Canal+ nadal z Ekstraklasą

Data: 2011-05-11 18:12:13
Autor: Cavallino
Canal+ nadal z Ekstraklasą
No i pięknie, nie muszę rezygnować, kupować nowych tunerów za furę siana i do tego oglądać kiepskiej realizacji.

Data: 2011-05-11 20:33:32
Autor: Tomek C
Canal+ nadal z Ekstraklasą
"Cavallino", dnia 11-05-2011 o godzinie 18:12:13 w wiadomości
<news:4dcab5ed$0$2458$65785112news.neostrada.pl> napisał/a:

No i pięknie, nie muszę rezygnować, kupować nowych tunerów za furę siana i do tego oglądać kiepskiej realizacji.

Dokładnie tak. Jakby nie było to C+ potrafi naszą kopaninie pokazać w
fajny sposób. Podobnie ma się sprawa z komentarzem. Ostatnio doskonałym
przykładem w różnicy pomiędzy C+ a pozostałą mizerotą były mecze
pomiędzy Barceloną a Realem. Miałem okazję oglądać to we wszystkich
stacjach i nie wyobrażam sobie meczów polskiej kopanej z komentarzem
rodem z tvp czy tvn.

--
Tomek C.         tomciu|at|post.pl         GG: 356802 "Nawet jeżeli jesteś idiotą staraj się nie być głupi"

Data: 2011-05-11 20:57:51
Autor: Cavallino
Canal+ nadal z Ekstraklasą
Użytkownik "Tomek C" <adres@w.sigu.> napisał w wiadomości news:s4qynyyk3dzh.dlgtomciu.net.invalid...
[...]

Tvp nie było zagrożeniem, ale TVN+Orange Sport dość dużym.

Data: 2011-05-11 21:27:50
Autor: quasi
Canal+ nadal z Ekstraklasą
W dniu 2011-05-11 20:57, Cavallino pisze:
Tvp nie było zagrożeniem, ale TVN+Orange Sport dość dużym.

Swoją drogą co sądzicie o przyszłości Orange Sport? Teraz mało kto będzie płacił za ten kanał jak nie będzie w nim polskiej piłki.

Data: 2011-05-11 22:38:57
Autor: Tomek C
Canal+ nadal z Ekstraklasą
"quasi", dnia 11-05-2011 o godzinie 21:27:50 w wiadomości
<news:4dcae395$0$2437$65785112news.neostrada.pl> napisał/a:

W dniu 2011-05-11 20:57, Cavallino pisze:
Tvp nie było zagrożeniem, ale TVN+Orange Sport dość dużym.

To, że TVP się nie liczy to wiem. Miałem na mysli poziom komentarza

Swoją drogą co sądzicie o przyszłości Orange Sport? Teraz mało kto będzie płacił za ten kanał jak nie będzie w nim polskiej piłki.

A co ma być? Po prostu straci status kanału premium i dołączy do
pozostałych platform.

--
Tomek C.         tomciu|at|post.pl         GG: 356802 "Nawet jeżeli jesteś idiotą staraj się nie być głupi"

Data: 2011-05-12 00:25:35
Autor: Cavallino
Canal+ nadal z Ekstraklasą
Użytkownik "quasi" <spam@spama.spamem.pogania> napisał w wiadomości news:4dcae395$0$2437$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Podobnie jak mało kto płaci za resztę telewizji Orange, większość neostrady z tv to bezpłatne kanały.

Data: 2011-05-11 23:49:47
Autor: jadryś
Canal+ nadal z Ekstraklasą
W dniu 2011-05-11 18:12, Cavallino pisze:
No i pięknie, nie muszę rezygnować, kupować nowych tunerów za furę siana
i do tego oglądać kiepskiej realizacji.

Sam Canal+ wygrał przetarg, czy w jakiejś spółce?

Data: 2011-05-11 23:52:25
Autor: boxfish
Canal+ nadal z Ekstraklasą
W dniu 2011-05-11 23:49, jadryś pisze:
W dniu 2011-05-11 18:12, Cavallino pisze:
No i pięknie, nie muszę rezygnować, kupować nowych tunerów za furę siana
i do tego oglądać kiepskiej realizacji.

