Cały Wrocław zajebany śniegiem...

Data: 2010-01-11 11:04:47
Autor: Woland
Cały Wrocław zajebany śniegiem...
Ugrzązłem dzisiaj dwa razy i to kurwa Tiguanem... Obraz nędzy i
rozpaczy, wokół tabuny cieci pchających swoje złomy, zawodzenia
silników na jałowych obrotach.. Jutro wyjeżdżam z podręczną szuflą
śniegową... Daliby do odśnieżania tych chujów-rencistów-symulantów pod
rygorem odebrania świadczenia socjalnego to miasto byłoby przejezdne
po max. dwóch dniach..

Data: 2010-01-11 12:57:44
Autor: Antenka
On 11 Sty, 20:04, Woland <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
[...]

Ale cię rąbie tzvel! Starych ludzi chcesz do śmierci doprowadzić? A
kim ty jesteś, żeby przed tobą drogę odśnieżać, cooo? Klonem Adolfa
Hitlera  hmm? Wal się głupku!

Antenka

P.s. Takich jak ty powinno się wysyłać przymusowo na Antrarktydę!

Data: 2010-01-11 14:28:28
Autor: Marek
[...]

Wzieliby tych z ulicy Nowotki... ku...wa - jebane Zy....ly  tylko
ruskie ksiazki studiuja...

Data: 2010-01-11 19:24:32
Autor: Hans Kloss
Woland <tzva.adonai1@lycos.com> napisał(a):
Ugrzązłem dzisiaj dwa razy i to kurwa Tiguanem...
Zajebany to przesadny wulgaryzm, niemniej coś jest na rzeczy. Mnie spychali
dobrzy ludzie trzy razy, ja im się odwdzięczałem czterykroć. Tiguan to
pseudosuv więc nic dziwnego że grzęźnie, ale widziałem tez ravki które nie
dawały rady a nawet jednego crossovera. Teściowa Mercedesem S300 (tylny napęd)
nie miała żadnych szans pojeździć, ledwo ją ludzie zepchnęli nazad na posesję.

Daliby do odśnieżania tych chujów-rencistów-symulantów pod
rygorem odebrania świadczenia socjalnego
Taki emeryt to ci jeszcze gotów paść po dwóch machnięciach łopatą, lepiej boukunerię-zasiłkowców zgonić pod tą właśnie groźbą. A jakby wrocławskich żuli
zabrakło to pozbierać po okolicznych wiochach, słyszałem że w Świdnicy jest
takich meneli sporo...
J-23

Data: 2010-01-11 20:13:58
Autor: raff
Użytkownik "Woland" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:a7a97f02-72ec-4daa-b925-b0aec98e9a2dj14g2000yqm.googlegroups.com...
Ugrzązłem dzisiaj dwa razy i to kurwa Tiguanem... Obraz nędzy i

Ha ha, Tiguanem ! Tym pseudo 4X4 ?

Czeba bylo sobie kupic cos prawdziwego 4X4 i bys klopotow nie mial. Glupolu.

R.

Data: 2010-01-11 20:21:06
Autor: Piotr
Dnia Mon, 11 Jan 2010 20:13:58 +0100, raff napisał(a):

Ha ha, Tiguanem ! Tym pseudo 4X4 ?

Czeba bylo sobie kupic cos prawdziwego 4X4 i bys klopotow nie mial. Glupolu.

Bo gdzie tam takie pedalskie auto na zimę... :-)
Może ewentualnie latem wałkuna po pedalskich klubikach poobwozić. Piotr
--
z chuci to potrafi bezrobotnemu nieźle odp...:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI

Data: 2010-01-11 20:22:59
Autor: Piotr
Cały Wrocław zajebany śniegiem...
Dnia Mon, 11 Jan 2010 20:16:03 +0100, Bartek Pikaczu napisał(a):

ykład pseudorzydowskiego Hummer'a

Rany, ale ty się mutujesz Jogi, jak wirus H9G3F9J2Z5, czyli mysia grypa.
Piotr

Data: 2010-01-11 21:07:34
Autor: mkarwan
Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:hift9p$d5$1news.onet.pl...
Ugrzązłem dzisiaj dwa razy i to kurwa Tiguanem... Obraz nędzy i

Ha ha, Tiguanem ! Tym pseudo 4X4 ?

Czeba bylo sobie kupic cos prawdziwego 4X4 i bys klopotow nie mial. Glupolu.

Znowu kłamliwie napiszesz, że nie reagujesz na listy kupy bo go masz w filtrze?

Data: 2010-01-11 21:13:18
Autor: Piotr
Dnia Mon, 11 Jan 2010 21:07:34 +0100, mkarwan napisał(a):

Znowu kłamliwie napiszesz, że nie reagujesz na listy kupy bo go masz w filtrze?

Dałbyś sobie spokój, przecież widać, że odpowiada na post Jogiego, więc
pewnie rzeczywiście kupolca ma w sitku.
Piotr

Data: 2010-01-11 21:18:08
Autor: raff
[...]

Daj spokoj, nie czytam karwana. Moze sobie pisac do woli.

R.

Data: 2010-01-11 22:31:06
Autor: mkarwan

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:6ied7igk6jkv$.1kkspby0mgd0o.dlg40tude.net...
[...]

