Cały Naród przeprasza Pana Prezesa Jarosława !

Data: 2010-10-27 23:45:45
Autor: Eulalia Browarek
Cały Naród przeprasza Pana Prezesa Jarosława !
41000 fanów na Facebooku.

"...Przeprosiny odbędą się, wzorem koronacji Yody, w nocy i będą polegały na spaniu w wyznaczonych godzinach. Data została wybrana nieprzypadkowo - chodzi o to, by móc o godzine dłużej przepraszać...."

Zennon

Data: 2010-10-28 00:13:57
Autor: Lorn
W dniu 2010-10-27 23:45, Eulalia Browarek pisze:
[...]

Hehe. Przydałby się jeszcze krzyż przed posesją Jarusiową by pielgrzymka nie błądziła. :)

Data: 2010-10-28 01:09:40
Autor: Jaksa

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@browal.pl> napisał w wiadomości news:iaa6ic$daa$1news.task.gda.pl...
[...]

Ty zenek, ale ty juz wiesz ze facebook jest dla sfrustrowanych ciuli?
Pokazalem tobie link z naukowym opracowaniem potretu zakompleksionych
frustratow zaludniajacych facebook, ale moze ty angielskiego nie rozumisz?

Tak czy owak, Warrena Buffeta na facebooku nie obaczysz, zenka za to
pewnie tak :))))))))))))

Jaksa

Data: 2010-10-28 23:29:14
Autor: Jaksa

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:tj2rflx8cxp.zq3v8l0xn397.dlg40tude.net...

> Ty zenek, ale ty juz wiesz ze facebook jest dla sfrustrowanych ciuli?

Zabanowali cię?

? Mnie tam nigdy nie było, nie jestem ciulem z blokowiska.

http://ca.news.yahoo.com/s/capress/100907/national/facebook_narcissists_insecure

Jaksa

Data: 2010-10-28 23:40:00
Autor: Grzegorz Z.
[...]

Tak, Facebook jest dla dzieci z blokowiska a "Nietykalni" to piosenka o
PZPN-ie.

Data: 2010-10-28 23:47:29
Autor: Jaksa

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1kz8fapvlpmyr.q52w3l7g33n4.dlg40tude.net...

> ? Mnie tam nigdy nie było, nie jestem ciulem z blokowiska.
>
> http://ca.news.yahoo.com/s/capress/100907/national/facebook_narcissists_insecure

Tak, Facebook jest dla dzieci z blokowiska

Mówisz że zenek to jeszcze zasmarkany dzieciak?

Sądziłem że to "młody wykształcony z wielkiego miasta",
czyli jakieś 30-letnie NINJA (no income no job no assets)
jak większość gorliwych platfonsów.

Jaksa

Cały Naród przeprasza Pana Prezesa Jarosława !