Sam Canal+ wygrał przetarg, czy w jakiejś spółce?

Kilka meczy dla Polsatu i jeden dla Eurosportu

Data: 2011-05-12 00:26:21
Autor: Cavallino
Canal+ nadal z Ekstraklasą
Użytkownik "jadryś" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:iqf09d$e5f$1news.onet.pl...
W dniu 2011-05-11 18:12, Cavallino pisze:
No i pięknie, nie muszę rezygnować, kupować nowych tunerów za furę siana
i do tego oglądać kiepskiej realizacji.

Sam Canal+ wygrał przetarg, czy w jakiejś spółce?

Mecze mają być też w Polsacie Cyfrowym i Eurosport.
Więc spółka całkiem spora.

Data: 2011-05-12 07:04:49
Autor: pawell32
Canal+ nadal z Ekstraklasą
W dniu 2011-05-11 18:12, Cavallino pisze:
No i pięknie, nie muszę rezygnować, kupować nowych tunerów za furę siana
i do tego oglądać kiepskiej realizacji.

czyli b.z.
to dobrze

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 11.4 - power of linux

Data: 2011-05-12 10:12:57
Autor: Ghost
Canal+ nadal z Ekstraklasą

Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:4dcb6a7e$1news.home.net.pl...
[...]

Kibice maja ciezki zywot, to ciagle gonienie za wlasciwa platforma musi byc stresujace, zwlaszcza, ze umowy dluzsze niz sezon. Jak to dobrze, ze nie jestem kompulsywnym obgladaczem :-)

Data: 2011-05-12 10:39:45
Autor: Cavallino
Canal+ nadal z Ekstraklasą
Użytkownik "Ghost" <ghost@everywhere.pl> napisał w wiadomości news:iqg5ah$ttb$1mx1.internetia.pl...

[...]

Gdyby nie fakt, że od bodajże 15 lat to jest ta sama platforma, to miałbyś rację. ;-)

Data: 2011-05-15 18:11:16
Autor: Ghost
Canal+ nadal z Ekstraklasą

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:4dcb9ccd$0$2493$65785112news.neostrada.pl...
[...]

 A nie jest tak, ze np. Polsat czasemma cos na wylacznosc?

Data: 2011-05-15 18:16:18
Autor: Cavallino
Canal+ nadal z Ekstraklasą
[...]

Tak jest, już się Cyfra kiedyś w reklamach nabijała z ich wyłączności, np. na ligę Bangladeszu. ;-)
To co ma N i Polsat to jest mydlenie oczu że mają cokolwiek.
Oczywiście mówimy o tym co nie leci w paśmie otwartym.

Data: 2011-05-15 20:10:46
Autor: bufi
Canal+ nadal z Ekstraklasą
Cavallino wrote:

> [...]

wyłączności, np. na ligę Bangladeszu. ;-) To co ma N i Polsat to jest
mydlenie oczu że mają cokolwiek.  Oczywiście mówimy o tym co nie leci

Nie masz pojęcia co leci na sportowych kanałach Polsatu i piszesz
takie głupoty, że głowa boli.

P.

Data: 2011-05-15 23:27:43
Autor: Cavallino
Canal+ nadal z Ekstraklasą
Użytkownik "bufi" <bufi@pl.de> napisał w wiadomości news:iqpc05$mel$1inews.gazeta.pl...
Cavallino wrote:

> [...]

w paśmie otwartym.

Nie masz pojęcia co leci na sportowych kanałach Polsatu

Oczywiście że mam.
Dokładnie zero ciekawych pozycji.
Liga Bangladeszu mnie nie interesuje, kosza nie mają, piłki nie mają (poza tym co leci na otwartych antenach), żużla nie mają, F1 leci na otwartym.

