Canon 5d mark II i stara lampa nikona sb16A :)

Data: 2009-03-13 08:11:30
Autor: tomaszrykaczewski
Canon 5d mark II i stara lampa nikona sb16A :)
Witam
Mam stara dobra nikonowaska sb16a z pelnymi automatykami, duperelami i
duza moca blysku :)))  Moze wiecie czy jesli podlacze wspomniana lampe
przez kabel synchro do nowego to 5DmkII nie zniszczy to piatki? :)
uzywalem jej z nikonem f3 i broniqa sqa. Oczywiscie w polaczeniu z 5d
lampa chcialbym prcowac tylko w manualu. Moze wiecie cos na ten temat
- "stara" profi lampa z automatyka + nowy korpus cyfrowy. dzieki

Data: 2009-03-14 00:04:24
Autor: adam
Canon 5d mark II i stara lampa nikona sb16A :)
Uzytkownik <tomaszrykaczewski>
[...]

http://www.botzilla.com/photo/strobeVolts.html
Wyglada na to, ze bez problemu i bez ryzyka.

adam

Data: 2009-03-14 10:07:06
Autor: KrzysztofK
Canon 5d mark II i stara lampa nikona sb16A :)
duza moca blysku :)))  Moze wiecie czy jesli podlacze wspomniana lampe
przez kabel synchro do nowego to 5DmkII nie zniszczy to piatki? :)

Przez synchro jak kazda lampa studyjna bedzie dzialac
pamietaj tylko o izolacji lampy od body kostka
bez kontaktu gdy chcesz miec ja na aparacie
lub uzywaj na szynie obok body.

Pzdr
KK

Canon 5d mark II i stara lampa nikona sb16A :)