Canyon Nerve AL 29 - szukam do jazdy próbnej (Mazowsze)

Data: 2013-10-10 11:52:59
Autor: tomasz.papir.zwierz
Canyon Nerve AL 29 - szukam do jazdy próbnej (Mazowsze)
Szukam osób, które na co dzień jeżdżą tym rowerem - chodzi mi o model Canyon Nerve AL 29, czyli duże koło z pełnym zawieszeniem (110mm skoku). Widziałem w Płocku na ostatniej Mazovii jedną osobę (chyba to była wersja 9.9 w malowaniu acid storm), ale nie zdążyłem zapisać nawet numeru. O co mi chodzi? Ano przymierzam się do kupna tego roweru i bardzo bym chciał się do niego przymierzyć choć na chwilę. Idealnie, jakby można było zrobić jazdę próbną, oczywiście wspólnie tak aby nikt się nie obawiał, że mu odjadę z rowerem.

Mój profil tutaj: http://www.mazoviamtb.pl/Tomasz_Papir-Zwierz_8376

Myślę, że to jak najbardziej mnie uwiarygadnia. Będę naprawdę wdzięczny, gdyby zgłosił się do mnie właściciel takiej maszyny.

Canyon Nerve AL 29 - szukam do jazdy próbnej (Mazowsze)