Data: 2011-05-16 04:37:43
Autor: bufi
Canal+ nadal z Ekstraklasą
Cavallino wrote:

> Nie masz pojęcia co leci na sportowych kanałach Polsatu

Oczywiście że mam.
Dokładnie zero ciekawych pozycji.
Liga Bangladeszu mnie nie interesuje, kosza nie mają, piłki nie mają

Noo, Liga Europy to nie piłka. I skąd ten Bangladesz?

(poza tym co leci na otwartych antenach), żużla nie mają, F1 leci na
otwartym.

No w C+ macie piłkę(fakt, że ciekawe ligi), żużel, kosz i to wszystko.

W CP jest duza większa róznorodność dyscyplin.

Pozdrawiam

Data: 2011-05-16 08:49:32
Autor: Cavallino
Canal+ nadal z Ekstraklasą
Użytkownik "bufi" <bufi@pl.de> napisał w wiadomości news:iqq9mn$adj$1inews.gazeta.pl...
Cavallino wrote:

> Nie masz pojęcia co leci na sportowych kanałach Polsatu

Oczywiście że mam.
Dokładnie zero ciekawych pozycji.
Liga Bangladeszu mnie nie interesuje, kosza nie mają, piłki nie mają

Noo, Liga Europy to nie piłka.

Liga Europy leci w otwartym, również w każdej innej platformie.

I skąd ten Bangladesz?

Taka metafora lig piłkarskich które transmituje się tylko po to, żeby szefowie Polsatu mogli powiedzieć że mają piłkę ligową, bo psa z kulawą nogą one nie interesują.

(poza tym co leci na otwartych antenach), żużla nie mają, F1 leci na
otwartym.

No w C+ macie piłkę(fakt, że ciekawe ligi), żużel, kosz i to wszystko.

Zgadza się - jest wszystko co potrzeba.

W CP jest duza większa róznorodność dyscyplin.

Nikogo nie interesujących (mowa o tym co nie leci w otwartej antenie).

Data: 2011-05-16 15:03:16
Autor: bufi
Canal+ nadal z Ekstraklasą
Cavallino wrote:

> Noo, Liga Europy to nie piłka.

Liga Europy leci w otwartym, również w każdej innej platformie.

Tylko jeden mecz w TV4 w 4:3 na dvb-t również.
Ja piszę o całych rozgrywkach, każdy mecz na żywo.

> I skąd ten Bangladesz?

Taka metafora lig piłkarskich które transmituje się tylko po to, żeby
szefowie Polsatu mogli powiedzieć że mają piłkę ligową, bo psa z
kulawą nogą one nie interesują.
 Cos w tym jest. Mimo wszystko np. liga rosyjska wbrew pozorom jest
bardzo ciekawa.

> wszystko.

Zgadza się - jest wszystko co potrzeba.

Ja tu narazie widze tylko piłkę, nic poza tym.

> W CP jest duza większa róznorodność dyscyplin.

Nikogo nie interesujących (mowa o tym co nie leci w otwartej antenie).

Pisz za siebie. Podejrzewam, że mnóstwo osób by chciało pooglądać
np. Plus Lige kobiet i panów + Ligę Mistrzów kobiet i panów (siatka)
Siatka plażowa mistrzostwa kobiet i panów.
Piłka ręczna kobiet i panów (polska liga)
Piłka nozna: Liga Europy, liga holenderska i rosyjska + wybrane
mecze ligi włoskiej no i meczyk Ligi Mistrzów raz na dwa tyg.
no ale tego nie liczmy. No i od jakiegoś czasu jest Orange Sport info,
czy tam daja ligę francuską? No i Extraklasa od zaniedługo.
Dodatkowo F1 treningi + konferencje prasowe (w otwartym tego nie ma.)

W sezonie zimowym: zawody bobslejowe, narciarstwo, łyżwy szybkie i taniec, wczoraj się zakończyły mistrzostwa w hokeju.
Latem: lekkoatletyka (diamentowa liga).
A nocą w weekendy leci boks.

I jeszcze pewnie kilka innych pozycji o których teraz zapomniałem albo
zwyczajnie nie oglądam.

