.

No wlasnie, a co z 5?
Warto dla kogos komu sie nie chce
specjalnie grac? :) Majac na uwadze ukonczone cod4.
Czy jest cos w cod5 co faktycznie zaskoczy takiego znudzonego
gracza?
Juz sam nie wiem, starosc czy znudzenie, 2 konsole a mi sie niechce
w nic grac.

Pozdr.
Moltisanti

Data: 2009-03-28 13:50:49
Autor: SimonX
Call of Duty 3
Dnia 28-03-2009 o 13:24:29 Moltisanti <moltisanti@s.ex> napisał(a):

Użytkownik "petergriffin" :

[...]

jedno i drugie :)
tez tak zaczynam miec
zaczne cos, spodoba mi sie, pogram pare dni i mi sie nudzi, juz bym cos  nowego lapnal, bo wydaje mi sie ze bedzie ciekawsze
po czym jest to samo

moze jakas przerwe trzebaby sobie zrobic - maly odwyk, czy cos :)

--
pozdr. Szymon
PSN ID: sbronko

Data: 2009-03-28 14:25:58
Autor: Marcin Gardeła
Call of Duty 3
SimonX wrote:
[...]

Jakbyś miał xboxa to bym ci poradził wysłanie go do serwisu, dobrze robi człowiekowi taki odwyk :)
Na razie trwam 3 dni w tym stanie i radzę sobie jakoś.

--
Diobeu
NT650V Deauville

Data: 2009-03-28 14:32:56
Autor: Marian
Call of Duty 3
SimonX wrote:

moze jakas przerwe trzebaby sobie zrobic - maly odwyk, czy cos :)

nie lykaj kazdej nowosci, tylko graj w to co lubisz ;)

Data: 2009-03-28 14:41:11
Autor: SimonX
Call of Duty 3
Dnia 28-03-2009 o 14:32:56 Marian <mariankowalski@amorki.pl> napisał(a):

SimonX wrote:

moze jakas przerwe trzebaby sobie zrobic - maly odwyk, czy cos :)

nie lykaj kazdej nowosci, tylko graj w to co lubisz ;)

o lykaniu nowosci nie ma mowy, bo mi szkoda kasy na to
moje tempo przechodzenia gier jest takie, ze za bardzo stratny bym byl na  kupowaniu nowosci :)

ostatnio przeszedlem chyba COD4 i LBP, teraz mam zaczęte Bioshock i Prince  of Persia
z siostrzencem gram w lego batman - powoli sobie idziemy tryb story
zaczalem fallout3 i przerwalem
do tego mam Burnouta, Motor Storm i wipeout nie skonczone
sporo gier z psnu - ostatnio Echochrome
i Wormsy wczoraj

i jak przychodzi wieczor to sam nie wiem co wlaczyc :) - wtedy najprosciej  wlaczyc jakies nowe demo

--
pozdr. Szymon
PSN ID: sbronko

Data: 2009-03-28 08:24:24
Autor: mariuszborkiet
Call of Duty 3
On Mar 28, 1:41 pm, SimonX <sbronko@_usunmnie_gmail.com> wrote:

ostatnio przeszedlem chyba COD4 i LBP, teraz mam zaczęte Bioshock i Prince
of Persia

w POPie najbardziej wkurzala mnie koniecznosc zbierania tych
swiecidelek pieprzonych - momentami zamiast popychac akcje do przodu,
to lazilem i szukalem tych gowienek, bo mi brakowalo np. 20-u, zeby
odkryc nowa moc Eliki i leciec z princem dalej. bo poza tym to nie
wyobrazam sobie, jak mozna tej gry nie skonczyc - jest wprost banalnie
prosta, co nie oznacza ze prostacka. podejrzewam, ze masz podobnie -
brakuje Ci kilku orbow do kolejnego poziomu i przez to Ci sie
odechcialo - zerknij na mapie na tereny, na ktorych tych orbow
zebrales najmniej i tam sie teleportuj i wyznacz sobie trase raz w
jedna, raz w druga strone - w koncu orby same sie zbiora i skonczysz
gre szybciej :)
co do Bioshocka - jak usiadlem do tej gry, to odstawilem ja dopiero po
skonczeniu - ale przyznam sie bez bicia ze gralem na niskim poziomie
trudnosci, za cienki bolek jestem na FPSy - ale chec poznania fabuly
mnie do tej pozycji wyjatkowo przyciagala (no i fantastyczna
architektura wnetrz, ale to juz inny temat). i powiem Ci, ze warto
bylo grac i poznac zakonczenie. choc mialem chyba ze dwa momenty, w
ktorych zabladzilem i przez 2-3 godziny krecilem sie w kolko wkurzajac
sie nieziemsko ;-) za to COD4 kompletnie mnie nie wciagnal -
przerwalem zabawe na tej slynnej misji w Czarnobylu, ktora (zabijcie
mnie ;-)) nie zrobila na mnie zadnego wrazenia...

