Canale Italia

Data: 2011-06-17 13:08:06
Autor: Remek
Canale Italia
Witam

Czy ktoś może ogląda Canal Italia 83 i AB Canal? Czasami lecą fajne
starocie. Jak dowiedzieć się tytułów filmów emitowanych na tych kanałach?

Remek

Data: 2011-06-17 18:42:09
Autor: boxfish
Canale Italia
W dniu 2011-06-17 13:08, Remek pisze:
Witam

Czy ktoś może ogląda Canal Italia 83 i AB Canal? Czasami lecą fajne
starocie. Jak dowiedzieć się tytułów filmów emitowanych na tych kanałach?

znaleźć program dla tych stacji ?

Data: 2011-06-17 19:24:46
Autor: K
Canale Italia
W dniu 17-06-2011 18:42, boxfish pisze:
[...]

znalezc to malo, zadal to samo pytanie tutaj z miesiac moze dwa temu i dostal w odpowiedzi link do programu.

Data: 2011-06-17 21:21:17
Autor: Remek
Canale Italia
Użytkownik "K" napisał:

dostal w odpowiedzi link do programu.

Bezczelność, czy zła wola? Podano mi link do strony, na której program
wygląda tak:

18.30 - FILM

23.30 - FILM

Mógłbyś rozszyfrować co się kryje pod tym "Film"? To jest niepoważna strona.
Taką ramówkę mogę napisać w kilka minut dla każdej stacji. Czego się można z
niej dowiedzieć? Mógłbyś na podstawie podanej strony podać tytuły filmów, o
co pytałem?

Remek

Data: 2011-06-17 22:50:45
Autor: K
Canale Italia
W dniu 17-06-2011 21:21, Remek pisze:
Użytkownik "K" napisał:

[...]

a probowales poprostu do nich napisac w tej sprawie? bo faktycznie z tego co widze to wszedzie podaja ze o 21 poleci FILM TV.

Data: 2011-06-17 23:21:48
Autor: Remek
Canale Italia
Użytkownik "K" napisał:

a probowales poprostu do nich napisac w tej sprawie? bo faktycznie z
tego co widze to wszedzie podaja ze o 21 poleci FILM TV.

A co z tym:

"zadal to samo pytanie tutaj z miesiac moze dwa temu i dostal w odpowiedzi
link do programu"

Nie wypadało by sprostować i przeprosić? A do msksroniarzy jak mam pisać?
Nie znam języka. Poza tym nie sądzę, aby się przejęli moja korespondencją. U
nich jest gorszy bajzel jak u nas. Skoro nie stać ich na telegazetę, czy
stronę z programem to co mają zrobić w odpowiedzi na korespondencję? Podawać
mi codzienny program?

Remek

Data: 2011-06-18 09:31:38
Autor: K
Canale Italia
W dniu 17-06-2011 23:21, Remek pisze:
Użytkownik "K" napisał:

[...]

nie, odpowiedz dostales.

[...]

pisac po angielsku, albo jak ci tak mocno zalezy to znajdz kogos kto umie po wlosku. wyglada jednak na to ze jest to program pokroju poloni1 i sami wlosi zdaja sobie z tego sprawe. w zwiazku z powyzszym sami nie wiedza jaki film beda nadawali, wiec asekuracyjnie pisza ze poprostu bedzie to film.

Data: 2011-06-18 13:55:55
Autor: Remek
Canale Italia
Użytkownik "K" napisał:

> Nie wypadało by sprostować i przeprosić?

nie, odpowiedz dostales.

Aha. Rozumiem. Dostałem odpowiedź. To, że bez sensu to już nieważne. I mozna
mnie potraktować z buta bo podobno pytam po raz drugi, a przecież dosatałem
juz odpowiedź. Tak to mam rozumieć? Przypominam Ci Twoja obraźliwą
wypowiedź. Nie widzisz w niej niczego niestosownego?

"zadal to samo pytanie tutaj z miesiac moze dwa temu i dostal w odpowiedzi
link do programu"

Poza tym Włosi pisze się z dużej litery. Masz jeszcze jakieś odkrywcze rady?

Remek

Data: 2011-06-19 11:24:12
Autor: K
Canale Italia
W dniu 18-06-2011 13:55, Remek pisze:
Użytkownik "K" napisał:

[...]

alez misiu, przestan pouczac i przyjmij do wiadomosci to co wspolnie zostalo tu ustalone: albo napiszesz do nich i dostaniesz odpowiedz ktora cie zadowoli, albo zostaniesz przy tym co masz. mozesz tez sprobowac popytac na jakis grupach/forach dla zafascynowanych wlochami i jezykiem wloskim.

Data: 2011-06-17 21:23:12
Autor: Remek
Canale Italia
Użytkownik "boxfish" napisał:

znaleźć program dla tych stacji ?

No to znajdź jak jesteś taki mądry. I wytłumacz w jakiej podstawówce
nauczyli Cię stawiać spację przed pytajnikiem. To jakaś szkoła specjalna?

Remek

Data: 2011-06-18 19:18:14
Autor: boxfish
Canale Italia
W dniu 2011-06-17 21:23, Remek pisze:
Użytkownik "boxfish" napisał:

znaleźć program dla tych stacji ?

No to znajdź jak jesteś taki mądry. I wytłumacz w jakiej podstawówce
nauczyli Cię stawiać spację przed pytajnikiem. To jakaś szkoła specjalna?

Poważnie? Musisz zatem i ty edukację zacząć od nowa bo jak widzę słabiutko u Ciebie z przecinkami.

"Bezczelność, czy zła wola? Podano mi link do strony, na której program
wygląda tak:"

"Skoro nie stać ich na telegazetę, czy
stronę z programem to co mają zrobić w odpowiedzi na korespondencję?"

Zanim zaczniesz pouczać zastanów się dobrze.

Data: 2011-06-18 22:14:52
Autor: Remek
Canale Italia
Użytkownik "boxfish" napisał:

Zanim zaczniesz pouczać zastanów się dobrze.

Pytałem tylko. Wracaj buraku do podstawówki i nie zawracaj d... swoimi
bzduramu.

KF i spoko.

Remek

Data: 2011-06-20 12:35:45
Autor: Robert_J
Canale Italia
Wracaj buraku do podstawówki i nie zawracaj d... swoimi
bzduramu.

Facet, jak nie potrafisz z ludźmi rozmawiać kulturalnie, to może zamieszkaj w oborze? Zadałeś to samo pytanie jakiś czas temu, okazało się w "dyskusji" że programu tej stacji w necie nie ma, więc po co znów zaśmiecasz grupę? Mam wrażenie że po to, żeby móc sobie pobluzgać i poubliżać. Bo tę umiejętność dość dobrze opanowałeś:

"Bezczelność, czy zła wola?"
"Nie wypadało by sprostować i przeprosić?"
"w jakiej podstawówce nauczyli Cię stawiać spację przed pytajnikiem."

To tak w skrócie, poprzedniego wątku nawet nie chce mi się szukać...

Data: 2011-06-20 15:04:22
Autor: Remek
Canale Italia
Użytkownik "Robert_J" napisał:

To tak w skrócie, poprzedniego wątku nawet nie chce mi się
szukać...

Dlatego nie wiesz o co chodzi i wyciągasz fałszywe wnioski. Pytania były
różne. W drugim wątku zadałem pytanie o tytuły fimów licząc ewentualnie na
to, że ktoś zna te filmy. Np. oglądał je wcześniej na innym kanale, w kinie,
ma ściągnięte na swój dysk. Itp. itd. Pierwszy wątek dotyczył transponderów.
Czy mają telegazetę, lub inny mechanizm informowania o programie. Nie udało
się dowiedzieć/znaleźć. I twierdzenie, że zdałem to samo pytanie i
otrzymałem odpowiedź jest nieprawdziwe. Czyba, że uznamy za
(satysfakcjonującą) odpowiedź - "jesteś głupi, bo nie umiesz uzyć Googli".
Drugi dotyczy wyłącznie znajimości tytułów filmów. Wykazanie się
zrozumieniem czytanego tekstu i dobrą wolą nie powinno boleć.

Remek

Data: 2011-06-20 16:31:59
Autor: Robert_J
Canale Italia
Dlatego nie wiesz o co chodzi i wyciągasz fałszywe wnioski.

Wiem o co chodzi, bo czytałem oba wątki.

Pytania były różne. W drugim wątku zadałem pytanie o tytuły fimów licząc
ewentualnie na to, że ktoś zna te filmy.

Czyżby? Sprawdźmy:
29 marca:
"Czy ktoś wie gdzie można znaleźć program kanału satelitarnego Canale Italia 83?"
17 czerwca:
Czy ktoś może ogląda Canal Italia 83 i AB Canal? Czasami lecą fajne
starocie. Jak dowiedzieć się tytułów filmów emitowanych na tych kanałach?

Jeśli uważasz że pytanie o program to coś bardzo innego od pytania o filmy to fakt, pytania były różne ;-)))

Pierwszy wątek dotyczył transponderów.
Czy mają telegazetę, lub inny mechanizm informowania o programie.

Jeśli w swoim poprzednim wątku (w pierwszym jego poście) znajdziesz słowo "transponder" to stawiam Ci dobrą whisky ;-)

...twierdzenie, że zdałem to samo pytanie i
otrzymałem odpowiedź jest nieprawdziwe.

Jeśli zmianę szyku tekstu tudzież użycie kilkunastu innych słów uznać za zmianę sensu to można zaryzykować twierdzenie, że zadałeś inne pytanie ;-)))

Drugi dotyczy wyłącznie znajimości tytułów filmów.

Z Twojego pytania to nie wynika. Myślę że większość czytających odebrała to podobnie jak ja, czyli jako pytanie o program. Tzn. jakie filmy będą puszczane, ich tytuły, a nie co to były za filmy :-).

Wykazanie się
zrozumieniem czytanego tekstu i dobrą wolą nie powinno boleć.

Podobnie jak napisanie tekstu jednoznacznie i logicznie. Nie dziw się że wszyscy odebrali Twojego posta jako powtórkę poprzedniego wątku, skoro nie potrafisz logicznie zadać pytania. Gdybym był odosobniony w tej opinii to ok, ale widzę że nie jestem :-). Może więc uderz się w pierś i przyznaj że źle zadałeś pytanie, a nie ubliżaj wszystkim dookoła...

Data: 2011-06-20 18:40:13
Autor: Remek
Canale Italia
Użytkownik "Robert_J" napisał:

przyznaj że źle zadałeś pytanie, a nie ubliżaj wszystkim
dookoła...

Jeśli ktoś uważa, że nie rozumie pytania to zawsze może wykazać dobrą wolę i
dopytać. Oczywiście jeśli chce. Co do drugiego. Ubliżyłem Ci, czy w czymś
uchybiłem? Jeśli ktoś mi pisze:

"zadał pytanie i otrzymał odpowiedź", a następnie upiera sie przy tym, to
stwierdzam że robi to ze zła wola i odpowiednio go traktuję. Nie dotyczy to
oczywiście Ciebie, ale ja czegoś nie rozumiem. Obserwuję to w wielu wątkach.
Mało kto reaguje na debilne, złosliwe, bezczelne odniesienia w stosunku do
mnie, a jak ja zareaguję to wtedy rzucaja sie na mnie. Nie mam zamiaru być
arbitrem elegasncji, ale spodziewałbym sie obiektywizmu. NIGDY PIERWSZY NIE
RZUCAM KAMIENIEM!!! A coś w meritum? Czy po moich wyjaśnieniach rozumiesz o
co pytam?

Remek

Data: 2011-06-22 12:15:13
Autor: Cavallino
[...]