Całun Turyński - lewactwo nie będzie zachwycone

Data: 2011-12-24 11:42:07
Autor: dante
Całun Turyński - lewactwo nie będzie zachwycone
Dnia Sat, 24 Dec 2011 10:05:47 +0100, rAzor napisał(a):

Wiem, ze niektórych z was to zaboli - no cóż.., alez mi przykro. ;-)

http://www.tvn24.pl/-1,1729139,0,1,calun-turynski-mogl-okrywac-cialo-chrystusa,wiadomosc.html "Nowe badania sugerują, że Całun Turyński nie jest średniowiecznym falsyfikatem i rzeczywiście mógł okrywać ciało Chrystusa - informuje "Daily Telegraph"."

"Włoscy naukowcy przeprowadzili serię eksperymentów, które ich zdaniem udowodniły, że ślady na Całunie - jakoby pozostawione przez ciało Jezusa - nie mogły zostać sfałszowane przy użyciu technologii dostępnej w okresie Średniowiecza"

Wszystkim lewakom i... "racjonalistom" życzę wesołych i spokojnych (mimo wszystko) świąt.
http://tinyurl.com/bs55x7g

ps.tak, możecie czuć się "ofended" ;-)

Wystarcza znajomość zasad geometri i rzutów oraz elementarna zanajomość
podstaw fotografii aby w przeciągu kilkunastu minut
wykazać, że to "lewizna",i nie potrzeba przeprowadzać próby C14,
która ewentualnie mówi nam kiedy ta lewizna powstała. Pozdrawiam myślących.

Data: 2011-12-24 11:54:00
Autor: rAzor
Użytkownik - dante napisał:
[...]

Pozdrawiam wszystkich umiejących czytać. Serdecznie!

Data: 2011-12-24 13:17:00
Autor: pluton
Całun Turyński - lewactwo nie będzie zachwycone

Pozdrawiam wszystkich umiejących czytać. Serdecznie!

My tez cie pozdrawiamy. Kiedy do nas dolaczysz ?

Nullification

Data: 2011-12-24 13:35:38
Autor: rAzor
Użytkownik - pluton napisał:
Pozdrawiam wszystkich umiejących czytać. Serdecznie!

My tez cie pozdrawiamy. Kiedy do nas dolaczysz ?

Jak się człowiek raz nauczy czytać, to potem trudno zamienić tę umiejętność na nieumiejętność - pozdrawiam was i życzę szybkiego nabycia umiejętności czytania. To bardzo fajna sprawa umieć czytać. Uwierzcie mi. Próbujcie, nie odpuszczajcie - bądźcie twardzi niczym Janek Krasicki i nieugięci w swoich staraniach jak Marceli Nowotko i Hanka Sawicka.

Data: 2011-12-24 13:39:29
Autor: pluton
> [...]

umiejętność na nieumiejętność - pozdrawiam was i życzę szybkiego nabycia
umiejętności czytania. To bardzo fajna sprawa umieć czytać.

Wiemy, wiemy. Naucz sie szybciutko i dolacz do nas.

Nullification

Data: 2011-12-24 13:51:15
Autor: rAzor
Użytkownik - pluton napisał:
[...]

Jak się nauczycie, to nie będę musiał, bo dołączycie do mnie sami. :-)

Całun Turyński - lewactwo nie będzie zachwycone