Cały świat łacha drze z pedałów i Ż...

Data: 2010-03-30 21:43:38
Autor: boukun
Cały świat łacha drze z pedałów i Ż...
tylko w Polsce jakieś tęczowe pochody wymyślają i tolerują z milczeniem te odchylenia...

Moje dzieci cały czas oglądają jakieś antypedalskiefilmy i bajki... Wchodzę do salonu i słyszę, jak w niemieckojęzycznych bajkach i filmach wyzywani są pedały. Przed chwilą oglądali na Comedy Central "South Park" i bluźniącego na pedałów Cartmana, chwilę później już przełączali podczas naszej wspólnej w salonie kolacji na MTV i słyszę, jak Sebästschen przymila się do brytyjskiego premiera w Little Britain i też bluźnią tam stale na pedałów (Schwulen), Następnie przełączają spowrotem na Comedy Central, a tam już leci na nowo Family Guy i bluźnierstwa i nabijanie się z pedałów. Ja mówię do dzieci, to nie jest chyba bajka dla dorosłych, a synek mi na to z uśmiechem, ale skapa...

boukun

Data: 2010-03-30 12:52:36
Autor: Woland
On 30 Mar, 21:43, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Przed chwilą oglądali na Comedy Central "South Park" i bluźniącego na pedałów

Przesadzasz jak zwykle.. South Park i Family Guy to kreskówki
stworzone przez Amerykanów żydowskiego pochodzenia, jeśli nabijają się
tam z Żydów to wyłącznie w ramach subtelnej autoironii...  A dajmy na
to taki Wowereit dostał się do koryta tylko dlatego, że szczerze
powiedział: "Ich bin schwul und das ist auch so gut"..

Data: 2010-03-30 21:56:03
Autor: boukun

Użytkownik "Woland" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:f5bbe181-287d-4282-8474-69bf9997b7c733g2000yqj.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --
On powiedział trochę inaczej:

12.02.2004 roku pisałem:

Niemcami rzadza pedaly

"Ich bin ein Schwul und es ist gut so" (jestem pederasta i tak jest
dobrze) -
takimi slowami przywital sie z wyborcami burmistrz Berlina Klaus Wowereit z
SPD
po jego pierwszej nominacji na to stanowisko.

W koncu i burmistrz Hamburga Ole von Beust przyznal sie do swojego
homoseksualnego zboczenia. Z czasem jest on swojemu ojcu wdzieczny, ze on w
jednym wywiadzie syna zdradzil - powiedzial ten polityk CDU dla "Bunte". A
jeszcze w grudniu zaprzeczal doniesieniom owczesnego hamburskiego senatora
spraw wewnetrznych Rolanda Schilla, - zalozyciela partii narodowej "Schill-
Partei", nazywanego potocznie "Richter gnadenlos" (sedzia bezlitosny) - ze
mial
romans seksualny z senatorem sprawiedliwosci Hamburga. Schill zostal nawet
usuniety ze stanowiska senatorskiego za ujawnienie przynaleznosci plciowej
obu "panow".
Jak to tufta zawsze wyjdzie z worka.

Ot, taki troche smierdzacy temat dla odmiencow.

boukun

PS. Jedyny, ktoremu Niemcy zabrali sprzet komputerowy i na ktorego wydano w
2004 roku wyrok polityczny za pisanie prawdy na polskich grupach
dyskusyjnych.
Sprawe apelacyjna probuje sie przeciagac w nieskonczonosc. http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/fca4bc76e2b0e7bb/eb8500423b4d59e1?hl=pl&q=niemcami+rz%C4%85dz%C4%85+peda%C5%82y#eb8500423b4d59e1

boukun

Data: 2010-03-30 13:00:47
Autor: Woland
Cały świat łacha drze z pedałów i Ż...
boukun napisał(a):

On powiedziaďż˝ trochďż˝ inaczej:
"Ich bin ein Schwul und es ist gut so"

Znowu przekręcasz cudze wypowiedzi, bekon...

 "Ich bin schwul - und das ist auch gut so", rief er den 300
Delegierten entgegen und erhielt donnernden Applau

http://www.taz.de/?id=archivseite&dig=2001/06/12/a0088

Data: 2010-03-30 22:17:26
Autor: boukun

Użytkownik "Woland" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:2ccf68aa-54bf-48ff-ad68-188a135c7f05r27g2000yqn.googlegroups.com...
boukun napisał(a):

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
No niech ci będzie, z pamięci, po 3 latach cytowałem...
http://www.youtube.com/watch?v=g9VdhGr4pUc

boukun

Data: 2010-03-30 21:57:07
Autor: Piotr
Dnia Tue, 30 Mar 2010 21:43:38 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Dzieci łacha drą, a tatełe się miział z niemieckimi pedziami... Musisz im
trochę swoich przygód opowiedzieć wałkun, bo tak to śmiejąc się z
"pedałów", z ciebie się nabijają.
--
Od onanizmu to potrafi bezrobotnemu nieźle odp...:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI -gupi wałkun usunął, ale jakby kto chciał, to mogę podesłać na priv.

Data: 2010-03-30 22:09:05
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:tbxrlzx201jb.hulx2koldr0c.dlg40tude.net...
[...]

No proszę, jak o pedałach wspomnę, to pedalisko głupi Piotruś już się przymila. A potem psychol będzie głupa rżnął, że to ja się do niego przystawiam.

Brawo, brawo głupi Piotrusiu, spermy się nałykałeś i znów chcesz mi laskę zrobić...

boukun

Data: 2010-03-30 22:21:43
Autor: Piotr
Dnia Tue, 30 Mar 2010 22:09:05 +0200, boukun napisał(a):

[...]

:-)
No tak, byłbym zapomniał, to pewnie ja nakręciłem pedalski filmik w którym
realizowałem z pluszowym misiem swoje fantazje erotyczne? Zrobisz w majty
półgłówku z wysiłku by odwrócić kota ogonem, ale ponieważ cepem byłeś,
jesteś i będziesz, to przekonasz tylko słaborozumnych syfciów.

No, a teraz dawaj tę swoją pedalską mantrę...