"Cały swiat" ujmuje się za pedofilem...

Data: 2009-09-27 16:51:15
Autor: Piotr
"Cały swiat" ujmuje się za pedofilem...
No i nasze pełowce:
"Szef polskiego MSZ Radosław Sikorski rozważa wyst±pienie do władz
amerykańskich z pro¶b± o zbadanie możliwo¶ci skorzystania przez
prezydenta USA z prawa łaski wobec zatrzymanego w niedzielę w
Szwajcarii Romana Polańskiego.
Sikorski poinformował o tym dziennikarzy w Kairze w trakcie swojej
podróży do Afryki."

http://wiadomosci.onet.pl/2050456,11,prawo_laski_obamy_wobec_polanskiego_rozwazamy_taka_prosbe,item.html

Co za ciemnogród wew tej hameryce, że też nie chce odpu¶cić i poprostu
zapomnieć, że im Polański uciekł spod noża. A mnie się to podoba, w
końcu zbrodniarz, który uciekł sprawiedliwo¶ci nie powinien zaznać
spokoju.
Piotr

Data: 2009-09-27 17:02:24
Autor: konserwator
"Cały swiat" ujmuje się za pedofilem...

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:qit556qttekd$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Wreszcie zlapali tego pedofila!
Nie lubie Szwjcarow ale tym gestem  stali mi sie blizsi!

Data: 2009-09-27 17:11:34
Autor: Piotr
Dnia Sun, 27 Sep 2009 17:02:24 +0200, konserwator napisał(a):

Wreszcie zlapali tego pedofila!
Nie lubie Szwjcarow ale tym gestem  stali mi sie blizsi!

No i jak składnie reszta zboczków, zawyła z oburzenia! Tak, że nawet
nasz pantoflarz Radosław będzie "interweniował" u Obamy.
Piotr

Data: 2009-09-27 17:30:02
Autor: konserwator
"Cały swiat" ujmuje się za pedofilem...

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:1w9kjxha591jl.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

swoj swojego bedzie bronil...
nie ma sie co dziwic...tylko po co mieszac do tego MSZ?

Data: 2009-09-27 17:34:03
Autor: * he®sk *
On Sun, 27 Sep 2009 16:51:15 +0200, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

[...]

 tak dla przypomnienia.

 ten maly zydek przelecial swoim  wyciorem 13-latke i to w czasie
 kiedy sharon tate jeszcze dobrze  nie ostygla. http://pl.wikipedia.org/wiki/Sharon_Tate

 gdyby taki nr odstawil ktorys klecha awantura bylaby na calego.
 rozumiem, ze radek ma zone  zydowskiego pochodzenia ale  bronienie  kurdupla bo jest jakims tam filmowcem to przesada.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2009-09-27 17:38:49
Autor: Piotr
Dnia Sun, 27 Sep 2009 17:34:03 +0200, * he®sk * napisał(a):

[...]

Hm, a to nie ta mała była winna?
Jak to na Onecie stoi...
http://wiadomosci.onet.pl/2050435,441,to_nie_byla_13-letnia_wystraszona_dziewczynka,item.html
Piotr

Data: 2009-09-27 17:48:32
Autor: * he®sk *
On Sun, 27 Sep 2009 17:38:49 +0200, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

> [...]
>  rozumiem, ze radek ma zone  zydowskiego pochodzenia ale >  bronienie  kurdupla bo jest jakims tam filmowcem to przesada.

 a co to zmienia ? faktem jest, ze rzecz dziala sie niebawem po
 smierci sharont tate.  maly zydek zabawia sie z 13-latka przy  obfitym polewaniu seansu erotrycznego gorzala.  dzis gazety  beda pisac ze chlopczyk nie wiedzial, a mala byla jak na swoj
 wiek wyrosnieta i chetnie przyjmowala pozycje wiolonczelistki.

Data: 2009-09-27 16:15:49
Autor: zbig

 a co to zmienia ? faktem jest, ze rzecz dziala sie niebawem po
 smierci sharont tate.  maly zydek zabawia sie z 13-latka przy  obfitym polewaniu seans
Jakie qurwa niebawem?? 8 lat to jest niebawem??
Poza tym pedofil to taki, ktory jest nalogowym zboczencem, a o ile wiadomo to Polanski ani przedtem ani potem nie miał zadnych tego typu historii.
Podstawili mu te laske , wszyscy o tym wiedz±.

Data: 2009-09-27 14:08:56
Autor: Marek
On 27 Wrz, 18:15, "zbig" <zbigni...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
> [...]

Polanski ani przedtem ani potem nie miał zadnych tego typu historii.
Podstawili mu te laske , wszyscy o tym wiedz±.

Taaa....???

To powiedz, czy taki cytat:  " Dla mnie kobieta moze byc stara...moze
miec nawet 15 lat..."

to przypadkiem od twojego idola nie pochodzi ???

Data: 2009-09-27 18:22:39
Autor: Lorn
zbig pisze:
[...]

