Całun Turyński - lewactwo nie będzie zachwycone

Data: 2011-12-24 10:05:47
Autor: rAzor
Całun Turyński - lewactwo nie będzie zachwycone
Wiem, ze niektórych z was to zaboli - no cóż.., alez mi przykro. ;-)

http://www.tvn24.pl/-1,1729139,0,1,calun-turynski-mogl-okrywac-cialo-chrystusa,wiadomosc.html "Nowe badania sugerują, że Całun Turyński nie jest średniowiecznym falsyfikatem i rzeczywiście mógł okrywać ciało Chrystusa - informuje "Daily Telegraph"."

"Włoscy naukowcy przeprowadzili serię eksperymentów, które ich zdaniem udowodniły, że ślady na Całunie - jakoby pozostawione przez ciało Jezusa - nie mogły zostać sfałszowane przy użyciu technologii dostępnej w okresie Średniowiecza"

Wszystkim lewakom i... "racjonalistom" życzę wesołych i spokojnych (mimo wszystko) świąt.
http://tinyurl.com/bs55x7g

ps.tak, możecie czuć się "ofended" ;-)

Data: 2011-12-24 10:38:14
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.kolyme.ru> napisał w wiadomości news:jd44l9$t2c$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ślady na całunie są oryginalne, tylko płótno pochodzi ze średniowiecza. To też cud!

Data: 2011-12-24 11:55:24
Autor: rAzor
Użytkownik - Bogdan Idzikowski napisał:

[...]

Wszystko możliwe. Ci naukowcy to jednak potrafią lewactwu podnieść ciśnienie.

Data: 2011-12-24 11:42:07
Autor: dante
Dnia Sat, 24 Dec 2011 10:05:47 +0100, rAzor napisał(a):

[...]

Wystarcza znajomość zasad geometri i rzutów oraz elementarna zanajomość
podstaw fotografii aby w przeciągu kilkunastu minut
wykazać, że to "lewizna",i nie potrzeba przeprowadzać próby C14,
która ewentualnie mówi nam kiedy ta lewizna powstała. Pozdrawiam myślących.

Data: 2011-12-24 11:54:00
Autor: rAzor
Użytkownik - dante napisał:
[...]

Pozdrawiam wszystkich umiejących czytać. Serdecznie!

Data: 2011-12-24 13:17:00
Autor: pluton
Całun Turyński - lewactwo nie będzie zachwycone

Pozdrawiam wszystkich umiejących czytać. Serdecznie!

My tez cie pozdrawiamy. Kiedy do nas dolaczysz ?

Nullification

Data: 2011-12-24 13:35:38
Autor: rAzor
Użytkownik - pluton napisał:
Pozdrawiam wszystkich umiejących czytać. Serdecznie!

My tez cie pozdrawiamy. Kiedy do nas dolaczysz ?

Jak się człowiek raz nauczy czytać, to potem trudno zamienić tę umiejętność na nieumiejętność - pozdrawiam was i życzę szybkiego nabycia umiejętności czytania. To bardzo fajna sprawa umieć czytać. Uwierzcie mi. Próbujcie, nie odpuszczajcie - bądźcie twardzi niczym Janek Krasicki i nieugięci w swoich staraniach jak Marceli Nowotko i Hanka Sawicka.

Data: 2011-12-24 13:39:29
Autor: pluton
> [...]

umiejętność na nieumiejętność - pozdrawiam was i życzę szybkiego nabycia
umiejętności czytania. To bardzo fajna sprawa umieć czytać.

Wiemy, wiemy. Naucz sie szybciutko i dolacz do nas.

Nullification

Data: 2011-12-24 13:51:15
Autor: rAzor
Użytkownik - pluton napisał:
[...]

Jak się nauczycie, to nie będę musiał, bo dołączycie do mnie sami. :-)

Data: 2011-12-24 17:42:14
Autor: Grzegorz Z.
Całun Turyński - lewactwo nie będzie zachwycone
"Nowe badania sugerują, że Całun Turyński nie jest średniowiecznym falsyfikatem i rzeczywiście mógł okrywać ciało Chrystusa

Szkoda że napisali "Chrystusa Pana Zastępów".

ps.tak, możecie czuć się "ofended" ;-)

Klikasz na moje odnośniki ?!? --
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-12-25 11:28:30
Autor: jadrys
Całun Turyński - lewactwo nie będzi e zachwycone
W dniu 2011-12-24 10:05, rAzor pisze:
Wiem, ze niektórych z was to zaboli - no cóş.., alez mi przykro. ;-)

[...]

To nie ważne co o tym myśli "lewactwo", ważne że wy - prawictwo dostaliście kolejne potwierdzenie że wasza wiara ma sens.

