Campin Dedinky

Data: 2012-04-18 21:00:01
Autor: Piotr
Campin Dedinky
Witam,
Ma zamiar wybrać sie przcyzepą campingową w Słowacki Raj. Czy ktoś może ocenić warunki sanitarne+ciepła woda na campingu Dedinkach?
Pozdrawiam, Piotr

Data: 2012-04-19 19:24:43
Autor: j
Campin Dedinky
W dniu 18.04.2012 21:00, Piotr pisze:
[...]

Z tego co widziałem w zeszłym roku to warunki są tam żadne. Tzw. camping to pochyłe pole pomiędzy domami. Na dole przy drodze stoi kilka oszkliwych bud stanowiących zaplecze? sanitarne tegoż. Nie sprawdzałem szczegółów ale w przyłącze prądu nie wierzę. Camp prowadzony jest przez hotel Priehrada stojący tuż obok. Być może da się korzystać z urządzeń sanitarnych w hotelu. Generalnie teren wyglądał na znacznie zapuszczony i po obejrzeniu go stwierdziłem wtedy że nigdy tam nie przyjadę.

pozdr

PS. Warunki na ATC Podlecok są o niebo lepsze choć też im brakuje sporo do średniego polskiego standardu.

Campin Dedinky