Canon 580 EX II - Master

Data: 2018-12-04 04:46:12
Autor: miroslaw.poczta
Canon 580 EX II - Master
Witam!
Mam pytanie, bo potrzebuję rozbudować amatorski zestawik. Mam wysłużonego canona 1000D a na body w/w lampę. Oczywiście tanim kosztem potrzebuję zostawić 580 na body a do tego podpiąć 2 lampy. I tu jest mega pytań, jak szukam dwóch tanich np YN to nie mają hss. Potrzeba by wyzwalaczy, znowu koszt itp.

Teraz proszę mnie poprawić, bo z tego co czytam w instrukcji to 580exII na body powinna mi obsłużyć, bez dodatkowych wyzwalaczy i innych rzeczy dodatkowe 2 lampy?
Czy mogę dokupić np dwie 430EX czy tanie dwie 420ex(chociaż na tej lampie jakaś bieda z opcjami widzę) i nic więcej i to będzie działało??? na jakiejś podczerwieni czy co???
Mirek

Canon 580 EX II - Master