Call waiting, czy ktoś to oferuje ?

Data: 2018-11-28 17:24:47
Autor: Marek
Call waiting, czy ktoś to oferuje ?
On Wed, 28 Nov 2018 06:06:48 -0800 (PST), futszak@gmail.com wrote:
 za chwilę" no i się wiara rozłącza zanim zdązę odebrać połaczenie co czyni usługę kompletnie
 bezużyteczną.

Na podstawie czego interpretujesz, że dzwoniący tak traktują? Po prostu nie chcą się narzucać i zmuszać do przerywania bieżącego połączenia. . Ja też przerywam takie połączenie słysząc  że abonent prowadzi rozmowę (wiedząc, ze mógłbym poczekać aż abonent podejmie decyzję).

--
Marek

Data: 2018-11-28 18:51:41
Autor: KOMTUR
W dniu 28.11.2018 o 17:24, Marek pisze:
[...]

Ja nie przerywam rozmowy jak usłyszę piknięcie w słuchawce, czasami tylko spojrzę kto się dobija i rozmawiam dalej. Dla mnie to jest bardziej informacja, żeby po zakończeniu rozmowy nie rzucać telefonem na biurko, tylko oddzwonić.

--
KOMTUR

Call waiting, czy ktoś to oferuje ?