Cały kraj współczuje tej pani

Data: 2011-09-23 09:19:47
Autor: Zahir
Cały kraj współczuje tej pani
http://wybory.wp.pl/title,Musi-przezyc-za-2-zl-dziennie-Tusk-otarl-jej-lzy,wid,13817727,wiadomosc.html?ticaid=1d131

Ciekaw jestem co na to ojciec Tadeusz jeżdzący samochodem za 600 tys, co na to prezes, który wydaje 150 zł dziennie na leczenie kotka? Czy ci współczujacy pomogą tej pani zamiast wspierania nadzianego Paprykarza?

--
Zahir

Data: 2011-09-23 09:50:02
Autor: boukun
Cały kraj współczuje tej pani

Musi-przezyc-za-2-zl-dziennie-Tusk-otarl-jej-lzy

Tylko na tyle go stać... Szopki sobie jezcze z doprowadzonych przez swój nierząd ludzi robi. Cały kraj jest godny współczucia...

boukun

Cały kraj współczuje tej pani