[SPAM] Camelback classic 2l

Data: 2012-08-23 18:08:31
Autor: Szymon*
[SPAM] Camelback classic 2l
http://allegro.pl/show_item.php?item=2579853503
powystawowy, bukłak 2l, nigdy nie zalewany, wszystko kompletne.
Świetna jakość wykonania.
Aukcja - 125 zł. W sklepach od ca. 180 wzwyż.
S.

Data: 2012-08-23 18:24:09
Autor: biodarek
[OT] Bukłak Camelback
W dniu 2012-08-23 18:08, Szymon* pisze:
http://allegro.pl/show_item.php?item=2579853503

Czy wie coś ktoś o możliwości zakupu samego bukłaka jak powyżej, bez plecaka? I czy nie kosztuje tyle co nowy plecak z bukłakiem?
Mam taki 2l już od kilku lat z plecakiem Lobo (długi i wąski), a widzę, że nowe mają inne kształty. Może powinienem już sobie teraz kupić na zapas? Bo stary coraz trudniej wyszorować. Żebym nie został na lodzie z pustym plecakiem.

--
biodarek

Data: 2012-08-23 21:34:49
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
[OT] Bukłak Camelback
biodarek, Thu, 23 Aug 2012 18:24:09 +0200, pl.rec.rowery:
[...]

Rzuć okiem na bukłaki z Decathlonu.

--
Pozdrowienia,

Data: 2012-08-23 21:59:43
Autor: biodarek
[OT] Bukłak Camelbak
[...]

Dzięki - widzę: "dla rowerzysty pragnącego wymienić kieszeń na wodę" - czyli dla mnie :D

Mam z Decathlonu zestaw do czyszczenia i jestem zadowolony. Zwłaszcza ze spirali. Używałem też Camelbakowych tabletek odkażających, ale gdzieś mi się zapodziały w domu. Pewnie znajdą się jak kupię nowe. Ale drogo. Może coś zastępczego? To było błękitnawe po rozpuszczeniu... chlorek sodu? Może użyć coś do czyszczenia protez zębowych? Nie, żebym miał akurat pod ręką ;) Ale może kupię taniej?

--
biodarek

Data: 2012-08-23 23:15:53
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
[OT] Bukłak Camelbak
biodarek, Thu, 23 Aug 2012 21:59:43 +0200, pl.rec.rowery:
Dzięki - widzę: "dla rowerzysty pragnącego wymienić kieszeń na wodę" - czyli dla mnie :D

A ja sobie pozwolę na trochę spamu...
<http://mkarweta.vot.pl/wordpress/2012/08/plecak-na-baterie/> ;-)

--
Pozdrowienia,