Canon 650D ale jakie obiektywy do niego?

Data: 2012-12-08 17:14:41
Autor: macu
Canon 650D ale jakie obiektywy do niego?
Witam,

poniewa偶 mamy z 呕on膮 tylko aparaty kompaktowe stwierdzili艣my,
偶e powinni艣my kupi膰 sobie jaki艣 porz膮dniejszy sprz臋t.
Wyb贸r pad艂 na Canon 650D.
Jednak mam problem z wyborem zestawu ze wzgl臋du na r贸偶ne obiektywy.
Np jest w zestawie body Canon 650D i dodatkowo:
=> jeden obiektyw EF-S 18-135mm IS STM
=> dwa obiektywy EF-S 18-55mm IS II + Canon 55-250mm IS

dodatkowo kolega wspomnia艂, 偶e przydatny jest te偶 obiektyw
=> Canon EF-S 10-22mm f3.5-4.5 USM
=> jaki艣 obiektyw ze sta艂膮 ogniskow膮 ale nisk膮 warto艣ci膮 f (np <=2.5)

Chcia艂bym prosi膰 osoby, kt贸re przesz艂y podobny wyb贸r o porady.
Dodam, 偶e spodziewam si臋 u偶ywania tego zestawu jak przy okazji kompakt贸w czyli troch臋 fotek w domu (urodziny, imieniny, spotkania
z rodzin膮 i znajomymi itp), uroczysto艣ci (wesela/chrzciny itp), przy okazji spaceru (park, plac zabaw) oraz podczas wyjazd贸w na
urlop/wycieczki (np nad morze, w g贸ry/pag贸rki)
Dodam r贸wnie偶, 偶e nie chodzi mi o porady dotycz膮ce ceny, a g艂贸wnie
jaki komplet obiektyw贸w najlepiej sprawdza si臋 w u偶ytkowaniu
jak wcze艣niej wymieni艂em abym m贸g艂 ju偶 kupi膰 wszystko co mo偶e mi
si臋 przyda膰 w w/w warunkach robienia zdj臋cia.

Pozdrawiam
Mariusz

Data: 2012-12-12 22:40:40
Autor: astro