Data: 2009-03-28 17:14:43
Autor: SimonX
Call of Duty 3
Dnia 28-03-2009 o 16:24:24 <mariuszborkiet@gmail.com> napisał(a):

[...]

nie - mi się podoba zbieranie świecidełek - to takie platformówkowe
zresztą nie trzeba wyzbierać co do jednego - zbieram te które się da -  staram się wszystkie, które widzę i wykombinuje jak zebrać i nie miałem  sytuacji, żebym nie mógł gdzieś iść przez brak świecidełek
po prostu była okazja - pożyczyłem Bioshocka od Cezara za GTA4
i odstawiłem Prince'a na chwilę

[...]

a ja mam głupi problem z fabułą
napisy sa malutkie, gram na słuchawkach - bo cicho muszę grać i czasem nie  wszystko rozumiem
  fabuła dość szczątkowo jest podawana - gram nieiwelkimi kawałkami i jakoś  nie ogarniam całości
prę do przodu, ale czasem nie wiem po co

za to COD4 kompletnie mnie nie wciagnal -
przerwalem zabawe na tej slynnej misji w Czarnobylu, ktora (zabijcie
mnie ;-)) nie zrobila na mnie zadnego wrazenia...

:)
ja COD4 przeszedłem - dość długo mi to zajęło - i od razu sprzedałem nawet  nie włączając multi
szkoda czasu na naparzanie w multi, kiedy tyle gier do zaliczenia czeka

--
pozdr. Szymon
PSN ID: sbronko

Data: 2009-03-28 17:24:15
Autor: Marcin Gardeła
Call of Duty 3
SimonX wrote:
ja COD4 przeszedłem - dość długo mi to zajęło - i od razu
sprzedałem nawet nie włączając multi
szkoda czasu na naparzanie w multi, kiedy tyle gier do zaliczenia
czeka

Heretyk!!!
Szkoda czasu na inne gry, skoro jest tak wspaniałe multi :)
Właściwie inne mogłyby nie istnieć, no dobra, Modern Warfare 2 mogłaby istnieć.

--
Diobeu
NT650V Deauville

Data: 2009-03-28 17:29:55
Autor: Marian
Call of Duty 3
Marcin Gardeła wrote:
no dobra, Modern Warfare 2 mogłaby istnieć.

No chyba juz niebawem, skoro piatka jest w sklepach to nad czyms chlopaki pracują ;)

Data: 2009-03-30 08:20:17
Autor: yerzo
Call of Duty 3
Premiera 10.11.2009

--
Pozdro
Yerzo

Data: 2009-03-30 09:54:10
Autor: Marian
Call of Duty 3
yerzo wrote:
Premiera 10.11.2009

Powinienem do tego czasu skonczyc to co mam obecnie na tapecie - czyli SH5 Homecoming, FEAR2, Bioshock i Kung fu Panda ;)

Data: 2009-03-30 08:21:54
Autor: yerzo
Call of Duty 3

Heretyk!!!
Szkoda czasu na inne gry, skoro jest tak wspaniałe multi :)

Wlasciwie singiel to dodatek do multi :)

Pozdro
yerzo

Data: 2009-03-30 09:25:18
Autor: SimonX
Call of Duty 3
Dnia 30-03-2009 o 08:21:54 yerzo <yerzo@poczta.onet.pl> napisał(a):

Heretyk!!!
Szkoda czasu na inne gry, skoro jest tak wspaniałe multi :)

Wlasciwie singiel to dodatek do multi :)

Pozdro
yerzo

jak dla kogo
mnie interesuje głównie singiel :P

--
pozdr. Szymon
PSN ID: sbronko

Data: 2009-03-30 09:31:59
Autor: yerzo
Call of Duty 3

[...]

