Cannot boot CD error code 5

Data: 2009-11-17 14:39:44
Autor: Leslaw Zimny
Cannot boot CD error code 5
Witam,

Podczas bootowania pojawia sie komunikat: "Cannot boot CD error code 5" i wchodzi Win XP.
Chce komputer zmusic do startu z napedu DVD. W biosie bootowanie OK.

Leś

Data: 2009-11-17 14:53:10
Autor: Tomaszek
Cannot boot CD error code 5
Leslaw Zimny pisze:
Podczas bootowania pojawia sie komunikat: "Cannot boot CD error code 5" i wchodzi Win XP.
Chce komputer zmusic do startu z napedu DVD. W biosie bootowanie OK.

1.Jak jest ustawiona kolejność rozruchu biosie?
2.Jak napędy są podłączone na taśmie? ( który pierwszy, który drugi )
3.Jaki to napęd ( model, marka )
| Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać.   |
|              Nie należę do żadnej partii politycznej               |
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2009-11-18 09:42:49
Autor: Leslaw Zimny
Cannot boot CD error code 5
 Kolejność rozruchu w biosie:
1-CD/DVD - LITE-ON DVD Sohd-167 T
2-IDE-O-WDC...

Jak napędy są podłączone na taśmie? ( który pierwszy, który drugi ) - jeden napęd jako master

Napęd ( model, marka ) LiteOn SOHD-167T

Płyta główna: KT6V

Leś

Data: 2009-11-18 10:52:30
Autor: Leslaw Zimny
Cannot boot CD error code 5
Auktualnilem BIOSy: na płycie i napedzie - bez rezultatu.
Podłaczylem inny naped - nadal nic. Cannod boot CD error code 5.
Leś

Płyta główna: KT6V/LSR MS-7021

Data: 2009-11-18 12:24:00
Autor: Leslaw Zimny
Cannot boot CD error code 5
Bootowanie z płyty instalacyjnej Vista idzie bez problemu.
Po wlozeniu plyty Win 7 nie chce ruzyc.

Data: 2009-11-19 00:24:02
Autor: Andrzej
Cannot boot CD error code 5
On 18 Lis, 12:24, "Leslaw Zimny" <zi...@ozi.ar.wroc.pl> wrote:
> [...]

> 1-CD/DVD - LITE-ON DVD Sohd-167 T
> 2-IDE-O-WDC...

> Jak napędy są podłączone na taśmie? ( który pierwszy, który drugi ) -

ustaw bootowanie na urządzeniach na cable select

Cannot boot CD error code 5