Zostaw... Niech się gryz±. :>

Data: 2009-09-27 18:26:53
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sun, 27 Sep 2009 17:38:49 +0200, Piotr napisał(a):

[...]

Jakby księdza uwiodła - to by była winna. --
"Każdy my¶l±cy człowiek jest ateist±" - E.Hemingway

Data: 2009-09-27 17:42:57
Autor: konserwator
"Cały swiat" ujmuje się za pedofilem...
a paszol ty won spamerze. Po raz chyba 4 do KF...

Data: 2009-09-27 21:49:46
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
"Cały swiat" ujmuje się za pedofilem...

Użytkownik "* he®sk *" <?bigbrednie@interia.pl> napisał

[...]

E tam, klecha nie ma żony ;-)

Przemek
--
Podwórkowe wychowanie Kaczyńskiego:

"Jarosław Kaczyński opowiadał o swoim dzieciństwie w powojennej Warszawie i
bójkach na kamienie z rówie¶nikami. Czasem trafiał do szpitala z rozbit±
głow±. - Do takich walk między dziećmi zupełnymi dochodziło i czasem
zdarzało mi się oberwać. I wtedy l±dowałem na pogotowiu, ale bez ciężkich
strat. - Ja byłem skromnym 'Hetmanem' - prezes PiS przypomniał też sobie
swoje podwórkowe przezwisko".

Data: 2009-09-27 18:26:03
Autor: Grzegorz Z.
"Cały swiat" ujmuje się za pedofilem...
Dnia Sun, 27 Sep 2009 16:51:15 +0200, Piotr napisał(a):

No i nasze pełowce:

Dobry wieczór Piotrze.

Martwiłem się o Ciebie.

--
"Każdy my¶l±cy człowiek jest ateist±" - E.Hemingway

Data: 2009-09-27 21:21:15
Autor: Piotr
"Cały swiat" ujmuje się za pedofilem...
Dnia Sun, 27 Sep 2009 18:26:03 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

Dobry wieczór Piotrze.

Martwiłem się o Ciebie.

Dziekuję za "troskę", zupełnie niepotrzebnie. A jak z twoimi
problemami, poradzisz sobie?
Piotr

Data: 2009-09-27 20:01:08
Autor: jadrys
Piotr pisze:

[...]

I to mi sie w amerykańskim prawie podoba najbardziej - żaden zbok, złodziej czy bandyta nie może liczyć na to że kiedy¶ będzie mu odpuszczone.

Data: 2009-09-27 20:08:37
Autor: Andrzej Adam Filip
"Cały swiat" ujmuje się za pedofilem...
jadrys <CHE@yahoo.com> pisze:
Piotr pisze:

Co za ciemnogród wew tej hameryce, że też nie chce odpuścić i poprostu
zapomnieć, że im Polański uciekł spod noża. A mnie się to podoba, w
końcu zbrodniarz, który uciekł sprawiedliwości nie powinien zaznać
spokoju.
Piotr

I to mi sie w amerykańskim prawie podoba najbardziej - żaden zbok,
złodziej czy bandyta nie może liczyć na to że kiedyś będzie mu
odpuszczone.

No chyba że go kolejny prezydent USA "na pięć minut przed końcem
ostatniej kadencji" ułaskawi :-)

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Ten popełnił zbrodnię, komu przyniosła korzyść.

Data: 2009-09-27 20:23:07
Autor: jadrys
Andrzej Adam Filip pisze:
jadrys <CHE@yahoo.com> pisze:

Piotr pisze:

[...]

Z praktyki wiadomo że "Prawo łaski" nie jest zbyt często stosowane, ani przez gubernatorów, ani przez prezydenta.

Data: 2009-09-27 20:31:21
Autor: Andrzej Adam Filip
jadrys <CHE@yahoo.com> pisze:
Andrzej Adam Filip pisze:
jadrys <CHE@yahoo.com> pisze:

Piotr pisze:

[...]

ani przez gubernatorĂłw, ani przez prezydenta.

Jak dla mnie pierdolisz z niewiedzy lub celowo kłamiesz :-)

http://en.wikipedia.org/wiki/Bill_Clinton#Pardons_and_campaign_finance
<quote>
  Pardons and campaign finance
  Main articles: Bill Clinton pardons controversy and 1996 United States
  campaign finance controversy
  Clinton issued 141 pardons and 36 commutations on his last day in
  office on January 20, 2001. Most of the controversy surrounded Marc
  Rich and allegations that Hillary Clinton's brother, Hugh Rodham,
  accepted payments in return for influencing the president's
  decision-making regarding the pardons.
</quote>

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Nieskuteczne są czyny tego, kto przyrzeczeń nie dotrzymuje.

Data: 2009-09-27 20:37:42
Autor: jadrys
Andrzej Adam Filip pisze:
jadrys <CHE@yahoo.com> pisze:

Andrzej Adam Filip pisze:

jadrys <CHE@yahoo.com> pisze:

Piotr pisze:

[...]

Kat Jugosławii, Mr Clinton był wyjątkowym prezydentem, także pod względem ułaskawień.

"Cały swiat" ujmuje się za pedofilem...