Data: 2011-12-25 20:59:34
Autor: rAzor
Użytkownik - jadrys napisał:
[...]

Wierzącym takie rzeczy nie są potrzebne. Rzekłbym nawet, że w ogóle nie powinny być rozważane, no chyba, ze dla kogoś o mentalności dziecka, albo murzyna. W religii nie o to chodzi.

Data: 2011-12-25 22:27:51
Autor: Grzegorz Z.
rAzor napisał:

Użytkownik - jadrys napisał:
[...]

Ciekawe czy te twoje rozważania - choćby w tytule tego wątku - świadczą o
tym że masz bardziej mentalność dziecka czy mentalność "murzyna" (cokolwiek
to drugie znaczy) ?

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-12-25 23:24:19
Autor: rAzor
Użytkownik - Grzegorz Z. napisał:
[...]

To jest temat dla was - żeby wam, lewusom, ciśnienie podnieść. Prędzej wyzdychacie. :-)

Data: 2011-12-26 00:31:51
Autor: Grzegorz Z.
rAzor napisał:

[...]

Ale co ma wspólnego lewusowatość z wierzeniami religijnymi?

"Lewus" Gowin jest wg ciebie mniej religijny od "prawusa" Kaczyńskiego?

A co do ciśnienia i ogólnie stanu zdrowia to dbaj własnego nosa, bo mi
osobiście nigdy nie zdarzyło się rzygać podczas Wigilii.

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-12-26 08:19:57
Autor: Przemysław W
Całun Turyński - lewactwo nie będzie zachwycone
Użytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisał

A co do ciśnienia i ogólnie stanu zdrowia to dbaj własnego nosa, bo mi
osobiście nigdy nie zdarzyło się rzygać podczas Wigilii.

W dodatku na komputer!

Przemek

--

"Po raz pierwszy w demokratycznej Polsce były premier - a mieliśmy ich 14 po
1989 r. - stanął przed sądem w karnym procesie. To precedensowe zdarzenie

Data: 2011-12-26 05:18:40
Autor: stevep
Dnia 25-12-2011 o 23:24:19 rAzor <komuchy@na.kolyme.ru> napisał(a):

[...]

A jaki to temat Du..., o pardon azor?

--
stevep

Data: 2011-12-26 08:17:39
Autor: Przemysław W
[...]

To napisz o co chodzi.Ciekaw jestem jak te sprawy rozumie obrońca księży pedofilów i esbeckich donosicieli.

Przemek

Data: 2011-12-26 10:26:43
Autor: rAzor
Użytkownik - Przemysław W napisał:

[...]

Pamiętnik piszesz? I tak nie zrozumiesz.

jak te sprawy rozumie obrońca księży
pedofilów i esbeckich donosicieli.

Przemek

Ten znowu z tym Bonieckim i Zycińskim.

Data: 2011-12-26 12:36:35
Autor: Przemysław W
Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.kolyme.ru> napisał w wiadomości news:jd9eki$mdu$1inews.gazeta.pl...
[...]

Wiem, że obrońcy ubeków i pedofilów trudno wyjaśniać o co chodzi w religii, ale wybrałeś rozwiązanie, z którego nie pierwszy raz wynika, iż jesteś zidiociałym hipokrytą.

 Przemek

Data: 2011-12-26 12:49:18
Autor: rAzor
[...]

Dlatego już napisałem, ze komuś takiemu jak ty niczego nie będę wyjaśniał. :-D
Szkoda prądu.

Data: 2011-12-26 12:58:09
Autor: Przemysław W
Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.kolyme.ru> napisał w wiadomości news:jd9mvt$egh$2inews.gazeta.pl...
[...]

Kundel, jakiś ty żałosny. Który to już raz coś pieprzniesz, a potem nie możesz się wygrzebać.  Jesteś odzwierciedleniem swojego idola, na którego głosowałeś. Apropo, co z nim jest?

Przemek

Data: 2011-12-26 13:08:45
Autor: rAzor
[...]

Nie sądź innych podług siebie, biedaku.

Data: 2011-12-26 19:56:09
Autor: Grzegorz Z.
rAzor napisał:

[...]

Nie można jednocześnie mieć ciastka i zjeść ciastka.

Albo jesteś zwolennikiem religii albo nie jesteś zwolennikiem religii.

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-12-27 04:58:20
Autor: stevep
Dnia 26-12-2011 o 12:58:09 Przemysław W <Brońmy RP przed <pisem@...pl>  napisał(a):

[...]