Mialem tak samo dopoki nie odpalilem trybu multi. Na polce leza PoP, Killzone2(badzieeew;) i kilka innych tytulow, a ja wciaz mecze multi w COD4 i 5 :)

Pozdro
yerzo

Data: 2009-03-30 09:39:04
Autor: Marcin Gardeła
Call of Duty 3
yerzo wrote:
Mialem tak samo dopoki nie odpalilem trybu multi. Na polce leza PoP,
Killzone2(badzieeew;) i kilka innych tytulow, a ja wciaz mecze
multi w COD4 i 5 :)

Nie jesteś sam :)

--
Diobeu
NT650V Deauville '98

Data: 2009-03-28 21:54:14
Autor: Cezar
Call of Duty 3
Użytkownik "SimonX" <sbronko@_usunmnie_gmail.com> napisał w wiadomości news:op.urifethhc2b2jmszymoniania-pc.chello.pl...
[...]

A ja, jak zwykle olewam fabułę - nie wiem o co chodzi, nie wiem po co tam jestem - gram bo gram i się cieszę

--
Pozdr.
Cezar. PSN: Caesar_PL

Data: 2009-03-28 22:12:00
Autor: Marian
Call of Duty 3
Cezar wrote:

A ja, jak zwykle olewam fabułę - nie wiem o co chodzi, nie wiem po co tam jestem - gram bo gram i się cieszę

Do takiego to najlepsze sa wszelkie Doom3 i FEAR ;)

Data: 2009-03-28 14:55:09
Autor: Marian
Call of Duty 3
SimonX wrote:

i jak przychodzi wieczor to sam nie wiem co wlaczyc :)

kobieta, wino i spiew ;)

Data: 2009-03-28 15:08:11
Autor: SimonX
Call of Duty 3
Dnia 28-03-2009 o 14:55:09 Marian <mariankowalski@amorki.pl> napisał(a):

SimonX wrote:

i jak przychodzi wieczor to sam nie wiem co wlaczyc :)

kobieta, wino i spiew ;)

i to jest dobra myśl :)

--
pozdr. Szymon
PSN ID: sbronko

Data: 2009-03-28 14:32:17
Autor: Marian
Call of Duty 3
Moltisanti wrote:

Użytkownik "petergriffin" :

[...]

ja powiem tak - nie lubie 2 wojny swiatowej i okolic, i dla mnie COD zaczal sie od modern warfare, czyli czwórki. i czekam na modern warfare 2 :) czyli pewnie COD6 :)

A czworka bylem zachwycony :)

Data: 2009-03-29 13:40:12
Autor: Terror
Call of Duty 3
Dnia 28-03-2009 o 14:32:17 Marian <mariankowalski@amorki.pl> napisał(a):

Moltisanti wrote:
 Użytkownik "petergriffin" :

[...]

anie nie, to juz nie bedzie COD6, tylko MW2

--
Terror | B12 | X360 | PSP | GG: 52182 | GT: T3rror PL

Data: 2009-03-28 14:34:55
Autor: petergriffin
Call of Duty 3

Użytkownik "Moltisanti" <moltisanti@s.ex> napisał w wiadomości news:gql4u0$eld$1inews.gazeta.pl...

Użytkownik "petergriffin" :

A jeśli jeszcze nie próbowałeś 4ki to też musisz ten błąd naprawić.

No wlasnie, a co z 5?

Właśnie kończę i jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. Nie ma tu takiego upierdliwstwa jak w CoD3, to faktycznie kalka CoD4 w realiach II WŚ. Nie ma tu nic odkrywczego, ale jest to kawał porządnej rozrywki.

Warto dla kogos komu sie nie chce
specjalnie grac? :) Majac na uwadze ukonczone cod4.

Jak się nie chce grać to żadna gra nie pomoże :-)

petergriffin # GT: petergriffin PL

Data: 2009-03-28 15:03:20
Autor: Dysiek
Call of Duty 3
Właśnie kończę i jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. Nie ma tu takiego upierdliwstwa jak w CoD3,

A co jest upierdliwego w 3? Bo to pierwsza czesc w jaka gram. Dla mnie duzym minusem jest poziom trudnosci - normalny jest za latwy, hard za trudny i frustrujacy.

