Canal+ 3D - pierwsza transmisja 15 maja

Data: 2010-04-01 11:01:46
Autor: Mark
Canal+ 3D - pierwsza transmisja 15 maja
15 maja 2010 roku telewizja Canal+ Polska przeprowadzi pierwszą w Polsce
transmisję z meczu piłki nożnej w technologii stereoskopowej i standardzie
HD. Będzie to również jedna z pierwszych w Europie produkcji 3D na żywo
dostępnych dla masowej publiczności (m.in. dzięki testowemu serwisowi Canal+
3D na platformie Cyfra+).
Dzięki transmisji Canal+ Polska stanie się jednym z niewielu krajów w
Europie (m.in. po Wielkiej Brytanii i Niemczech), w którym kibice mogą
doświadczyć rewolucji, jaką stereoskopia wprowadza do piłkarskich emocji.
Ekipa Canal+ przeprowadzi transmisję z meczu piłki nożnej w trójwymiarowej
technologii HD prawdopodobnie ze stadionu w Poznaniu, Krakowie lub
Warszawie. Możliwe, że pierwszy polski mecz w 3D, w zależności od sytuacji w
tabeli Ekstraklasy, rozegra drużyna Lecha Poznań z Zagłębiem Lubin, Wisły
Kraków z Odrą Wodzisław lub Legii Warszawa z PGE GKS Bełchatów.
Partnerem transmisji jest Eutelsat - przekaz odbędzie się na należącym do
operatora satelicie Hot Bird. Ekipa Canal+ przeprowadzi relację z
wykorzystaniem specjalistycznego wozu transmisyjnego wyposażonego w 9
nowoczesnych
kamer pracujących w technologii stereoskopowej. Transmisja w technologii
stereo 3D będzie niekodowana (sygnał będzie zakodowany dla transmisji
tradycyjnej). Abonenci
Cyfry+, posiadający dekoder HD i telewizor 3D, będą ją mogli obejrzeć w
ramach serwisu testowego Canal+ 3D test na kanale 28.

--
Mark

Data: 2010-04-01 11:07:18
Autor: sensei
Canal+ 3D - pierwsza transmisja 15 maja
a czemu tylko na jedynie słusznym telewizorze LG?

Data: 2010-04-01 11:54:55
Autor: kuba
W dniu 2010-04-01 11:07, sensei pisze:
a czemu tylko na jedynie słusznym telewizorze LG?
Bo dzisiaj 1 kwietnia?

Data: 2010-04-01 11:59:16
Autor: Mark
Dnia Thu, 01 Apr 2010 11:54:55 +0200, kuba napisał(a):

a czemu tylko na jedynie słusznym telewizorze LG?
Bo dzisiaj 1 kwietnia?

Coz. Jesli myslisz ze to zart - tu masz linka do pelnego artykułu:
http://www.canalplus.pl/aktualnosci-canalplus-pokaze-pierwsza-w-polsce-transmisje-z-meczu-pilki-noznej-na-zywo-w-3d_12700388831878
Polecam sprawdzic date - *WCZORAJSZA*

--
Mark

Data: 2010-04-01 12:57:53
Autor: MF[PL]
W dniu 2010-04-01 11:59, Mark pisze:
[...]

Który z tunerów C+ potrafi odebrać i wyświetlić progresywnie 120 ramek w rozdz. HD?

Data: 2010-04-01 13:07:24
Autor: Mark
Dnia Thu, 01 Apr 2010 12:57:53 +0200, MF[PL] napisał(a):

Który z tunerów C+ potrafi odebrać i wyświetlić progresywnie 120 ramek w rozdz. HD?

Pojecia nie mam

--
Mark

Data: 2010-04-01 14:58:46
Autor: MF[PL]
W dniu 2010-04-01 13:07, Mark pisze:
Dnia Thu, 01 Apr 2010 12:57:53 +0200, MF[PL] napisał(a):

Który z tunerów C+ potrafi odebrać i wyświetlić progresywnie 120 ramek w
rozdz. HD?

Pojecia nie mam

Żaden.
Przy 30 (2 x 15) lub 60 (2 x 30) ramkach to raczej kiszka będzie.
Ale może się mylę.

Data: 2010-04-01 12:14:47
Autor: Mark
Dnia Thu, 1 Apr 2010 11:07:18 +0200, sensei napisał(a):

a czemu tylko na jedynie słusznym telewizorze LG?

W tekscie nic nie ma ze odbior bedzie jedynie na LG. Bylo za to info ze wraz
z LG beda organizowane pokazy dla tych co nie maja tv 3D

--
Mark

Data: 2010-04-01 11:54:06
Autor: Cavallino
Użytkownik "Mark" <tajny@adres.w.pl> napisał w wiadomości news:

[...]

