Caly dzien trabia o Morągu

Data: 2009-07-20 16:51:02
Autor: konserwator
Caly dzien trabia o Morągu
Gdzie sie powiesil ten straznik. no i oczywiscie znalazl sie winny prokurator...A skad on mial wiedziec, ze ten denat byl straznikiem w olsztynskim areszcie gdzie sie powiesil  Mariusz K zamieszany w smierc Olewnika?. Ja sam go nie znalem i o tym nie wiedzialem (byc moze kiedys jakies piwo z nim wypilem a knajpie ale nie wiem...). Chociaz duzo wiem... Znam tych prokuratorow z Morąga - niezwykle sympatyczni i kompetentni ludzi. Znam tez wiekszosc policjantow z Morąga...
Widze, ze Czuma chce na kogos zrzucic odpowiedzialnosc za swoj resort!.
W czwartek jechalem ta droga na grzyby (sprawdzic czy sa) i zadnych tasm policyjnych nie widzialem wiec to musialo byc glebiej (nie w lesie bo tam nie ma lasu tylko takie zagajniki w delcie drog Raj - Olsztyn. Jutro podjade sprawdzic czy po ulewach sa grzyby!

Data: 2009-07-20 17:22:10
Autor: konserwator
Caly dzien trabia o Morągu

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości news:h420cr$nd9$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

no i oczywiscie media nie wiedza, ze w morąskiej prokuraturze pracuje tylko 2 prorokow
wiec jak jeden, co mial akurat dyzur o 1 w nocy dostal telefon od moraskiej policji zwyczajnie postapil "zwyczajnie": jak sie ewidentnie powiesil to po co tam jechac?
Policjanci w Morągu wyslali fax na oficjalny fax SW (podany w internecie) w olsztynie i tez zli....

Pytam: Komu zalezy na pozamiataniu sprawy straznika i obarczeniu organow scigania w Morągu za to?

POwcom? SLDowcom?

Data: 2009-07-20 18:03:51
Autor: Piotr
Caly dzien trabia o Morągu
Dnia Mon, 20 Jul 2009 17:22:10 +0200, konserwator napisał(a):

[...]

Zależy układowi, a on jest nieco ponad podziałami partyjnymi.
A tych ciulików z Morąga to na jakiś czas nauczy, żeby maniany nie
odpierdalać, w końcu zginął człowiek.
Piotr

Data: 2009-07-20 18:19:59
Autor: konserwator
Caly dzien trabia o Morągu

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:xb71yti55gkx$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

dajesz sie nabierac....
wyslali 2 ekipy prorokow by wyjasnic sprawe a w Moragu jest 2 prorokow...
skad mieli wiedziec, ze ten gosc byl straznikiem tego mordercy Olwenika?
W olsztynie nawet nie skojarzyli!...

Cos mi sie zdaje, ze znalem tego ciula. Od paru tygodni jeden gosc co mnie spotkal zawsze chcial fajke a od 2 tygodni go nie spotykam - nie mam zadnej pewnosci ale...

Data: 2009-07-20 17:50:26
Autor: Panslavista
Caly dzien trabia o Morągu

[...]

Parę dni temu przy drogach mnóstwo kurek było, q-też.

Data: 2009-07-20 18:15:33
Autor: konserwator
Caly dzien trabia o Morągu

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości news:h423up$1r1$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

nie zbieram przy drogach. Najblizsze miejsce sensowne jest wlasnie za Rajem (ok. 2 km od Morąga)

Data: 2009-07-20 19:46:24
Autor: Panslavista
Caly dzien trabia o Morągu

> Parę dni temu przy drogach mnóstwo kurek było, q-też.

nie zbieram przy drogach. Najblizsze miejsce sensowne jest wlasnie za
Rajem
(ok. 2 km od Morąga)

Ja nie o tym, ludziska z kurkami stoją.

Data: 2009-07-20 19:56:46
Autor: konserwator
Caly dzien trabia o Morągu

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości news:h42ao6$gms$1atlantis.news.neostrada.pl...

> [...]

> Parę dni temu przy drogach mnóstwo kurek było, q-też.

nie zbieram przy drogach. Najblizsze miejsce sensowne jest wlasnie za

hehe....

Data: 2009-07-20 21:18:20
Autor: Adam
Caly dzien trabia o Morągu
A w dzisiejszych wiadomościach w Polsacie niefarsobliwie trąbią o Mrągowie, a nie o Morągu. Więc jak to jest - gdzie w końcu się ten starżnik powiesił. Morąg od Mrągowa dzieli kawał drogi, chociaż oba te miasta są w woj. olsztyńskim.
AC

Caly dzien trabia o Morągu