Dysiek

Data: 2009-03-28 15:40:07
Autor: petergriffin
Call of Duty 3

Użytkownik "Dysiek" <brak@brak.pl> napisał w wiadomości news:gqlan9$edh$1inews.gazeta.pl...

A co jest upierdliwego w 3? Bo to pierwsza czesc w jaka gram. Dla mnie duzym minusem jest poziom trudnosci - normalny jest za latwy, hard za trudny i frustrujacy.

To jedna z tych kilku wad. Do tego dochodzą denerwujące skryptowane akcje. CoD słynie ze swoich skryptów i zarowno 2,4 jak i 5 część pokazały, że mogą to być bardzo ciekawe i smakowite doświadczenia. Niestety 3jka pod tym względem jest upierdliwa. No i do tego sporo głupot - jak np. to, że montując jakieś materiały wybuchowe musisz za każdym razem tak samo machać gałką analogową i wciskać te same przyciski, a w tym czasie jesteś kuloodporny i cała horda szwabów stojąca tuż koło ciebie nie może cię nawet drasnąć.

petergriffin # GT: petergriffin PL

Data: 2009-03-28 15:58:36
Autor: Dysiek
Call of Duty 3
To jedna z tych kilku wad.
[stopniowanie poziomu trudnosci]

Rozumiem, ze w innych czesciach na hard dalbym rade? Ostatnio na tym poziomie gralem w GoW2 i bylo bez wiekszych problemow, ale ciekawie :-)

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2009-03-28 19:15:56
Autor: KAM_
Call of Duty 3
petergriffin pisze:

Generalnie 3 jest najgorsza w serii.

Chyba nie grałeś w Finest Hour... A trójka to bardzo fajna strzelanka.

--

Kamil KAM_ Haczmerian
http://kamson.untergrund.net

Data: 2009-03-28 20:32:23
Autor: petergriffin
Call of Duty 3

Użytkownik "KAM_" <karpath@wp.pl.SRAMNASPAM> napisał w wiadomości news:gqlph0$2cp$1inews.gazeta.pl...
petergriffin pisze:

Generalnie 3 jest najgorsza w serii.

Chyba nie grałeś w Finest Hour...

Grałem, ale widocznie wymazałem to z pamięci :->

A trójka to bardzo fajna strzelanka.

Tu się nie zgodzę.

petergriffin # GT: petergriffin PL

Data: 2009-03-28 22:03:34
Autor: Dysiek
Call of Duty 3
Generalnie 3 jest najgorsza w serii. Więc śmiało łykaj dwójeczkę, bo to piękna gra.

Nie zawiode sie pod wzgledem grafiki itp?

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2009-03-29 13:11:40
Autor: KAM_
Call of Duty 3
Dysiek pisze:
śmiało łykaj dwójeczkę, bo to piękna gra.

Nie zawiode sie pod wzgledem grafiki (...)?

A jakie to ma znaczenie, skoro gra jest świetna? :)

--

Kamil KAM_ Haczmerian
http://kamson.untergrund.net

Data: 2009-03-29 18:11:20
Autor: Karambol
Call of Duty 3

Użytkownik "Dysiek" <brak@brak.pl> napisał w wiadomości news:gql0il$l7m$1inews.gazeta.pl...
[...]

Juz raz pisalem o moich wrazeniach z CoD 3 i 4 - tekst tyczyl sie multiplayera:

".....Dlatego rzucilem CoD4 i gram w CoD 3 - w 4ce 80% zalezy od szczecia.
Ogladajac powtorki widze, ze zginolem bo 'tamten' mial szczescie, ze widzial
mnie przez dzwi, ze wybiegl za winkla wprost na moje plecy, ze widzial mnie
przez okno z 2 pietra jak ja rozgladalem sie po 1 - bezposrednie pojedynki
sa 1/4 wynikow - reszta to czyjs pech a kogos szczescie;/
Poza tym ten tryb awansu jest dal mnie kompletnie pomylony. Czlowiek, ktory
zaczyna przygode z gra ma slabe bronie (nie bede sie zaglebial w szczegoly)
i wchodzi w gre w ktorej kazdy jest juz 10x generalem i ma full wypas
zabawki - to nie jest sprawiedzliwe."

