"Cały swiat" ujmuje się za pedofilem...

Data: 2009-09-27 17:34:03
Autor: * heŽsk *
"Cały swiat" ujmuje się za pedofilem...
On Sun, 27 Sep 2009 16:51:15 +0200, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

No i nasze pełowce:
"Szef polskiego MSZ Radosław Sikorski rozważa wystąpienie do władz
amerykańskich z prośbą o zbadanie możliwości skorzystania przez
prezydenta USA z prawa łaski wobec zatrzymanego w niedzielę w
Szwajcarii Romana Polańskiego.
Sikorski poinformował o tym dziennikarzy w Kairze w trakcie swojej
podróży do Afryki."

 tak dla przypomnienia.

 ten maly zydek przelecial swoim  wyciorem 13-latke i to w czasie
 kiedy sharon tate jeszcze dobrze  nie ostygla. http://pl.wikipedia.org/wiki/Sharon_Tate

 gdyby taki nr odstawil ktorys klecha awantura bylaby na calego.
 rozumiem, ze radek ma zone  zydowskiego pochodzenia ale  bronienie  kurdupla bo jest jakims tam filmowcem to przesada.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2009-09-27 17:38:49
Autor: Piotr
Dnia Sun, 27 Sep 2009 17:34:03 +0200, * heŽsk * napisał(a):

[...]

Hm, a to nie ta mała była winna?
Jak to na Onecie stoi...
http://wiadomosci.onet.pl/2050435,441,to_nie_byla_13-letnia_wystraszona_dziewczynka,item.html
Piotr

Data: 2009-09-27 17:48:32
Autor: * heŽsk *
On Sun, 27 Sep 2009 17:38:49 +0200, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

> [...]
>  rozumiem, ze radek ma zone  zydowskiego pochodzenia ale >  bronienie  kurdupla bo jest jakims tam filmowcem to przesada.

 a co to zmienia ? faktem jest, ze rzecz dziala sie niebawem po
 smierci sharont tate.  maly zydek zabawia sie z 13-latka przy  obfitym polewaniu seansu erotrycznego gorzala.  dzis gazety  beda pisac ze chlopczyk nie wiedzial, a mala byla jak na swoj
 wiek wyrosnieta i chetnie przyjmowala pozycje wiolonczelistki.

Data: 2009-09-27 16:15:49
Autor: zbig

 a co to zmienia ? faktem jest, ze rzecz dziala sie niebawem po
 smierci sharont tate.  maly zydek zabawia sie z 13-latka przy  obfitym polewaniu seans
Jakie qurwa niebawem?? 8 lat to jest niebawem??
Poza tym pedofil to taki, ktory jest nalogowym zboczencem, a o ile wiadomo to Polanski ani przedtem ani potem nie miał zadnych tego typu historii.
Podstawili mu te laske , wszyscy o tym wiedzą.

Data: 2009-09-27 14:08:56
Autor: Marek
On 27 Wrz, 18:15, "zbig" <zbigni...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
> [...]

Polanski ani przedtem ani potem nie miał zadnych tego typu historii.
Podstawili mu te laske , wszyscy o tym wiedzą.

Taaa....???

To powiedz, czy taki cytat:  " Dla mnie kobieta moze byc stara...moze
miec nawet 15 lat..."

to przypadkiem od twojego idola nie pochodzi ???

Data: 2009-09-27 18:22:39
Autor: Lorn
zbig pisze:
[...]

Zostaw... Niech się gryzą. :>

Data: 2009-09-27 18:26:53
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sun, 27 Sep 2009 17:38:49 +0200, Piotr napisał(a):

[...]

Jakby księdza uwiodła - to by była winna. --

Data: 2009-09-27 17:42:57
Autor: konserwator
"Cały swiat" ujmuje się za pedofilem...
a paszol ty won spamerze. Po raz chyba 4 do KF...

Data: 2009-09-27 21:49:46
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
"Cały swiat" ujmuje się za pedofilem...

Użytkownik "* heŽsk *" <?bigbrednie@interia.pl> napisał

[...]

E tam, klecha nie ma żony ;-)

Przemek
--
Podwórkowe wychowanie Kaczyńskiego:

"Jarosław Kaczyński opowiadał o swoim dzieciństwie w powojennej Warszawie i
bójkach na kamienie z rówieśnikami. Czasem trafiał do szpitala z rozbitą
głową. - Do takich walk między dziećmi zupełnymi dochodziło i czasem
zdarzało mi się oberwać. I wtedy lądowałem na pogotowiu, ale bez ciężkich
strat. - Ja byłem skromnym 'Hetmanem' - prezes PiS przypomniał też sobie
swoje podwórkowe przezwisko".

"Cały swiat" ujmuje się za pedofilem...