Raczej nieszczęśliwy i godny pożałowania, a do tego klasyczny przypadek  prymitywa.
--
stevep

Data: 2011-12-27 04:57:02
Autor: stevep
Dnia 26-12-2011 o 12:49:18 rAzor <komuchy@na.kolyme.ru> napisał(a):

[...]

Ale u ciebie to prundu Dupikowski.  :D

--
stevep

Data: 2011-12-26 10:22:39
Autor: jadrys
W dniu 2011-12-25 20:59, rAzor pisze:

[...]

Wybacz  spostrzeĹźenie, ale jak dla mnie wiara bez choćby namiastki potwierdzenia, dowodĂłw istnienia przedmiotu kultu, - trąci trochę obłędem.

Data: 2011-12-26 12:48:02
Autor: rAzor
Użytkownik - jadrys napisał:
[...]

Wybacz spostrzeżenie, ale jak dla mnie wiara bez choćby namiastki
potwierdzenia, dowodów istnienia przedmiotu kultu, - trąci trochę obłędem.

Owszem trąci, ale też i niekoniecznie - wielu rzeczy nie widzisz, nie rozumiesz, nawet nie znasz dowodu na ich istnienie, a mimo to wierzysz, a nawet mniej lub bardziej świadomie z nich korzystasz i w nich uczestniczysz, bez względu na twoją wolę. :-)
Według mnie religia to rodzaj psychoterapii i pewnej ponadpaństwowej formy dyscyplinowania i regulowania współżycia społecznego.

Data: 2011-12-26 19:56:44
Autor: Grzegorz Z.
rAzor napisał:

Użytkownik - jadrys napisał:
[...]

Jesteś za a nawet przeciw? Jak Bolek Zapalniczka?

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-12-26 22:42:26
Autor: jadrys
W dniu 2011-12-26 12:48, rAzor pisze:
Użytkownik - jadrys napisał:
[...]

Tak tak, najłatwiej jest żądać dowodów na nieistnienie Boga. Choć masz rację, to jednak nie do końca - kult to coś więcej niż dawanie wiary w innych, niejasnych dla danej osoby kwestiach.

Wg. mnie tak samo - wszystkie znane mi religie są pro-ludzkie, pro-egzystencjalne, stworzone dla dobra psychicznego i fizycznego człowieka.

Data: 2011-12-25 13:21:05
Autor: Antenka
On 24 Gru, 10:05, rAzor <komu...@na.kolyme.ru> wrote:
[...]

Chodzi o to, że w 1988 roku podczas badania świętej relikwii doszło do
celowego przekrętu, którym sterowali żydzi i masoni. :- /

W tym celu  pobrano próbki nadpalone w Średniowieczu, które  tym samym
były odmłodzone i nijak nie przystawała do ustalenia  wieku tkaniny
metoda badania węglem  C-14. Fałszywa hipoteza, że Całun Turyński jest
Średniowiecznym falsyfikatem przetrwała do dziś jako jedynie słuszna.

Niestety prawda jak oliwa, zawsze na wierzch wypływa!
Prawda o tej relikwii  jest taka, że nie może być fałszerstwem coś,
czego w żadem sposób ręka ludzka nie mogła wykonać, ani w
Średniowieczu, a tym bardziej 2000 late temu, bo taka technologia nie
występowała ani w przeszłości i okazuje się, że nawet dzisiaj byłoby
to niemożliwe. O tym mówią naukowcy, którzy  badali płótno dzisiaj,
czyli w XXI wieku.

Antenka

Data: 2011-12-25 22:43:26
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

[...]

Ciekawe ile miliardów dolarów przeznaczyli na łapówki dla innych naukowców
by ich "uciszyć" ? Widzisz Antenko, to jest pięta achillesowa teorii spiskowych - jak sprawić
by zamknąć usta tym którzy mogliby (i mieliby z tego korzyść nawet) ujawnić
spisek.

Zauważ na przykład ile tysięcy osób było zaangażowane w program
amerykańskiego lądowania na Księżycu, ile firm wykonywało pracę dla NASA.
Poza tym Rosjanie mieli możliwość obserwacji i śledzenia lotów na Księżyc,
mogli prowadzić nasłuch. Ich zapewne też trzeba było przekupić, by nie ujawnili światu prawdy o
amerykańskim szwindlu wszechczasów, nieprawdaż?

Pytanie tylko - jaki rosjanie mogli mieć w tym interes by nie ujawnić
amerykańskiego oszustwa?

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-12-25 23:10:39
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:1c8f4166-0a78-4771-bc7a-5233f1a96ffeo14g2000vbo.googlegroups.com...
[...]

Dokładnie tak samo jak stygmaty. Cudownie się pojawiają.

Całun Turyński - lewactwo nie będzie zachwycone