Przecież odpowiada nie jogiemu ale kupie.
Przecież to jak byk wynika z treści jego listu.

Data: 2010-01-11 22:37:24
Autor: Piotr
Dnia Mon, 11 Jan 2010 22:31:06 +0100, mkarwan napisał(a):

Przecież odpowiada nie jogiemu ale kupie.
Przecież to jak byk wynika z treści jego listu.

Przeczytaj do końca com ci napisał. Wtedy bedziesz miał jasność, nie chce
mi się międlić tematu.
Piotr

Data: 2010-01-12 08:50:54
Autor: mkarwan
Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1qmxwmgghw76g.17oddux1yapo6.dlg40tude.net...
[...]

Zwykle czytam do końca list na który odpowiadam.
To taki pic na wodę, że ma go w sitku i udawanie, że nie reaguje na listy kupy.
Twierdził tak do momentu gdy mu kilka razy udowodniłem, że tak naprawdę odpowiada kupie.
Raff kłamie co mu udowodniłem w oczywisty sposób.
Po tym się obraził, jak widać obraża się gdy ktoś udowodni mu kłamstwo.

Data: 2010-01-11 21:33:36
Autor: White Power
Cały Wrocław zajebany śniegiem...
ale ty ciota musisz być ja mam golfa III i zimowe opony i za każdym razem trochę do przodu trochę do tyłu i dało się wyjechać.

Data: 2010-01-11 21:33:45
Autor: White Power

Data: 2010-01-11 13:42:21
Autor: Hans Kloss
Cały Wrocław zajebany śniegiem...
On 11 Sty, 22:33, "White Power " <linke-hofmann.WYT...@gazeta.pl>
wrote:
ale ty ciota musisz by ja mam golfa III i zimowe opony i za ka dym razem
troch do przodu troch do ty u i da o si wyjecha .

 Zależy gdzie mieszka (ej biłyk, gdzie mieszkasz? hehe......). Ja mam
na osiedlu tak głębokie koleiny wyryte że autka  z niskim zawieszeniem
nie pojada bo szorują brzuchem po śniegu. A te z wyższym potrafią się
dokopać do lodowej tafli która jest pod warstwą śniegu i też dupa, a
lodowisko jest na większości skrzyżowań. Ale ogólnie pewnie masz
rację, skoro ja focusem daję radę to Tiguan tym bardziej powinien
jechać.
J-23

Data: 2010-01-11 14:06:22
Autor: zbig
wrote:
ale ty ciota musisz być ja mam golfa III i zimowe opony i za każdym razem
trochę do przodu trochę do tyłu i dało się wyjechać.

Masz zimowe opony? To niewiarygodne! Jakże muszą ci wszyscy zadrościć!

Data: 2010-01-11 21:52:52
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Mon, 11 Jan 2010 11:04:47 -0800 (PST), Woland napisał(a):

Daliby do odśnieżania tych chujów-rencistów-symulantów pod
rygorem odebrania świadczenia socjalnego to miasto byłoby przejezdne
po max. dwóch dniach..

Za komuny było lepiej.

Na zagrożone odcinki rzucano wtedy wojsko ew aktyw.

Data: 2010-01-11 13:00:16
Autor: Hans Kloss
Cały Wrocław zajebany śniegiem...
Grzegorz Z. napisał(a):

Na zagrozone odcinki rzucano wtedy wojsko ew aktyw.

Ty wiesz ze to jest myśl całkiem przednia? AKTYW!! W ipeenie powinny
być listy (byłych?) członków z ramienia pezetpeerii, oznajmić im że
partia znowu ich potrzebuje i naprzód! A jakby który sie opierał to
można delikatnym kopniakiem zdyscyplinować... aktyw i boukuństwo,
całkiem rozsądna recepta na takie różne podbramkowe sytuacje.
J-23

Data: 2010-01-11 22:16:54
Autor: matador
Hans Kloss pisze:

[...]

Ale trzeba by ich w czerwone kombinezony poubierać, coby się brygady wyróżniały in plus. I koniecznie duże kulki na łańcuchach u nóg by staranniej śnieg usuwali i nie okradali przechodniów.

matador.

Data: 2010-01-11 22:17:50
Autor: raff
[...]

W koncu to 11% spoleczenstwa:
http://wiadomosci.wp.pl/kat,27417,title,Dramatyczny-spadek-poparcia-dla-PO,wid,11847444,wiadomosc.html?ticaid=1971f&_ticrsn=3

By odsniezali az by fruwalo.

R.

Data: 2010-01-12 00:15:31
Autor: Antenka
On 11 Sty, 22:17, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:

> Ale trzeba by ich w czerwone kombinezony poubiera , coby si brygady
> wyr nia y in plus. I koniecznie du e kulki na a cuchach u n g by
> staranniej nieg usuwali i nie okradali przechodni w.

W koncu to 11% spoleczenstwa:http://wiadomosci.wp.pl/kat,27417,title,Dramatyczny-spadek-poparcia-d...

By odsniezali az by fruwalo.

R.

Za karę, za te afery i złodziejstwo! I jeszcze ich ubrać w kombinezony
z następującym logo : " I'm POpierdziuch :-(("

Antenka

Cały Wrocław zajebany śniegiem...