Więc proszę nie wyskakuj mi tu z PremierShip jako Najlepszy Sport Ze
Wszystkich. Pochwal się może ile za to bulisz miesiecznie. Bo cos
mi się zdaje, że jakieś koszmarne pieniądze.

Pozdrawiam

Data: 2011-05-16 17:40:49
Autor: Cavallino
Canal+ nadal z Ekstraklasą
> [...]

> wszystko.

Zgadza się - jest wszystko co potrzeba.

Ja tu narazie widze tylko piłkę, nic poza tym.

A ja wszystkie 3 dyscypliny.
Poza tym nic więcej nie ma. ;-)

> W CP jest duza większa róznorodność dyscyplin.

Nikogo nie interesujących (mowa o tym co nie leci w otwartej antenie).

Pisz za siebie.

A myślałeś że za kogo piszę?

[...]

Czyli tak jak pisałem - nic nie ma.

Więc proszę nie wyskakuj mi tu z PremierShip jako Najlepszy Sport Ze
Wszystkich. Pochwal się może ile za to bulisz miesiecznie.

78 zł.
Przy czym dostałem od nich gratis tv, więc odliczając ratę za niego realny koszt to 37 zł miesięcznie (na początku było jeszcze dużo taniej, mimo że miałem też HBO).

Do tego w cenie jest wynajem dekodera HD i Multiroom, kilka programów HD gratis itd.
Przebijesz? ;-)

Bo cos
mi się zdaje, że jakieś koszmarne pieniądze.

Jak widzisz nie do końca.

Data: 2011-05-16 16:02:33
Autor: bufi
Canal+ nadal z Ekstraklasą
Cavallino wrote:

A ja wszystkie 3 dyscypliny.
Poza tym nic więcej nie ma. ;-)

No to słabo coś ;)

A myślałeś że za kogo piszę?

Miał być flejm sport w CP vs. sport w C+ ;p

> [...]

taniej, mimo że miałem też HBO).

Do tego w cenie jest wynajem dekodera HD i Multiroom, kilka programów

Trudno wyczuć. Teraz płacę 37.90 więc wygrywasz. Ale pomijając to, że
przez pierwsze pół roku mialem cały pakiet gratis, może byc różnie.
Nie chce mi się liczyć. Ale powiedzmy w normalnych warunkach, bez żadnych promocji-srocji.
Ile trzeba zapłacić za najnizszy pakiet + full pakiet sport może być i
w HD?
 Pozdrawiam

Data: 2011-05-16 18:54:34
Autor: Cavallino
Canal+ nadal z Ekstraklasą
[...]

Można kupić sam sport.
30-40 zł.

Data: 2011-05-16 17:02:37
Autor: bufi
Canal+ nadal z Ekstraklasą
Cavallino wrote:

> Ale powiedzmy w normalnych warunkach, bez żadnych promocji-srocji.
> Ile trzeba zapłacić za najnizszy pakiet + full pakiet sport może
> być i w HD?

Można kupić sam sport.
30-40 zł.

Niedużo. Czy ta opcja działa również na tych prepaidach z alledrogo?

Pozdrawiam

Data: 2011-05-16 21:33:04
Autor: Cavallino
Canal+ nadal z Ekstraklasą
Użytkownik "bufi" <bufi@pl.de> napisał w wiadomości news:iqrlbd$57h$1inews.gazeta.pl...
Cavallino wrote:

> [...]

Można kupić sam sport.
30-40 zł.

Niedużo. Czy ta opcja działa również na tych prepaidach z alledrogo?

Nie, Multipakiet to osobna oferta i osobna karta.
Masz tam tylko Canal+ (wszystkie).

Jest też inna opcja - można też wziąć najtańszy pakiet (20 zł) i dołożyć sam Canal+Sport (20 zł).
Czyli w promocji 2*10.

Data: 2011-05-16 19:53:09
Autor: bufi
Canal+ nadal z Ekstraklasą
Cavallino wrote:

Nie, Multipakiet to osobna oferta i osobna karta.
Masz tam tylko Canal+ (wszystkie).

Jest też inna opcja - można też wziąć najtańszy pakiet (20 zł) i
dołożyć sam Canal+Sport (20 zł).  Czyli w promocji 2*10.

