Car Donald

Data: 2009-06-13 12:49:02
Autor: wekon
Car Donald
Rosja ma Putina, Białoruś Łukaszenkę a my będziemy mieli cara Donalda, hehe

wekon __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4152 (20090612) __________

Data: 2009-06-13 12:49:36
Autor: wekon
Car Donald

"wekon" <wekonaCUT@op.pl> wrote in message news:h100av$lcq$1atlantis.news.neostrada.pl...
Rosja ma Putina, Białoruś Łukaszenkę a my będziemy mieli cara Donalda, hehe

wekon

PS. Zapomniałem o linku:
http://www.dziennik.pl/polityka/article398114/Tusk_bedzie_prezydentem_i_szefem_partii.html __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4152 (20090612) __________

Data: 2009-06-13 13:00:53
Autor: marek czaplicki
Car Donald
wekon pisze:

[...]

ciekawa opcja. tylko czy da się to wytłumaczyć Polakom. nie za bardzo lubimy gdy urzędujący prezydent tak jawnie angażuje się w doraźne życie polityczne:-).

--
Człowiek może wytrzymać tydzień bez picia, dwa tygodnie bez jedzenia,
całe lata bez dachu nad głową, ale nie może znieść samotności.
     * Autor: Paulo Coelho, Jedenaście minut
http://pl.wikiquote.org/wiki/Cz%C5%82owiek

Data: 2009-06-13 13:35:23
Autor: wekon
Car Donald
"marek czaplicki" <emcza@poczta.onet.eu> wrote in message news:h100t4$djr$1news.onet.pl...
wekon pisze:

[...]

Z ta róznicą, że słońce peru - mistrz bajeru, wsyztsko przejdzie.

wekon __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4152 (20090612) __________

Data: 2009-06-13 13:04:40
Autor: awe
Car Donald
Ale prosze zwrocic uwage ze "Tusk bedzie" - to co juz nie mamy isc na wybory? Juz ktos za nas zdecydowal?
awe

Data: 2009-06-13 13:34:00
Autor: wekon
Car Donald
"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> wrote in message news:h10147$ej6$1news.onet.pl...
Ale prosze zwrocic uwage ze "Tusk bedzie" - to co juz nie mamy isc na wybory? Juz ktos za nas zdecydowal?
awe

Słuszna uwaga, kolejna analogia do wpomnianych "wschodnich ojców narodu", hehe

wekon __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4152 (20090612) __________

Data: 2009-06-13 21:51:57
Autor: cytryna
Car Donald - i ręka w nocniku
Ale prosze zwrocic uwage ze "Tusk bedzie" - to co juz nie mamy isc na wybory? Juz ktos za nas zdecydowal?
awe
Nie ważne jak ogłupiony motłoch głosuje, ważne kto liczy głosy. No to mamy nawrót jedności moralno-politycznej made in PZPR.

Data: 2009-06-14 11:45:15
Autor: MH
Car Donald - i ręka w nocniku

> Nie ważne jak ogłupiony motłoch głosuje, ważne kto liczy głosy.

Zgłosiłeś już do prokuratury podejrzenie o dokonaniu przestępstwa? No pewnie , że nie !!!

MH

P.S. Nauczcie się pisiory pisać poprawnie. Nie chodzi o literówki..
Nie_ważne , pisze się RAZEM.

Data: 2009-06-14 22:22:05
Autor: AndrzejN
Car Donald - i ręka w nocniku

Użytkownik "MH" <logiznam1@op.pl> napisał w wiadomości news:6069.00000c5c.4a34c6abnewsgate.onet.pl...

[...]

