Caly swiat to wie, gdzie niegdzie sie o tym mowi a u nas udaje sie, ze nic sie nie stalo...

Data: 2011-04-01 13:26:43
Autor: Aszxse
Caly swiat to wie, gdzie niegdzie sie o tym mowi a u nas udaje sie, ze nic sie nie stalo...

Użytkownik "Ptica" <popierdolka75@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:in42vp$fpj$1inews.gazeta.pl...
Za katastrofš smoleńskš stali rosyjscy przywódcy, którzy chcieli usunšć Lecha Kaczyńskiego - taki wniosek płynie z kontrowersyjnego filmu dokumentalnego pt. "List z Polski" zrealizowanego dla holenderskiej telewizji przez Mariusza Pilisa.

Dobra, niech będzie zamach tylko gdzie się ten samolot rozpier..ł? Na Krakowskim Przedmieściu czy pod Smoleńskiem? Jeżeli pod Smoleńskiem to wyjaśnij mi dlaczego Jarosława Kaczyński ze świtą składają wieńce na chodniku pod pałacem prezydenckim? Wyjaśnij mi po jaką cholerę pisowskie bojówki maszerują tam z pochodniami?Wyjaśnij mi kogo pochowano na Wawelu skoro Jarosław Kaczyński twierdzi, że ten w trumnie to nie był jego brat.

AAA

Caly swiat to wie, gdzie niegdzie sie o tym mowi a u nas udaje sie, ze nic sie nie stalo...