Dzieki za info. Strasznie mnie kusi piłka w C+.

Pozdrawiam

Data: 2011-05-16 21:59:54
Autor: Cavallino
Canal+ nadal z Ekstraklasą
Użytkownik "bufi" <bufi@pl.de> napisał w wiadomości news:iqrvb5$b26$1inews.gazeta.pl...
Cavallino wrote:

[...]

Teraz to już się nawet nie ma co zastanawiać, na trzy lata znowu spokój.
Ja też kiedyś jechałem na dvb-t + Multipakiet i gdy tylko skończy się obecna umowa (czyt. skończę spłacać tv od nich) to od razu wracam do takiej opcji.
Może trochę będzie żal BBC i tematycznych, ale to zdecydowanie nie jest warte dodatkowych 40 zł.
No chyba że znowu podpasuje mi jakaś promocja w rodzaju 50% zniżki na całość i Multiroom za friko - wtedy za tą samą kasę mam dwa razy więcej treści.

Data: 2011-05-17 04:49:48
Autor: bufi
Canal+ nadal z Ekstraklasą
Cavallino wrote:

[...]

Ja do tej pory tesknie za BBC Knownlegde. Szkoda, że CP nie przedłuzył
umowy. (podobno trwają rozmowy z BBC o wrócenie paczki BBC do CP)
NGC i Discovery razem wziete są dużo słabsze.

[...]

Znając życie, kolejna promocja będzie na jesień. A i jeszcze, bo się
nie mogę doszukać. Czy w tym Mutliromie jest jakiś kanał HD? Raczej nie.

Pozdrawiam

Data: 2011-05-17 07:39:01
Autor: pawell32
Canal+ nadal z Ekstraklasą
W dniu 2011-05-17 06:49, bufi pisze:
Ja do tej pory tesknie za BBC Knownlegde. Szkoda, że CP nie przedłuzył
umowy. (podobno trwają rozmowy z BBC o wrócenie paczki BBC do CP)
NGC i Discovery razem wziete są dużo słabsze.

chyba coś przesadzasz.

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 11.4 - power of linux

Data: 2011-05-17 14:29:11
Autor: bufi
Canal+ nadal z Ekstraklasą
pawell32 wrote:

> [...]
> przedłuzył umowy. (podobno trwają rozmowy z BBC o wrócenie paczki
> BBC do CP) NGC i Discovery razem wziete są dużo słabsze.

Raczej nie. Jak widzę na NGC te programy o psach albo ucieczki z
wiezienia to mi sie niedobrze robi. A  Discovery i te ich marnej jakości
przekaz. W BBC co chwila jest coś ciekawego. I historia, nauka i w
porządnej jakości, ktoś pisał, że już jest 16:9 Albo po prostu mamy
różne gusta. Z checią bym się 'zamienił' wszystkie discovery+ NGC za
BBC Knownlegde.

Pozdrawiam

Data: 2011-05-18 07:18:22
Autor: pawell32
Canal+ nadal z Ekstraklasą
chyba coś przesadzasz.

Raczej nie. Jak widzę na NGC te programy o psach albo ucieczki z
wiezienia to mi sie niedobrze robi.

ale są również ciekawe, te o psach oczywiście nie.

A  Discovery i te ich marnej jakości

zgadza się

przekaz. W BBC co chwila jest coś ciekawego. I historia, nauka i w

jest, ale częściej ostatnio trafiam na ciekawy dokument na ngc

porządnej jakości, ktoś pisał, że już jest 16:9

wyłącznie (hd)

Albo po prostu mamy
różne gusta. Z checią bym się 'zamienił' wszystkie discovery+ NGC za
BBC Knownlegde.

ale mowa tylko o knowlenge

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 11.4 - power of linux

Data: 2011-05-18 09:30:20
Autor: Cavallino
Canal+ nadal z Ekstraklasą
[...]