Patrzysz w knigę, widzisz figę! To jest akurat ten drugi przypadek i pisze się rozłącznie! Nie widzisz tego? Przykro..."Nie ważne, kto jak głosuje, lecz ważne, kto liczy głosy!" Nie było "lecz", więc się zgubiłeś! I butnie pouczasz innych!  Uczyl Marcin Marcina, a sam...
 AN

Data: 2009-06-13 19:57:34
Autor: heÂŽsk
Car Donald
On Sat, 13 Jun 2009 12:49:02 +0200, "wekon" <wekonaCUT@op.pl> wrote:

Rosja ma Putina, Białoruś Łukaszenkę a my będziemy mieli cara Donalda, hehe

 wy z zamoscia nie bedziecie mieli... ;o)))

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-06-13 21:00:07
Autor: Piotr
Car Donald
Dnia Sat, 13 Jun 2009 19:57:34 +0200, heŽsk napisaů(a):

 wy z zamoscia nie bedziecie mieli... ;o)))

W czym ten Zamoúă lepszy, ýe ma doúwiadczyă, aý takiego szczćúcia?
Piotr

Data: 2009-06-13 22:18:58
Autor: wekon
Car Donald
"Piotr" <pnat@wp.pl> wrote in message news:1l83w2u2bbv99.dlgmasz.facet.luzik...
Dnia Sat, 13 Jun 2009 19:57:34 +0200, heŽsk napisaů(a):

 wy z zamoscia nie bedziecie mieli... ;o)))

W czym ten Zamoúă lepszy, ýe ma doúwiadczyă, aý takiego szczćúcia?
Piotr

Wschód to ma zawsze wiatr w twarz.

wekon __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4152 (20090612) __________

Data: 2009-06-14 08:00:00
Autor: heÂŽsk
Car Donald
On Sat, 13 Jun 2009 21:00:07 +0200, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

>  wy z zamoscia nie bedziecie mieli... ;o)))
W czym ten Zamoúă lepszy, ýe ma doúwiadczyă, aý takiego szczćúcia?

 moze jedynym marzeniem zamopscia i okolic jest wiernopoddanstwo
 jego wysokosci jaroslawowi lokietkowi wielkiemu ?

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-06-13 22:16:10
Autor: wekon
Car Donald
"heRsk" <czytaj_euro?brednie@interia.pl> wrote in message news:u2q7359q7m9dkegdhpfvnb3g28c7dbpqvn4ax.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

HeSk ja mam tyle wspólnego z Zamościem co ty z niezależnym myśleniem, ot co.
Poza tym poczytaj coś o dynamicznym IP w przypadku ADSLa, bo ty jednak nie dziennik żeby demaskowac niezależną blogerkę..

Data: 2009-06-14 08:00:00
Autor: heÂŽsk
Car Donald
On Sat, 13 Jun 2009 22:16:10 +0200, "wekon" <wekonaCUT@op.pl> wrote:

> [...]

 wy z zamoscia nie bedziecie mieli... ;o)))

HeSk ja mam tyle wspólnego z Zamościem co ty z niezależnym myśleniem, ot co.

 spijanie mysli ze ust jaroslawa to niezalezne myslenie ?

Poza tym poczytaj coś o dynamicznym IP w przypadku ADSLa,

 zalogowales sie na wezel w zamosciu wiec jestes z okolic ;o)
 moze stalowa wola, moze tarnobrzeg. zalezy jak zrobiona jest kaskada.

bo ty jednak nie dziennik żeby demaskowac niezależną blogerkę..

 cos w takim razie za ptica? skad sie wziales ?

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-06-13 21:41:55
Autor: pluton
Car Donald
Rosja ma Putina, Białoruś Łukaszenkę a my będziemy mieli cara Donalda,
hehe

Na razie mamy szabonura. Car bedzie ciekawa odmiana.

Nullification

Data: 2009-06-14 11:13:47
Autor: konserwator
Car Donald

--

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,6610020,Polscy_naukowcy_o_obronie_konferencji_o_gejach_na.html
Użytkownik "wekon" <wekonaCUT@op.pl> napisał w wiadomości news:h100av$lcq$1atlantis.news.neostrada.pl...
Rosja ma Putina, Białoruś Łukaszenkę a my będziemy mieli cara Donalda, hehe

No i prymasem moglby jeszcze zostac..
To by sie Kawecki z Cycem ucieszyi...

rym

Car Donald