A co to jest telewizor 3D o który chodzi?
To coś na czym da się oglądać bez okularów 3D, czy wręcz przeciwnie?
Jak coś takiego będzie widać na zwykłym tv?

Data: 2010-04-01 12:13:38
Autor: Mark
Dnia Thu, 1 Apr 2010 11:54:06 +0200, Cavallino napisał(a):

A co to jest telewizor 3D o który chodzi?

Hm.. telewizor z funkcja 3D?:) Np Samsung UE55C7000, albo LG ktory ma byc
"na dniach"

To coś na czym da się oglądać bez okularów 3D, czy wręcz przeciwnie?

Przegladalem specyfikacje kilku tv 3D, i np dla
LG LX9500: w specyfikacji jest Telewizor 3D (okulary z aktywną migawką)

Jak coś takiego będzie widać na zwykłym tv?

Osobiscie nie wiem:)Nie mialem jeszcze przyjemnosci widziec zadnej
transmmisji 3d w TV
Ale znalazlem taki artykul, porownanie 3D samsunga i Panasonica jak chesz
poczytaj:
http://gizmodo.com/5501900/the-best-3dtv-samsung-un55c7000-vs-panasonic-tc+p50vt20

--
Mark

Data: 2010-04-01 12:58:18
Autor: Cavallino
Użytkownik "Mark" <tajny@adres.w.pl> napisał w wiadomości news:z3b4f2hn68nr$.dlgsmok.wot...
[...]

To na drzewo z takimi pomysłami.

Jak coś takiego będzie widać na zwykłym tv?

Osobiscie nie wiem:)Nie mialem jeszcze przyjemnosci widziec zadnej
transmmisji 3d w TV

Z tekstu wynika że to jakoś specjalnie kodowane jest, tzn. że na zwykłym nie odbierzesz, czy o coś innego chodziło?

Data: 2010-04-01 13:06:06
Autor: Mark
Dnia Thu, 1 Apr 2010 12:58:18 +0200, Cavallino napisał(a):

Przegladalem specyfikacje kilku tv 3D, i np dla
LG LX9500: w specyfikacji jest Telewizor 3D (okulary z aktywną migawką)

To na drzewo z takimi pomysłami.

No a czego sie spodziewales, ze na zwyklym TV bedziesz mial obraz 3d?

--
Mark

Data: 2010-04-01 13:32:22
Autor: Cavallino
Użytkownik "Mark" <tajny@adres.w.pl> napisał w wiadomości news:1xmdqivgy7928$.dlgsmok.wot...
[...]

Nie, że wymyślą TV na którym będę miał 3D bez okularów.

Data: 2010-04-01 13:59:19
Autor: BoDro
Cavallino pisze:

Nie, że wymyślą TV na którym będę miał 3D bez okularów.

cierpliwości, bo one już w labach czekają na odpowiednią chwilę - czyli, aż nawciskają napalonym telemaniakom tv 3d z okularami :-)

--
Bogdan

Data: 2010-04-01 14:05:20
Autor: Cavallino
Użytkownik "BoDro" <bolek@lolek.pl> napisał w wiadomości news:hp21qk$3e9$1inews.gazeta.pl...
Cavallino pisze:

Nie, że wymyślą TV na którym będę miał 3D bez okularów.

cierpliwości, bo one już w labach czekają na odpowiednią chwilę - czyli, aż nawciskają napalonym telemaniakom tv 3d z okularami :-)

To ja też poczekam. ;-)

Data: 2010-04-01 14:17:34
Autor: Wiewior
W dniu 2010-04-01 13:59, BoDro pisze:
> cierpliwości, bo one już w labach czekają na odpowiednią chwilę - czyli,
> aż nawciskają napalonym telemaniakom tv 3d z okularami :-)

Osobiście wolę mieć okulary na nosie i siedzieć gdzie chce, niż nie mieć okularów i trzymać głowę w ściśle określonym miejscu.
Bo monitory 3D nie wymagające okularów istnieją, ale obraz na nich jest do kitu.

--
     Wiewior
jvrjvbe@tnmrgn.cy

Data: 2010-04-01 15:46:33
Autor: BaX
> [...]

Osobiście wolę mieć okulary na nosie i siedzieć gdzie chce, niż nie mieć okularów i trzymać głowę w ściśle określonym miejscu.

No, no, przy stole z obiadem w okularach na nosie :D

Data: 2010-04-01 22:36:10
Autor: bocian
W dniu 2010-04-01 11:01, Mark pisze:
[...]

Ależ żaden stadion w naszym kraju nie jest przystosowany do piłki nożnej 3D.

Data: 2010-04-01 22:47:48
Autor: [MF] PL
2010-04-01 22:36, bocian napisal (a):

Ależ żaden stadion w naszym kraju nie jest przystosowany do piłki nożnej 3D.

Zgadza się. Wszystkie są 2D (Do Dupy).

Canal+ 3D - pierwsza transmisja 15 maja