Ps 1.
Gdybys chcial pograc w multi to moj gametag: marcinkabatpl

Ps 2.
W singla CoD 4 jest super ale w multi wole zdecydowanie CoD3
--
Karambol
KTM LC4 620 EGS-E

Data: 2009-03-30 08:31:19
Autor: yerzo
Call of Duty 3

[...]

Faktem jest, ze trzeba od groma czasu poswiecic, zeby awansowac i dorobic sie lepszych pukawek. Ale tak mial kazdy :)

W singla CoD 4 jest super ale w multi wole zdecydowanie CoD3

Wieksze mapy chyba byly i moze dlatego latwiej bylo z przyczajki. Mi sie rowniez multi w COD3 podobalo, chociaz system rang w COD 4 i 5 przedluza zywotnosc tych gier.

Pozdro
yerzo

Data: 2009-03-30 17:29:42
Autor: Terror
Call of Duty 3
Dnia 29-03-2009 o 18:11:20 Karambol <marcinmgr@wp.pl> napisał(a):

[...]

To raczej wynika z Twojej nieznajomości map a nie szczęścia. Oni wiedzą,  gdzie sie spodziewać człowieka. Fakt, że jeśli ktoś teraz zaczyna przygodę  z multi w CoD4 łatwego życia nie ma, bo ciężko znaleźć parę osób z  levelami do 10 czy do 20. Ludzie w to grają prawie 2 lata, wiec i pełno  kolesi ze złtymi krzyżami.
Wiem, bo sam zacząłem grać w CoD4 3-4 miesiące temu.

[...]

To, jak pisałem, wina tego, że się późno zaczęło w nią grać. Szybko  będziesz miał kałasza - tym już można powalczyć trochę

Ps 1.
Gdybys chcial pograc w multi to moj gametag: marcinkabatpl

Zapraszam wieczorami ;o) GT poniżej
--
Terror | B12 | X360 | PSP | GG: 52182 | GT: T3rror PL

Data: 2009-03-30 19:39:01
Autor: Karambol
Call of Duty 3

> To raczej wynika z Twojej nieznajomości map a nie szczęścia. Oni wiedzą,
gdzie sie spodziewać człowieka.

Znam mapy, gralem sporo - dotarlem do stopnia starszego sierzanta sztabowego (jesli dobrzeto tlumacze;) )
Na malych mapach jest za duzo graczy, czesto nie wiesz skad dostales - na powtorce widac, ze to sa same przypadki.
Na duzych mapach to samo - tylko rzadziej giniesz.

Wszystko opiera sie na tym kto ma szczescie i uda mu sie wyjsc przeciwnikowi na plecy albo zobaczy go szybciej. Prawie nigdy nie wiadomo gdzie kto jest - gra jest bardzo haotyczna.
Nie ma zadnej wspolpracy w druzynie - mecz zaczyna sie od galopu, kazdy w swoja strone.
Do tego dochodzi strzelanie przez sciany i inne zaslony.

Ps 1.
Gdybys chcial pograc w multi to moj gametag: marcinkabatpl

Zapraszam wieczorami ;o) GT poniżej

Ale w 3'ke:)

Data: 2009-03-30 20:47:50
Autor: Terror
Call of Duty 3
Dnia 30-03-2009 o 19:39:01 Karambol <marcinmgr@wp.pl> napisał(a):

 > To raczej wynika z Twojej nieznajomoÂści map a nie szczĂŞÂścia. Oni  wiedzÂą,
gdzie sie spodziewaĂŚ czÂłowieka.

[...]

Dlatego polubiłem CoD5. Tam często się teraz gra "Polacy vs Polacy", więc  jest wygodna i pełna komunikacja, łatwiej rozegrać mecz taktycznie, a nie  biegają jak kot z podpalonym ogonem ;)

Do tego dochodzi strzelanie przez sciany i inne zaslony.

hehe, to wku... niemożebnie, no ale nikt nie broni robić tego tobie ;)

Ps 1.
Gdybys chcial pograc w multi to moj gametag: marcinkabatpl

Zapraszam wieczorami ;o) GT poniÂżej

Ale w 3'ke:)

apsolutnienie ;) 4