Ja jeszcze Entertaiment - Top Gear leci tam też. ;-)

Data: 2011-05-18 14:56:45
Autor: bufi
Canal+ nadal z Ekstraklasą
pawell32 wrote:

> przekaz. W BBC co chwila jest coś ciekawego. I historia, nauka i w

jest, ale częściej ostatnio trafiam na ciekawy dokument na ngc

Nie no, owszem. Są ciekawe i to bardzo, ale mam wrażenie, że na BBC jest
takich pozycji dużo więcej.

Namiętnie oglądam wszelkie programy z astronomii i historii(WW2,
ColdWar)

Pamietam, chyba w tamtym roku, gdy była okrągła rocznica lądowania
na Księżycu. BBC przez cały weekend(~48h nonstop) nadawał programy
na tę okoliczność. Całą serię 'historia NASA', o STSach, Hubble.
No po prostu bajka. Żadna stacja nie robi takich akcji.

> porządnej jakości, ktoś pisał, że już jest 16:9

wyłącznie (hd)

No tak, w eNce. Mam nadzieję, że dołączą wersje HD w innych platformach.

> Albo po prostu mamy
> różne gusta. Z checią bym się 'zamienił' wszystkie discovery+ NGC za
> BBC Knownlegde.

ale mowa tylko o knowlenge

I ten jeden program z całej paczki by mi wystarczył.

Pozdrawiam

Data: 2011-05-17 08:56:14
Autor: Cavallino
Canal+ nadal z Ekstraklasą
Użytkownik "bufi" <bufi@pl.de> napisał w wiadomości news:iqsupb$217$1inews.gazeta.pl...
Cavallino wrote:

[...]

Multipakiecie chyba, bo Multiroom to opcja z dwiema kartami pozwalającymi niezależnie oglądać na dwóch tunerów.
Tak, w Multipakiecie MOGĄ być 3 kanały HD (za dopłatą).
Tj: Canal+ HD, Canal+Film HD i Canal+Sport HD.
Oraz ich odpowiedniki SD, a do tego Canal+ Sport2, Canal+ Gol i Canal+ 3D.

Data: 2011-05-17 14:30:41
Autor: bufi
Canal+ nadal z Ekstraklasą
Cavallino wrote:

Multipakiecie chyba, bo Multiroom to opcja z dwiema kartami

Tak, multipakiet. Mój błąd.

[...]

No to super. O to mi chodziło.

Pozdrawiam

Data: 2011-05-17 16:23:34
Autor: Ghost
Canal+ nadal z Ekstraklasą

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:4dcffc4e$0$2446$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No ja pamietam, ze szwagier potrzebowal polsat bo tam byla F1.

Data: 2011-05-17 16:42:42
Autor: Cavallino
Canal+ nadal z Ekstraklasą
[...]

F1 leci w powietrzu, więc nie robi różnicy jaką ma się platformę.

Data: 2011-05-19 09:06:04
Autor: Ghost
Canal+ nadal z Ekstraklasą

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:4dd2895e$0$2461$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No ale nie wszyscy odbieraja z powietrza.

Data: 2011-05-19 09:58:06
Autor: Cavallino
Canal+ nadal z Ekstraklasą
Użytkownik "Ghost" <ghost@everywhere.pl> napisał w wiadomości news:ir2g1g$uev$1mx1.internetia.pl...

[...]

Bo ponieważ?
Zresztą Polsat otwarty jest też w każdej platformie sat i kablówce.

Data: 2011-05-22 16:36:00
Autor: Ghost
Canal+ nadal z Ekstraklasą

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:4dd4cd8d$0$2436$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A jak sadzisz?

Zresztą Polsat otwarty jest też w każdej platformie sat i kablówce.

Ale czujesz, ze manipulujesz?

Data: 2011-05-22 19:14:05
Autor: Cavallino
Canal+ nadal z Ekstraklasą
Użytkownik "Ghost" <ghost@everywhere.pl> napisał w wiadomości news:

Zresztą Polsat otwarty jest też w każdej platformie sat i kablówce.

Ale czujesz, ze manipulujesz?

Nie manipuluję, mówię o przewagach.
Jak ich nie ma, to ciężko przyznać że są.