Cały PiS ¶piewa za prezesem: Wiem, nie powiem

Data: 2012-10-31 15:50:43
Autor: Marek Czaplicki
Cały PiS ¶piewa za prezesem: Wiem, nie powiem
Bogdan Idzikowski pisze na pl.soc.polityka  w dniu ¶roda 31 paĽdziernik 2012 15:31:

Dzi¶ na tę melodię Jarosława Kaczyńskiego nucił rzecznik PiS Adam Hofman:
- Mamy dostęp do pewnego Ľródła, które dokładnie potwierdza to, co jest w
artykule w "Rzeczpospolitej" [że biegli prokuratury wojskowej stwierdzili
¶lady trotylu we wraku Tu 154 M. http://tiny.pl/hkwxv

Zaczynam podejrzewać, że jedynym Ľródłem owych może okazać się pobliski browar. Wiedzę tę czerpię z "pewnego" Ľródła, ale dalej pssyt, tajemnica. :)

Data: 2012-10-31 17:44:40
Autor: pluton_
Cały PiS ¶piewa za prezesem: Wiem, nie powiem
Zaczynam podejrzewać, że jedynym Ľródłem owych może okazać się pobliski
browar. Wiedzę tę czerpię z "pewnego" Ľródła, ale dalej pssyt, tajemnica.
:)

Browary to czerpi± 'krystalicznie czysta wode z serca gor' czyli
z pobliskiego potoku.

Zrodlem wiadomosci mainstrimowej rzepki jest raczej magiel :)

Nullification

Data: 2012-10-31 18:00:18
Autor: Marek Czaplicki
pluton_ pisze na pl.soc.polityka  w dniu ¶roda 31 paĽdziernik 2012 17:44:

[...]

Obawiam się, że maglu wstydziliby się rozmawiać o takich rzeczach jakie poruszaj± "politycy". Bywalcy magla to rozmawiaj± w porównaniu z nimi o zagadnieniach naukowych. :)

Cały PiS ¶piewa za prezesem: Wiem, nie powiem