Data: 2010-12-09 00:10:03 | |
Autor: kietlak | |
CallCenter mBanku leży :( | |
Oczywiście z IVRem można 'pogadać', ale wybranie opcji rozmowa z człowiekiem
rozłącza natychmiast, albo wrzuca w pętlę na końcu której rozłącza z komunikatem 'prosimy zadzwonić ponownie'. Niestety niektórych spraw ( wtym momencie dla mnie pilnych - potrzebuję pilnie użyć mojej karty wirtualnej, ale nie znam jej numeru, a bez rozmowy z człowiekiem nie da się tego poznać ) nie ma możliwości załatwić. |
|
Data: 2010-12-09 00:17:54 | |
Autor: kietlak | |
CallCenter mBanku leży :( | |
Oczywiście z IVRem można 'pogadać', ale wybranie opcji rozmowa zczłowiekiem rozłącza natychmiast, albo wrzuca w pętlę na końcu której rozłącza zz człowiekiem nie da się tego poznać ) nie ma możliwości załatwić. Skojarzyłem: przecież jako MVNO oni zarabiają na tym, że się do nich dzwoni, więc najbardziej opłacalne dla nich jest potrzymać człowieka w kolejce tak długo jak wytrzyma i podać mu komunikat, żyby zadzwonił ponownie. Sk...y |
|
Data: 2010-12-09 00:33:34 | |
Autor: kietlak | |
CallCenter mBanku leży :( | |
Użytkownik "kietlak" <kietlak@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:idp3n4$unh$1news.net.icm.edu.pl... > Oczywiście z IVRem można 'pogadać', ale wybranie opcji rozmowa zrozmowy zdzwoni, więc najbardziej opłacalne dla nich jest potrzymać człowieka w kolejce tak No i m-Czat też nie jest przez nikogo obsługiwany. Chyba nie zauważyli, że wiele osób korzysta z ich usług jedynie z przyzwyczajenia, najwyraźniej trzeba się stąd zabierać.... |
|