Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   CallCenter mBanku leży :(

CallCenter mBanku leży :(

Data: 2010-12-09 00:10:03
Autor: kietlak
CallCenter mBanku leży :(
Oczywiście z IVRem można 'pogadać', ale wybranie opcji rozmowa z człowiekiem
rozłącza natychmiast, albo wrzuca w pętlę na końcu której rozłącza z
komunikatem 'prosimy zadzwonić ponownie'.
Niestety niektórych spraw ( wtym momencie dla mnie pilnych - potrzebuję
pilnie użyć mojej karty wirtualnej, ale nie znam jej numeru, a bez rozmowy z
człowiekiem nie da się tego poznać ) nie ma możliwości załatwić.

Data: 2010-12-09 00:17:54
Autor: kietlak
CallCenter mBanku leży :(
Oczywiście z IVRem można 'pogadać', ale wybranie opcji rozmowa z
człowiekiem
rozłącza natychmiast, albo wrzuca w pętlę na końcu której rozłącza z
komunikatem 'prosimy zadzwonić ponownie'.
Niestety niektórych spraw ( wtym momencie dla mnie pilnych - potrzebuję
pilnie użyć mojej karty wirtualnej, ale nie znam jej numeru, a bez rozmowy
z
człowiekiem nie da się tego poznać ) nie ma możliwości załatwić.


Skojarzyłem: przecież jako MVNO oni zarabiają na tym, że się do nich dzwoni,
więc najbardziej opłacalne dla nich jest potrzymać człowieka w kolejce tak
długo jak wytrzyma i podać mu komunikat, żyby zadzwonił ponownie.

Sk...y

Data: 2010-12-09 00:33:34
Autor: kietlak
CallCenter mBanku leży :(

Użytkownik "kietlak" <kietlak@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:idp3n4$unh$1news.net.icm.edu.pl...
> Oczywiście z IVRem można 'pogadać', ale wybranie opcji rozmowa z
człowiekiem
> rozłącza natychmiast, albo wrzuca w pętlę na końcu której rozłącza z
> komunikatem 'prosimy zadzwonić ponownie'.
> Niestety niektórych spraw ( wtym momencie dla mnie pilnych - potrzebuję
> pilnie użyć mojej karty wirtualnej, ale nie znam jej numeru, a bez
rozmowy
z
> człowiekiem nie da się tego poznać ) nie ma możliwości załatwić.
>

Skojarzyłem: przecież jako MVNO oni zarabiają na tym, że się do nich
dzwoni,
więc najbardziej opłacalne dla nich jest potrzymać człowieka w kolejce tak
długo jak wytrzyma i podać mu komunikat, żyby zadzwonił ponownie.

Sk...y


No i m-Czat też nie jest przez nikogo obsługiwany.
Chyba nie zauważyli, że wiele osób korzysta z ich usług jedynie z
przyzwyczajenia, najwyraźniej trzeba się stąd zabierać....

CallCenter mBanku leży :(

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona