Cancele na psp [2011-01-23]

Data: 2011-01-23 08:32:34
Autor: A. Filip
Cancele na psp [2011-01-23]
Cancele postów na psp z ostatnich 500 canceli na grupach pl.*.
( Mniej więcej od poniedziałku godz. 17:00 )
Cancelowani byli:

130 Azor jest pedałem <Broñmy RP przed pisem@...pl>
018 ":he®sk:" <big.brednie@interia.pl>
011 "N.E.W.S. Alliance" <QuasTV@svitonline.com>

Do tego jeszcze 4 cancele pojedyńcze.

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Ubóstwo nikogo nie krzywdzi.

Data: 2011-01-23 11:30:31
Autor: jadrys
Cancele na psp [2011-01-23]
W dniu 2011-01-23 08:32, A. Filip pisze:
[...]

Jak to? - P. Kawecki w innym wÄ…tku pisze ze nie jest kasowany..

Data: 2011-01-23 12:10:03
Autor: A. Filip
Cancele na psp [2011-01-23]
jadrys <andrzej203@op.pl> pisze:
[...]

Widać czyta swoje posty "nim nadejdzie cancel" lub korzysta z news serwera
który nie honoruje łatwowiernie postów cancel.

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Nie naprawiaj statku na środku rzeki.

Data: 2011-01-23 13:07:05
Autor: u2
Cancele na psp [2011-01-23]
W dniu 2011-01-23 12:10, A. Filip pisze:
Jak to? - P. Kawecki w innym w±tku pisze ze nie jest kasowany..
Widaæ czyta swoje posty "nim nadejdzie cancel" lub korzysta z news serwera
który nie honoruje ³atwowiernie postów cancel.

No i dobrze, trzeba grupowego gebelsa cancelowaæ :)

Data: 2011-01-23 13:11:07
Autor: z³odziej podatków
Cancele na psp [2011-01-23]

> Widaæ czyta swoje posty "nim nadejdzie cancel" lub korzysta z news serwera

> który nie honoruje ³atwowiernie postów cancel.

No i dobrze, trzeba grupowego gebelsa cancelowaæ :)

Uwa¿aj bo jeste¶ nastêpny na li¶cie.

Data: 2011-01-23 13:14:04
Autor: u2
Cancele na psp [2011-01-23]
W dniu 2011-01-23 13:11, z³odziej podatków pisze:
No i dobrze, trzeba grupowego gebelsa cancelowaæ :)
Uwa¿aj bo jeste¶ nastêpny na li¶cie.

Spadaj z³odzieju do swojej partyjki oszustów :)

Data: 2011-01-23 13:18:22
Autor: Azor jest peda³em
Cancele na psp [2011-01-23]
U¿ytkownik "z³odziej podatków"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:2679.0000000e.4d3c1adb@newsgate.onet.pl...

> Widaæ czyta swoje posty "nim nadejdzie cancel" lub korzysta z news > serwera

> który nie honoruje ³atwowiernie postów cancel.

No i dobrze, trzeba grupowego gebelsa cancelowaæ :)

Uwa¿aj bo jeste¶ nastêpny na li¶cie.

http://www.audiosparx.com/sa/archive/Humans/Laughing-sounds/Large-Laughing-Crowd-Bg/262726

Trans, gacie opu¶æ, mo¿e ci siê jaki¶ zbok trafi.
:-)))))))))))))))))))))))))
http://tinyurl.com/66rvqhv

Przemys³aw Warzywny

--

"Prezydent wszed³ do kabiny za³ogi i zapyta³: "Panowie, kto jest
zwierzchnikiem si³ zbrojnych?". "Pan, panie prezydencie" - pad³o w

Data: 2011-01-23 13:32:58
Autor: A. Filip
Cancele na psp [2011-01-23]
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
[...]

No i dobrze, trzeba grupowego gebelsa cancelować :)

*Niestety* nie. Przyzwolenie na cancele "nawet jego" zostanie
"rozwinięte" na "prawo" do cancelowania innych.

Wiec jak go wrzucisz do swojego kill file to twoja sprawa. Jak go
newsmaster wytnie na "swoim" news serwerze to userzy mogą głosować
nogami za innym news serwerem. Wycinanie go "na całym usenecie" bez
wywiedzenie tego z reguł "nie pod niego" to już *niestety* co innego.

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Rozsądnemu wystarcza znak, głupiemu trzeba pięści.

Data: 2011-01-23 13:34:37
Autor: u2
Cancele na psp [2011-01-23]
W dniu 2011-01-23 13:32, A. Filip pisze:
No i dobrze, trzeba grupowego gebelsa cancelowaæ :)
*Niestety* nie. Przyzwolenie na cancele "nawet jego" zostanie
"rozwiniête" na "prawo" do cancelowania innych.

U mnie widaæ wszystkie jego posty. Ale czasami wrzucam na Google jego
spam do moderacji. :)

Data: 2011-01-23 15:35:13
Autor: jadrys
Cancele na psp [2011-01-23]
[...]

No tak, ja też korzystam z takiego serwera, więc nie widzę kasowania tych postów.

Cancele na psp [2011-01-23]